Preferits

45 2 17
                                    

Comencem amb una cosa ràpida però que permet conèixer molt a l'altra persona.

Podeu deixar als comentaris quines coses són les vostres preferides, i si teniu alguna pregunta a fer-me me l'apunto!


- La teva peça de roba preferida

No sóc gaire de seguir modes ni res de l'estil. M'encanten els vestits, però ara mateix estic enamorada d'uns pantalons amples.

- Gust preferit

Si això consisteix en triar entre dolç i salat anem malament perquè m'agraden els dos. Però detesto les coses amargues.

- Fruita preferida

No en tinc una sola, m'agrada bastant la fruita en general, però tots els fruits vermells m'encanten.

- Postres preferits

Si em quedo amb un... el coulant de xocolata!

- Color preferit

El rosa, un tòpic però que hi farem.

- Animal preferit

M'encanten els conills i els cavalls. Tot i que sóc fan dels animals!

- Número preferit

El número 5

- Dia de la setmana preferit

Crec que no en tinc cap en concret, i més ara que els meus dies poden canviar en un segon. Però generalment era i és aquell dia que les assignatures de classe són més entretingudes o m'agraden més, o quan tinc alguna cosa especial aquell dia.

- Pel·lícula preferida

Spirit, és de quan era petita.

- Llibre preferit

No en tinc cap, m'encanta llegir i els llibres que compro m'acostumen a agradar. Però podríem dir que a dia d'avui Blue Jean és el meu autor preferit i que un llibre que em puc llegir cada anys és "L'estiu que comença" de Sílvia Soler.

- Sèrie preferida

No sóc gens de sèries i no en miro o no les acabo. "Polseres vermelles", "Gran Nord" i "Plats bruts" són de les poques que m'he mirat i he tornat a veure!

- Menjar preferit

Podria viure només menjant pasta!

- Beguda preferida

L'aigua és lo millor per la salut, de veritat, si he de triar una beguda... la trio a ella.

- Gelat preferit

Sorbet de gerds.

- Cançó preferida

Ai, difícil elecció... Mare meva... No en poso cap però deixo que investigueu una mica al repte que vaig fer "Trenta dies de música" que tinc penjat al perfil!

- Sabates preferides

M'encanta anar descalça per casa. I comoditat davant de tot, per tant kets (o bambes, com vulgueu), però les botes em flipen.

- Princesa Disney preferida

Sempre he sigut de la Ventafocs...

- Assignatura preferida

Música i plàstica, no puc deixar-ne una davant de l'altra. (I són assignatures molt importants encara que no ho sembli)

- Programa de televisió preferit

No acostumo a mirar la televisió, per no dir que no ho faig. Així que no en sabria dir un...

- Esport preferit

He fet durant molts anys piragüisme.

- Mes de l'any preferit

El desembre.

- Estació preferida

L'hivern, òbviament.

- Cantant o grup preferit

El meu cantant preferit actualment és Luis Cepeda i de grups doncs Txarango, Els Catarres, Doctor Prats,...

- Passatemps preferit

Llegir i escriure.

De tu, de miWhere stories live. Discover now