Preguntes qualsevols

26 1 9
                                    

Avui porto preguntes que he anat trobant i recollint i m'han semblat interessant respondre-les.


- T'agrada el teu nom?

Sí, m'encanta. Tot i que no és el que tinc aquí, que aquest també m'agrada molt i m'estic acostumant a que em diguin així.


- Passat o futur?

Present. El passat l'he de deixar anar, sense oblidar-lo, i el futur ja vindrà, encara no em toca preocupar-me per ell. Però si pogués viatjar en un dels dos triaria el passat per poder abraçar a tots els que ja no hi són.


- Cabell recollit o no?

Uf, difícil elecció. M'encanta el cabell sense recollir però sempre el porto lligat, ja sigui en un monyo, una pinça... depèn del moment que em vingui porto més una cosa o una altra. Amb el cabell arrissat poca cosa pots fer, també. Ara el porto molt llarg i tinc bastanta quantitat així que m'és més fàcil recollir-lo.


- Quan va ser l'última vegada que vas plorar?

Ploro bastant, i crec que és bo fer-ho. No és dolent, no et fa dèbil. Vaig plorar fa dos dies.


- El confinament t'ha fet canviar?

Crec que ja venia canviada d'abans. Crec que m'ha fet canviar una mica, durant aquests mesos he vist qui realment estava al meu costat i qui no mereixia la pena, però per l'altra banda també he conegut a gent nova que m'omple el cor i ha estat una sort trobar-la. A nivell personal crec que m'ha fet tancar una mica socialment però no crec que això m'afecti negativament, potser això m'ha permès conèixer-me una mica millor.


- Tens millor/a amic/ga?

No com a tal. No li diria així. Però si que tinc amigues amb qui confio més que amb d'altres.


- Tens un grup d'amics?

Sí, el de tota la vida. Som massa i a vegades això ens complica les coses, però fa molts anys que ens coneixem tots. Malauradament amb els estudis ens hem anat separat gairebé tots perquè molts han marxat del poble.


- Tens clar el que vols fer en el teu futur?

Sí però no... M'agradaria treballar del que estic estudiant, però la vida dona massa voltes i no sé que passarà, per tant, de moment ho deixo estar.


- T'agrada la música en castellà?

Sí, l'escolto bastant.


- T'exigeixes molt a tu mateixa?

Massa, moltíssim. I això em fa més mal que bé.


- Creus més en el que diu la ciència o en l'univers, déus, àngels...?

Crec en una cosa i en l'altra. No li trauria mai el valor a la ciència però també crec en el costat "oposat".


- Et fa por la mort?

Em fa molta por, des de petita. I aquesta por és tan gran que ha arribat un punt on em paralitza. La mort és una cosa amb la qual vivim des de que naixem i hem d'aprendre a viure amb ella però des del respecte. Ara he d'aprendre a perdre-li una mica de por i fer que no em bloquegi.


- Que fas quan estàs molt trista?

Doncs res. Intento distreure'm amb altres coses, però a vegades has de permetre't sentir el dol.


- Quina és la persona més important de la teva vida?

No crec que tingui només una persona important a la meva vida. La meva família ho és tot per mi.


- T'agrada llegir?

M'encanta, moltíssim. I des que era petita. Acostumo a llegir novel·les romàntiques i alguna amb algun toc de misteri. M'encanta llegir en paper, tot i que també utilitzo llibres digitals com el Kindle, també diré que Wattpad s'emporta la major part del temps que dedico a llegir i també un blog.


- Tens un animal preferit?

En tinc molts. Estan al primer punt de la llista els cavalls i conills, acompanyats dels gossos. Però m'agraden gairebé tots els animals.


- Creus que parles molt?

Moltíssim. Amb la gent que no conec no, i sé que hi hauria molta gent que diria que no parlo gents, que sóc molt callada. Mentida. El que passa és que no hi tinc la confiança suficient. Quan començo a parlar ja no callo, sigui cara a casa, trucada, missatge o el què sigui. Així que, si no estic molt ocupada o trista, pots comptar amb mi per passar una estona parlant de qualsevol tema, sobretot a les nit que parlar em fa no decaure. 


Espero que us animeu a compartir amb mi les vostres respostes i opinions! Podeu deixar-me, també, preguntes o jocs que vulgueu que faci! Us aviso que aquest és un bloc de preguntes una mica llarg i, per tant, està dividit en algunes seccions més.

Moltes gràcies,

Lia

De tu, de miOnde histórias criam vida. Descubra agora