Avui parlem de coses més personals, més internes i més reflexives!
La teva musa
Realment crec que no tinc cap musa, o almenys mai no m'he parat a pensar-ho. Escric per gust i realment plasmo el que em passa per la ment en aquell instant, tot i que a poc a poc vaig estructurant millor les idees que vull posar. Em baso molt per la vida diària i real, pensant en el que pot passar a qualsevol persona i posant-ho en les meves històries. Tot i així, m'inspiro molt amb cançons i moltes vegades afegeixo frases i connotacions amagades provinents d'algunes.
El teu somni
Explico el somni que he tingut aquesta nit o el somni de la meva vida? Com que del primer no ho recordo... Molta gent explica el seu somni a curt termini, o laboral. El meu somni a curt termini seria tenir una bona salut? Acabar la carrera? Que s'acabi la pandèmia? Totes serien certes. El meu somni laboral seria treballar en l'educació infantil o, fins i tot, a primària, l'educació és la meva vida. El meu somni impossible seria viure de la música, però no estic prou formada com per fer-ho. I el somni de la meva vida seria ser mare.
El teu vici
La veritat és que un vici molt nociu no tinc, no fumo, no bec... És que realment no sé si tinc algun vici perjudicial... Que estic enganxada a la música i als llibres?
El teu cabell
El meu cabell és arrissat, ara mateix bastant llarg o almenys més del que mai l'havia portat. M'ha costat saber controlar-lo i domesticar-lo, saber entendre com tractar-lo... però després de molts anys he après a estimar-lo i veure'l bonic.
La teva passió
Ja ho he anat mencionant... La meva passió és l'educació, sigui formal o informal com seria l'esplai. Però la meva passió també és la música i la lectura.
Els teus tatuatges
No tinc cap tatuatge, i la raó estarà en el següent punt. Però si algun dia me'n fes un (que no crec) seria un petit, molt minimalista, i amb un significat molt important i de molta força per mi.
Les teves fòbies
Tinc una fòbia molt gran a les agulles, no les suporto des de fa molts anys. També tinc fòbia a les aranyes. Porto les dos coses com puc, la veritat.
La teva actitud
En els últims anys la meva actitud ha canviat molt sense jo poder-ho evitar. A vegades vius coses que et canvien la manera d'actuar i veure el món. Tot i així sempre intento tornar-me a aixecar i somriure. A vegades és difícil, però s'ha d'intentar.
La teva perfecció
Tothom és imperfecte, ens fa persona i especials. La meva perfecció és voler-ho fer tot perfecte. No aconsegueixo que tot sigui perfecte però si aconsegueixo voler que ho sigui sempre.
Els teus defectes i virtuts
El meu pitjor defecte potser seria la perfecció o voler-ho tenir tot controlat, és una cosa impossible i per tant és un defecte que tinc. La vergonya també se suma en aquesta llista. Virtuts... de cara als altres sempre sóc feliç, i encara que per dins m'estiguin a punt de superar els nervis per fora sé mostrar calma i tranquil·litat, això ajuda en el moment de treballar amb altres persones. Crec que una virtut que tinc és no voler parlar d'una cosa que no sé o que no tinc les nocions bàsiques com per parlar-ne, no tothom ho té i em posa molt nerviosa la gent que parla sense saber o sense tenir la informació necessària.
Espero que us animeu a compartir amb mi les vostres respostes i opinions! Podeu deixar-me, també, preguntes o jocs que vulgueu que faci! Moltes gràcies,
Lia
ESTÁS LEYENDO
De tu, de mi
De TodoSimplement és un espai per donar opinions i poder compartir una estona.