Curiositats IIII

11 1 16
                                    

M'està portant molt temps penjar un capítol de "Mitja Volta", ho sé molt bé. Però tinc molt poques estones lliures i se'm fa molt difícil invertir-ho en això. Tinc mil coses pendents, poc temps i tot això junt origina un res. Així que per distreure la ment i poder penjar alguna cosa doncs actualitzo això en els minuts que vaig traient.

Qualsevol pregunta, curiositat o repte que em vulgueu proposar serà benvingut i estaré encantada d'escriure'l per aquí!

Avui us porto unes altres curiositats, en compartim alguna? Quines són les vostres?


Els meus primers treballs van estar poc variats. Vaig començar treballant en festes infantils, escolars i d'aniversari, també en fires i esdeveniments varis del meu poble. I a casals d'estiu. La veritat que amb tots els meus primers treballs he gaudit molt i he tingut la sort de compartir-ho amb gent del meu entorn, al final al meu poble ens coneixem la majoria i tampoc és gaire difícil això! Actualment a causa dels meus estudis poc puc treballar, tot i així continuo treballant en festes i fires sempre que m'ho proposen (ara amb la pandèmia no...). Treballo setmanalment fent repassos educatius i a l'estiu fent casals.


Em costa molt que se'm formin ulleres sota els ulls, i això que dormo molt poc.


Tinc la pell molt sensible, amb no res em surt un blau o tinc una rascada o se'm posa vermella...


Perdo molt les coses. Suposo que a tothom li passa allò de perdre el mòbil i tenir-lo a la mà... No tinc gaire bona memòria i això facilita no saber el què he fet anteriorment i, per tant, no saber on he deixat alguna cosa i estar bastanta estona per saber on és.


Quan feia quart d'ESO vaig fer un examen a gairebé quaranta de febre... Tots els meus companys/es em deien que marxés a casa perquè estava bullint i tremolant, però sentia la responsabilitat de fer l'examen i em vaig quedar. La professora ni tan sols se'n va adonar. Vaig marxar a casa en acabar-lo i vaig estar tot el cap de setmana malalta (perquè allò de posar-me malalta i saltar-me classe no ho sabia fer, sempre coincidia amb els dies lliures...). Vaig aprovar l'examen!


Odio els grups de WhatsApp sense foto de perfil. És una mania que tinc...


Parlant de posar-me malalta... Una de les vegades que no em va coincidir amb vacances va ser a primer d'ESO. Em vaig posar malalta la setmana abans de les vacances de Nadal i només vaig anar a classe el primer i l'últim dia d'aquella setmana. Vaig estar totes les vacances bé i el dia de Reis (que aquí es diu Reixos) em vaig despertar amb febre. La pitjor vegada que he estat malalta. Vaig estar com dos setmanes a casa amb la grip.


Em vaig marejar al primer curs d'institut l'últim dia de classe. Tothom estava al patí, feia molta calor (aquí a l'estiu podem arribar als 40 graus perfectament...) i vaig caure al terra del mareig. Resultat: una amiga em va tirar la botella d'aigua per sobre, aigua que jo volia i necessitava beure, mullant-me tota, tota la gent que marxava mirant-me, i la meva tieta (professora amb molta fama) venint-me a buscar...


Ja per acabar amb moments que he estat malalta... Vaig estar-ho poques setmanes abans de confinament... Cal dir que hivern i infants desemboquen sempre a què t'enganxin refredats i segurament va ser això. Però sempre et queda el dubte.


M'encanten les flors, les plantes, els arbres i tota la naturalesa. El meu hort i les meves plantetes estan molt ben cuidades i no se me n'acostuma a morir cap.


Lia

Has llegado al final de las partes publicadas.

⏰ Última actualización: Mar 04, 2021 ⏰

¡Añade esta historia a tu biblioteca para recibir notificaciones sobre nuevas partes!

De tu, de miDonde viven las historias. Descúbrelo ahora