Feia bastant temps que tenia això abandonat i que millor que reprendre-ho parlant de música?! T'animes a compartir amb mi els teus gustos? T'espero als comentaris o als missatges privats!
Comencem!
- Quin tipus de música t'agrada?
Normalment escolto pop i és el que m'acostuma a agradar. No em trobaràs gairebé mai escoltant rock per plaer com tampoc reggaeton, aquest últim l'escolto quan surto de festa i per obligació. També dir que de festa surto poc, i ara mateix encara menys.
- Cantant o grup preferit:
El meu cantant preferit és el Luis Cepeda, puc passar-me dies escoltant només les seves cançons. Abans d'ell m'encantava la Shakira, des de ben petita, ara la tinc una mica més deixada. Tot i així m'encantes els grups catalans com Txarango... i molts d'altres cantants individuals com el Miki..., però parlem del preferit només.
- Has anat a algun concert?
Sí. Al meu poble artistes molt reconeguts no venen, la veritat. Però si que han vingut grups com Txarango, La Pegatina, Doctor Prats, Búhos, Oques Grasses, Els Pets... i segur que em deixo alguns. Els concerts que ofereixen per festes són gratuïts gairebé sempre. Fora del poble he anat a veure Txarango, Animal, Doctor Prats i al Miki. I tinc pendents alguns concerts, dos amb entrada i un desitjant tenir-la.
- Tens algun autògraf?
Com a tal crec que no. Però tinc dos discs del Cepeda firmats.
- Cançó preferida:
Crec que no tinc cap cançó preferida, m'agrada molt la música i escolto gran varietat de cançons i artistes. Però com que és la pregunta... n'escullo alguna de Cepeda... cosa impossible, però avui em quedo amb "Si tú existieras".
- Amb quins idiomes escoltes música?
La majoria en català i castellà. Una petita part en anglès o d'altres idiomes.
- A quina hora acostumes a escoltar música?
Tot el dia. I si no l'escolto, la canto i si no la tinc en bucle dins del cap. Visc dins la música.
- Cantes?
Sí, sempre ho he fet, com tothom. Però des de fa uns sis anys canto en dos cors.
- Importància de la música:
La música és necessària, fa millor el món. Des de fa tres anys ha estat el meu flotador, el meu motor i s'ha convertit en més importants del que ja era. La música m'acompanya en el meu dia a dia posant banda sonora a les meves emocions o simplement emmudint la meva ment. Ara mateix, en la meva vida, la música té una importància molt gran, i agraeixo a molts artistes la intensitat i il·lusió que li donen.
- Per a què et serveix:
Em serveix per desconnectar del món, o a vegades per connectar amb mi. Em serveix per caminar, per agafar forces. Em serveix per somriure, per saltar, per aixecar-me del llit. Em serveix per continuar endavant.
- Instruments que toques?
La flauta dolça? El meu tiet em va ensenyar a tocar el triangle quan era petita, és més difícil del que sembla! Estic aprenent a tocar la guitarra i m'agradaria aprendre piano, però això últim és bastant difícil, primer de tot per les dimensions i el preu de l'instrument...
- Balles?
Zumba... No m'agrada gaire ballar, ni quan surto de festa. Si em dones una coreografia marcada encara t'ho faig.
- La banda dels teus somnis:
Una on jo cantés. Per demanar...
- Grup que hauria de tornar a unir-se:
Agrairia que El Canto del Loco tornés, però per separat també estan molt bé!
- Emissora de ràdio preferida:
Normalment no escolto la ràdio perquè al meu poble se sent fatal, però sinó Cadena Dial perquè és de les poques on sona el Cepeda.
Espero que us animeu a compartir amb mi les vostres respostes i opinions! Podeu deixar-me, també, preguntes o jocs que vulgueu que faci! Moltes gràcies,
Lia
VOCÊ ESTÁ LENDO
De tu, de mi
DiversosSimplement és un espai per donar opinions i poder compartir una estona.