Wstęp/Rozdział I

2.4K 84 112
                                    

[T/I] - Twoje imię
[T/N] - Twoje nazwisko
[T/K/O] - Twój kolor oczu
[T/K/W] - Twój kolor włosów
[T/K/S] - Twój kolor skóry(all lives matter ✊✊🏻✊🏿)
[U/K] - Ulubiony kolor
[U/J] - Ulubione jedzenie

~~~

Masz na imię [T/I] i nazwisko [T/N], masz 26 lat, twoja indiwidualność to ożywianie broni(np. Noży, pistoletów itp.), telepatia i telekineza, dziś zaczynasz uczyć w U.A., inaczej tłumacząc, Prestiżowej Szkoły dla tych którzy postanowili zostać Bohaterami.

O szesnastej miałaś się pojawić w szkole i też tak zrobiłaś, wyszłaś jak najszybciej się dało z domu, ponieważ szkoła U.A. była dość daleko od twojego  mieszkania. Właściwie mieszkałaś sama, czasem rodzice cię odwiedzili, czy tam rodzeństwo, ale to działo się bardzo rzadko.

Po dwudziestu minutach kroczenia bez chwili przerwy, udało Ci się dostać do miejsca nauki bohaterów, odetchnęłaś z ulgą.

Gdy tylko przekroczyłaś próg liceum, przywitał cię dyrektor, pan Nezu. Wytłumaczył ci, co i jak, co do czego służy, oprowadził cię i przy okazji, poznałaś kilka osób z którymi będziesz pracować, nie licząc jego.

Potem przedstawił cię twojej klasie i nauczycielowi z którym będziesz wychowawcą tej klasy, ponieważ pierwszy raz uczyłaś w szkole. Tym nauczycielem okazał się Aizawa Shota, skojarzyłaś go ponieważ kiedyś uratował twoją rodzinę przed atakiem złoczyńców, sam dość mocno w tedy oberwał.

Po całym wstępie i organizacji, co i jak, mogłaś udać się do domu. Jutro zaczynałaś już tak na serio pracować.

Rozdział I

Przygotowywałaś się na pierwszą normalną lekcję z swoją klasą w pokoju nauczycielskim.

- jaka jestem podekscytowana! - mruknęłaś głośno i prawie że podskoczyłaś, miałaś szczęście ponieważ nie było nikogo w tych czterech ścianach.

Zabrałaś wszystkie rzeczy potrzebne do lekcji i wyszłaś, wręcz wybiegłaś z gabinetu, kierując się, oczywiście, do klasy.

Weszłaś do niej a wszyscy powitali cię głośnym „Dzień Dobry”. Podeszłaś do biurka i usiadłaś.

- Okey.. To może zaczniemy od wymienienia waszych imion? Ja się nazywam [T/N] [T/I]. - zaczęłaś rozmowę.

Zaczeli się przedstawiać a ty powtarzałaś ich imiona, aby jak najlepiej je zapamiętać. Nie spodobał Ci się jeden chłopak, był taki oziębły? Niee.. Lepiej będzie pasować wiecznie „wkurwiony”, o tak to lepiej pasuje.

- to może teraz wasze indiwydualności? - zapytałaś i od razu ci odpowiedzieli. - mój Quirk to ożywianie broni. - dodałaś na końcu.

~~~

Lekcja się skończyła a ty poszłaś do pokoju nauczycielskiego i usiadłaś przy swoim biurku. Uświadomiłaś sobie że teraz masz okienko i nie będziesz miała co robić. Postanowiłaś się potem przejść po szkole, nie powinnaś kogoś spotkać, bo w końcu inni będą mieli lekcje.

Dzwonek zadzwonił i wszystko momentalnie ucichło a ty bałaś się zrobić jakikolwiek ruch aby nie przerwać tej ciszy. W końcu się odważyłaś i wyszłaś na korytarz w poszukiwaniu przygód. Chodziłaś tak bez celu, aż w końcu poszłaś na stadion sportowy za szkołą, na którym spotkałaś innych nauczycieli, którzy trenowali, był tam Cementos, Power Loader, Wald King, Snipe oraz Aizawa. Skupiłaś się na Aizawie.

- co ty tutaj robisz? - zapytał, patrząc na ciebie kątem oka. - nie miałaś mieć teraz lekcji? - dodał.

- nah, okienko mam. - odpowiedziałaś siadając w seizie¹ na trybunach.

//Shota Aizawa x Reader\\Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz