Rozhodla jsem se, že půjdu najít Marcuse. Podle mě je zavřenej v koupelně tak mě kroky směřovali ke dveřím do koupelny.
,,Marcusi?" zaklepala jsem na dveře.
,,Bez pryč." slyšela jsme jeho hlas.
,,Nepůjdu" řekla jsem a vzala za kliku. Mohlo mi být jasný, že se zamknul.
,,Ale jo, půjdeš" řekl a slyšela jsem téct vodu.
,,Co tam děláš?" nedalo mi to a musela jsem se zeptat.
,,To tě nemusí zajímat!" křikl na mě nazpátek a já přiložila ucho na dveře.
,,Co se děje?" zeptal se někdo za mnou. Byla to Lili.
,,Marcus se zavřel v koupelně." řekla jsem a ukázala na dveře do koupelny, o které jsem byla opřená.
,,Aha" řekla a usmála se.
,,Měli bychom mít náhradní klíč ne?"
,,To je pravda. Počkej, dojdu pro něj." řekla a za chvíli byla pryč. Rozhodla jsem se, že to zkusím znovu.
,,Marcusi, notak, otevři mi." řekla jsem a ještě jednou zaklepala.
,,Tak tady je." řekla Lili a podala mi náhradní klíč ode dveří do koupelny.
Odemkla jsem se a uviděla Marcuse sedět na vaně s puštěným kohoutkem u umyvadla.
,,Marcusi" řekla jsem a přistoupila k němu. On se na mě podíval, a já viděla jeho slzy.
Hned jsem ho uvěznila v objetí a nechtěla ho pustit. On mi položil hlavu na rameno s pokoušel se utišit vzlyky.
,,Bude to dobré" řekla jsem a začala ho hladit po zádech.
,,Já tam musím co nejdřív." řekl, a já ho stiskla ještě víc.
,,Ikdyby jsi teďka odjel, přijedeš do Trofors až zítra." řekla jsem.
,,No jo, ale oni ji odvezli do osla tak musím jet už teď." odtáhl se ode mě.
,,Pojedu s tebou" řekla jsem rozhodně. On se na mě pousmál, nic nenamítal a rozešli jsme se směrem ke mě do pokoje.
***
Po patnácti minutách jsme přijeli k největší Oselské nemocnici autem mých rodičů. Oni ho Marcusovi půjčili.
,,Počkáš tady?" zeptal se Marcus když jsme zastavili.
,,Klidně půjdu s tebou" usmála jsem se na něj a společně jsme se vydali do budovu nemocnice.
Došli jsme na recepci.
,,Mohl bych se zeptat?" zeptal se Marcus.
,,Ano?" podívala se na něj příjemná brunetka.
,,Kde leží Gerd Anne Gunnarsen?" zeptal se a ta brunetka něco začala ťukat do počítače.
,,Na pokoji číslo 24...a vy jste?"
,,Marcus Gunnarsen...její syn."
,,Ten Marcus Gunnarsen? Ten zpěvák co zpívá se svým dvojčetem? Moje sestra vás zbožňuje!"
,,Jo, tak to jsem já."
,,Nemohla bych poprosit o podpis? Udělalo by jí to radost."
,,Nejsem proti." odpověděl ji na to Marcus a hned bral propisku do levé ruky, aby se mohl podepsat své fanynce.
,,Teď můžete jít" řekla a podívala se na mě. ,,Tahle slečna je taky vaše příbuzná?" zeptala se.
,,Ne, není" odpověděl Marcus a podíval se s úsměvem na mě.
,,Tak ji tam nemůžu pustit." řekla a Marcus se na ni hned podíval.
,,Já řekl není? Myslel jsem tím zatím není. Je to moje přítelkyně." to mě zaskočilo. Ani nevíte jak.
Tak 21 část...já vím, trvalo to dlouho...
S touhle částí nejsem úplně spokojená...hlavně s tím začátkem, ale od toho co odjeli, se mi to zdá celkem dobrý❤️
Dnes měli M&M livestream a zavolali mojí kamarádce! No ale potíž je v tom, že se vyskytl problém a naspojilo se to😔😭 (Ema115882 je mi to hrozně líto, zasloužila by sis být v jejich livestreamu❤️)
Tak tahle kapitola je věnována ji❤️
❤️❤️❤️Tess-ness/mac-tinus💜💜💜
ČTEŠ
Dance with you [Marcus & Martinus FF] |dokončeno ✅|
Fanfiction,,No víš. Už je to dlouho co tohle cítím..." začal. ,,Hmm?" zasmála jsem se. Doufám a i nedoufám, že se náš vztah posune na další úroveň. ,,No, blbě se mi o tom povídá. Víš já už takhle nemůžu dál..." ,,Mohl by jsi mi říct o čem se mnou potřebuješ...