policie

93 6 0
                                    

Došla jsem dolů a tam seděla mamka na židli a u ní stál ten chlap. Nevšimli si mě.

,,Co jim trvá tak dlouho? To jí tam píchá?" zeptal se ten chlap a mamka se hned zajíkla a spadla na zem že židle, čímž pádem se praštila do hlavy.

,,Jsem tady" řekla jsem a vešla do kuchyně s úsměvem na tváři.

,,Kde je Tom?" zeptal se ten chlap.

,,Vyřídila jsem ho těmahle rukama." usmála jsem se a ukázala jim moje ruce, na který trochu krváceli klouby od toho, jak jsem ho dvakrát praštila do obličeje.

,,To si vypiješ ty kurvo malá." řekl a šel ke mě. To se ale ozvala policejní siréna.

,,Ty jsi na nás zavolala cajty? Ty seš fakt čubka!" křikl chlap, podíval se z okna a rozběhl se ke mě.

Já pohotově uhla a otevřela dveře policajtum, kteří hned chytli toho chlapa.

,,Druhý je v patře v koupelně." řekla jsem a až ho zatkli, šli si pro toho druhého v koupelně.

,,Mami! Je všechno v pořádku?" zeptala jsem se a utíkala za ní.

,,Jo, jenom mě bolí hlava." pokusila se o úsměv, ale to jí moc dobře nešlo.

,,Měl by se na tebe podívat doktor." řekla jsem a pohladila ji po vlasech.

,,Ne, to je v pořádku." řekla.

,,Ne, pojedeš k doktorovi." řekla jsem a usmála se.

,,Jste v pořádku paní?" zeptal se jeden z policajtů.

,,Jo, je to v po-" nedořekla to, protože ji někdo skočil do řeči.

,,Co se tu děje?" byl to můj nevlastní děda, otec Freda.

,,On někomu Fred dlužil?" zeptala jsem se ho sklesle.

,,Jo, ale není to moc." řekl.

,,To kvůli tomu sem přišli tihle dva chlápci a začali mlátit mamku." řekla jsem a opovržlivě se koukla na dědu. Byla jsem na něj fakt nasraná.

,,Cože?" zeptal se a koukl se na ty dva chlápky jak je vyvádí policisté.

,,Kolik jim dluží?" zeptala jsem se. Vůbec jsem si nemyslela, že někomu dluží. Nejsme chudí. Vlastně ani bohatí.

,,Něco kolem tisícovky norských korun." podíval se na mě úplně v klidu.

,,A to museli jít zmlátit nás?" zeptala jsem se.

,,Já jsem jejich šéfovi včera říkal, že jim to všechno zaplatím zítra. Takže dneska a teď odtamať jedu." řekl.

,,Takže už nic nedluží?" zeptala jsem se.

,,Ne, už nic nedluží." usmál se.

,,Tak to je dobře, ale co když se vrátí?" zeptala jsem se a strach mi musel z očí přímo sršet.

,,Nevrátí, neboj." pokusil se mě uklidnit a položila mi ruku na rameno.

,,Dobře" usmála jsem se a položila svou ruku na tu jeho.

Moc, ale nevěřím tomu, že se nevrátí, ale když to říká táta od Freda tak tomu budu muset věřit ať chci nebo nechci.

Tak dvanáctá část je za mnou...😊

Tuhle knížku píšu asi přibližně Aše týden (připadá mi to tak😂😅) a už má dvanáct části bez prologu...to je divný...😂

Ještě bych vám chtěla říct, že její děda byl původně taťkou😂...já tam napsala, že bavila s taťkou, ale potom mi došlo, že on umřel😂😂

Moje logika😁

BYE

❤️❤️❤️Tess-ness/mac-tinus💜💜💜

Dance with you [Marcus & Martinus FF] |dokončeno ✅|Kde žijí příběhy. Začni objevovat