Texaský masakr motorovou pilou

94 5 0
                                    

Lili odešla do svého pokoje pro notebook. Dnes se společně budeme dívat na nějaký film.

,,Jsem tu!" usmála se ode dveří a v rukou svírala notebook.

,,Tak co si pustíme?" zeptala jsem se když si Lili sedla ke mě na postel.

,,Mě je to jedno." usmála se.

,,Tak co Texaský masakr motorovou pilou?" zeptala jsem se. My dvě horory milujeme, ale tenhle jsme ještě neviděli.

,,Jo..." pousmála se.

***

,,Aaaa!" vykřikla Lili když ten Tommy, nebo jak se jmenuje, rozřízl toho blonďáka...myslím, že se jmenoval Dean.

,,Klid" řekla jsem a objala ji. Byli jsme zabalené v jedné dece a koukali se na to skoro přes prsty.

,,To je hrozný!" křikla.

,,To je pravda." řekla jsem a opřela se o čelo postele.

***

Konec...

Už to skončilo...

Tak to byl divný konec. Ten Tommy zabil tu poslední holku přes sedadlo a ona naboural do policajtů a oni řeky umřeli a ten Tommy potom prostě na pohodku odešel s to motorovkou v rukách. Brr.

,,A ono je to podle skutečný události?" zeptala se Lili když tam říkali, že ta rodina takhle žila v letech 1969-1973 a za tu dobu zabili a sežrali 31 lidí.

,,Slyšelas" řekla jsem.

,,A můžu tu dnes spát s tebou?" zeptala se celkem zoufale.

,,Jasně" usmála jsem se.

Lehly jsme si, zakryly se a za chvíli jsme spaly.

***

Ráno jsem se probudila jako první a Lili mi ležela na břichu. Tomu jsem se trochu zasmála a opatrně jsem se jí pokoušela ze sebe zhodit.

Povedlo se a ona se ani neprobudila.

Odebrala jsem se do koupelny a podívala jsem se na sebe do zrcadla. Hmm...nevypadám zas tak špatně.

Vlezla jsme si do sprchy a za chvíli mi už na pokožku dopadaly kapky teplé vody. Tohle mě uklidňovalo.

Vylezla jsem ze sprchy, zabalila do ručníku a šla se převléct.

Vzala jsme si na sebe bílé tílko, sportovní legíny a obyčejnou černou Adidas mikinu.

Podívala jsem se směrem k Lili a ona ještě spala. V mojí posteli.

,,Lili, vstávej, budeš muset do školy." řekla jsem jí a mírně do ní žduchla.

,,Ještě chvíli." řekla a otočila se na druhý bok.

,,Tak jo, ale budeš muset jít pryč z mojí postele. Chci ji ustlat." zasmála jsem se a ona chvíli na to odešla z mého pokoje a já tak mohla ustlat svou postel.

Sedla jsem si na ni a vzala do rukou můj mobil. Přidala jsem tam nějakou fotku, kterou jsem měla v mobilu. Nějak si nepotrpí na fotky. Stačí když tam nějakou přidám zhruba po dvou týdnech.

Marcus: těším se...😉

: na co? Až se budeš učit novou choreografii?😂

Marcus: ne...to ne, ale na to až se mnou půjdeš na to kluziště 🥰

: kluziště?...dnešní lekce bude na kluzišti???😕

Marcus: lekce ne😂 tam tě chci vzít😅

: Hmm...já ale neumím bruslit😂

Marcus: nevadí, naučím tě to...neboj😉

: nenaučíš, já spadnu už když si budu brusle dávat na nohy😂

Marcus: já jsem to cítil stejně, ale pak mě stejně Emma vytáhla bruslit na kluziště takže jsem se to naučil😉

: ok, těším se☺️

Marcus: taky tak papa😘

: papa😘

Tak máme tu další část...doufám, že vás ten název trochu nevidesil...a pro ty, kteří ten horor viděli...nepřijde vám to trochu divný? Já ten začátek moc nepochopila...no vlastně celej film, ale kdyžtak mi napište pointu toho filmu...😉 Jo a ještě...je to podle skutečné události tak se jdete mrknout jak byli lidi hrozný...😅

Tak papa😘

❤️❤️❤️Tess-ness/mac-tinus💜💜💜

Dance with you [Marcus & Martinus FF] |dokončeno ✅|Kde žijí příběhy. Začni objevovat