,,a kde teda budu spát?" zeptal se Mac a podíval se na mě. Právě jsme byli u mě v pokoji.
,,Já nevím...třeba na tomhle gauči." ukázala jsem na gauč, který byl u mě v pokoji.
,,Není malý?" zeptal se a povytáhl trochu obočí.
,,Dá se rozložit." řekla jsem a nadzvedl a matraci pod kterou jsou uložené polštáře a deky. (Chápete ne? Taková ta nadzvedávající matrace jak je pod tím ten úložný prostor😂)
,,Takže se na ni potom vlezu." konstatoval a udělal u toho zamýšlený výraz.
,,Jasně, že vlezeš a a tady máš." usmála jsem se na něj a podala mu deku a polštář.
,,Díky" řekl a převzal si to ode mě.
,,Tak já to rozložím." šla jsem ke gauči a začala ho rozkládat.
Zatáhla jsem za část, která se dá rozkládat. Trochu to zavrzalo a já jsem to trochu odtáhla, ale nebylo to celý oddělaný.
,,Nejde to!" křikla jsem a praštila do gauče. Byla jsem naštvaná.
,,Pomůžu ti." nabídl se Marcus a začal tahání se mnou.
Povedlo se to a s Marcusem jsme leželi vedle sebe na zemi a smáli se.
Najednou jsme se přestali smát a já si sedla.
,,Tak, tvoje postel je hotová." řekla jsem a stoupla si. Vzala jsem prostěradlo a natáhla ho přes gauč. Položila jsem tam polštář a deku.
,,Díky" usmál se a stoupl si ke mě.
,,Není za co. Nezahrajem si něco? Mám Scrabble, člověče nezlob se, dostihy a sázky, karty, šachy, pexeso,...a mohla bych ještě pokračovat." usmála jsem se na něj.
,,Mohli bychom si zahrát to člověče nezlob se." usmál se a já mu to oplatila a už jsem začala vytahovat člověče nezlob se ze skříně s hrama.
,,Mám modrý." řekla jsem a vzala si modré figurky. Marcus to po mě zopakoval akorát s figurkami červenýma.
***
,,To ale není fér! Tys mě vyhodil už asi milionkrát!" křikla jsem na Marcuse a dala si už podesáté.
,,Jsem přirozený talent." řekl Marcus a poplácal se po rameni.
,,Tak ale ty máš v domečku tři a já jednu!" řekla jsem a ukázala na tři červené figurky v "domečku".
,,Tak jsem v tom lepší." zasmál se, založil ruce na hrudi a zadíval se na mě povýšeně, ale hned potom se začal smát.
,,Egoisto." řekla jsem a praštila Marcuse do ramena.
,,No co? Já jsem v člověče nezlob se expert." poplácal se po rameni.
,,Asi už půjdeme spát." řekla jsem a začala schovávat figurky do krabice.
,,Ještě jsme to nedohráli!" křikl Marcus a chytil mou ruku. Oba jsme se na sebe navzájem podívali a já na místě našeho dotyku cítila malé výbojky elektřiny.
Dívali jsme se na sebe delší dobu a začali se i přibližovat. Když jsme od sebe byli jenom pár centimetrů, řekla jsem.
,,Měli bychom jít spát." a doklidila figurky do krabice, kterou jsem vrátila do skříně.
Jak se mě Marcus dotýkal, bylo mi hezky. Ne že by byly ty výbojky elektřiny nepříjemné, zdali se mi až moc příjemné. Cítila jsem se tak nějak...jinak.
,,Dobře" řekl Marcus a posadil se na jeho "postel". Uvozovky jsou tam protože to není postel, ale rozložený gauč.
,,Ok" řekla jsem, vzala pižamo a šla se osprchovat.
Tak je tu nová kapitola!!! Jsem mega moc happy, protože dneska (psala jsem to, když měla Emma narozky) má Emma narozky!
Už ji je dvanáct. Už je z ní velká holka...za chvíli půjde do sedmé...ona je stejně stará jako moje sestřenice, akorát sestřenice je 4.1.2008 a Emma 17.6.2008. takže pohoda😂
To já má 14...mám narozky 1.1.2006, ale tím vás nebudu zatěžovat😅
Tak když má dneska tři roky písničky First kiss, tak proč ji sem nedát😊
Hope you like it ❤️
So bye😉
❤️❤️❤️Tess-ness/mac-tinus💜💜💜
ČTEŠ
Dance with you [Marcus & Martinus FF] |dokončeno ✅|
Fanfic,,No víš. Už je to dlouho co tohle cítím..." začal. ,,Hmm?" zasmála jsem se. Doufám a i nedoufám, že se náš vztah posune na další úroveň. ,,No, blbě se mi o tom povídá. Víš já už takhle nemůžu dál..." ,,Mohl by jsi mi říct o čem se mnou potřebuješ...