~V~

37 6 1
                                    

Jimin szemsz.

Megőrülök. Komolyan mondom ,hogy lehet valaki ennyire zavarba ejtő? Nem csinál semmit de azt nagyon jól, pedig nem is az esetem. De legalább megtudtam ,hogy a haj színem választása nem volt olyan rossz döntés.

Elmosolyodtam ezen a gondolatomon mire egyből rám nézett.
-Rosszul vezetek? Vagy min nevetsz?-Vonta fel szemöldökét.
-Nem, dehogyis. -Vontam meg vállam és megint előre néztem. Na most mondd meg milyen, de szerintem hazudik. Nem kereskedő, vagy nem Suga a neve. Valami nem oké körülötte.
-Ki szállsz még ma? Vagy várjak még?-Nézett rám érdekesen.
-Megyek. -Mondtam zavarban. Most miért vagyok zavarban?

Vissza értünk a lakásához és még csak délután kettő óra van. Kipakoltam a konyhába.
-Haza viszlek, este megyek érted és pakolj össze mi fontos neked, és vissza jövünk, rendben?-Csak bólintottam.
-Át kell öltöznöm el kell intéznem valamit, megvársz vagy feljössz velem?-Pimasz mosoly jelent meg az arcán.
-Inkább megvárlak. -Fordultam el. Hallottam ahogy felsétál a lépcsőn ,megint jobban szemügyre vettem a lakást, olyan szép és modern. Vissza pillantottam a bejárati ajtó köré és valami ki van lógva a falból. Lassan oda sétáltam ,hogy meg tudjam mi az.
Nem jövök rá mi lehet ez de nem akarok hozzá nyúlni, különben is bármelyik pillanatban vissza jöhet és nem lenne jó ha észre venné ,hogy a cuccai között kutatok.
Megint hallottam ahogyan jön le a lépcsőn és mikor megfordultam. Na ez a ruha nagyon jól áll neki, nem hittem hogy ő ennyire jól tud öltözködni.
-Ennyire nem kell sietned ,hogy oda állsz az ajtóba. -Megint piros lettem, ez annyira zavaró jesszus. Nem vagyok hozzá szokva az emberek társaságához, főleg nem ennyire idegenekéhez.
Kimentünk és megint beszálltunk egy másik autóba, ami sokkal szebb és gondolom drágább is mint az amivel a kávézóba jött tegnap.
Elmagyaráztam neki merre kell menni, és mikor megérkeztünk kiszálltam.
-Mikor jössz?
-Nyolcra itt vagyok.-Már el is hajtott. Nagyon nagy képe van. Még pár másodpercig itt álltam és néztem ahogy elhajt. Megráztam a fejem és elindultam a lakásomba.
Felcammogtam a lépcsőn és becsöngettem Jungkookhoz.
-Szia ne haragudj ,hogy zavarlak de el költözöm a munkám miatt, de szeretném tartani veled a kapcsolatot. -Mondtam neki , mire ő kicsit szomorkásan nézett rám.
-Én is ,nagyon jó barátok lehetünk szerintem.-Mondta mire bólintottam és megadta a telefon számát majd elköszöntem tőle, de megígértem neki ,hogy jönni fogok hozzá. Ha már ő nem tud hozzám.
Felmentem a lakásomba. Úgy döntöttem nem szólok anyukámnak ,hogy elköltözök csak hogy már nem kell küldenie a pénzt nekem mert lett munkám, és ebben állapodtunk meg.
Lassan neki álltam pakolni, minden fontos cuccomat beraktam egy táskába, majd felhívtam anyukámat.
Őrült neki hogy már van munkám, hallottam a hangján kicsit el is érzékenyült, gondolom az miatt,hogy már nem vagyok a kicsi fia.
Ránéztem az órára és már 19:55 volt.
Lefeküdtem az ágyra és csak néztem a plafont mikor csörögni kezdett a telefonom.
"Ismeretlen"
Kis hezitálás után felvettem mikor Suga szólt bele.
-Itt vagyok, igyekezz. -Ahogy ezt kimondta bontotta is a vonalat. Honnan tudja a telefon számom? Én nem adtam meg neki!
Nincs most ezen gondolkodni, megfogtam a cuccaim és Ben-t majd elindultam a főnökömhöz.
Kiérve láttam már tényleg itt van és az utcában mindenki az ő kocsiját nézi. Valljuk be ez nagyon jó érzés ,hogy mindenki engem bámul miért ülök be egy ilyen csodaszép autóba.
Be pakoltam a csomagtartóba, Ben-t meg leültettem hátra, nagyon okos így tudja onnan nem mehet sehova, majd beszálltam Suga mellé.
-Aranyos a kutyád, mi a neve? -Kérdezte a menta hajú majd el is indult.
-Ben. -Kötöttem be magam.
-A kertbe játszhat majd.-Mosolygott majd bekapcsolta a rádiót. Éppen a hírek mentek mikor Suga felhangosította.
"A fiatalok körében elterjedt az illegális fegyver tartás, de a rendőrök mindent megtesznek annak érdekében, hogy ez minél hamarabb megszűnjön. Ma is két fiatalt tartóztattak le a fegyver tartása miatt, előzetes letartóztatás alatt vannak."-Mondta a rádió mire Suga belevágott a kormányba, ez miatt kicsit megijedtem.
-Oh hogy a faszba lehetnek ennyire balfaszok az emberek?! Hogyan?-Mormogta magában.
-Van valami baj?-Kérdeztem félénken.
-Nem, csak tudod nem tudom mi szükség van fegyverekre egy ilyen országba, itt nincsen maffia. -Vonta meg vállát.

Suga szemsz.

Ahogy ezt kimondtam nagyot nyeltem. Elkapták két emberemet, akiknek az én bandám vitte a fegyvereket. Lövöldöztek egy másik bandával, de csak a fegyverek miatt vitték be őket. Tudom ,hogy nem fognak köpni, csak nem akarnak meghalni? Nem? Ők is tudják ha engem fel nyomnak a bandám szét szedi őket. Felettem egy ember áll az is az apám, már csak alattunk lehetnek emberek.
-Ezzel egyetértek.-Mondta a mellettem ülő.
Meg is érkeztünk és kivettem Jimin cuccait majd bevittem őket.
-Menj fel a szobádba nézd meg milyen, rendezkedj be nyugodtan, tusolni is mehetsz nekem el kell intéznem egy fontos hívást. Utánna rendelek egy pizzát legyen mit enni, késő van már nem kell főznöd. -Mondtam mire mosolyogva bólintott, nagyon aranyosan mosolyog. Fel is ment és vitte a kutyáját is.
Elővettem idegesen telefonom és hívtam Namjoont. Két csengetés után fel is vette.

Nagyon fura amúgy ennyi idő után könyvet írni. Nekem régen olyan 3 éve volt egy mások profilom amin elég felkapottak lettek a könyveim, csak azt a profilt kb 2 éve letöröltem. De szeretném, ha szeretnétek a könyvem. Sokat agyalok rajta és próbálok nem 200 szavasakat írni. Rengeteg Yoonmint olvastam itt, de valahogy egyik se tetszett (jó voltak nagyon jól megírt, és nagyon jó sztorival rendelkező könyvek csak azokat még írják az írójuk értitek!!) ebből a párosból. Kérlek jelezd ha tetszik neked🤍

Vigyázni akartam rád /Yoonmin\Wo Geschichten leben. Entdecke jetzt