Jimin szemsz.
Nyeltem egyett. Érzem ,hogy az arcom olyan piros lesz mint még soha. Nem néztem rá, nem válaszoltam neki csak nyammogtam az utolsó szelet pizzámat.
-Oh tehát akkor tényleg meleg vagy. -Mondta mire fel kaptam a fejem.
-Tényleg . -Jelentettem ki majd se szó se beszéd letettem a pizzát és felmentem a szobámba. Az ajtó mögött egyenesen lecsúsztam arról és leültem a földre. Nem hiszem ,hogy jó ötlet lett volna még lenn maradni Sugával. Ha ezt így folytatja minden nap paradicsom fejű leszek. Pedig nem az esetem! Vagy ezzel csak nyugtatom magam mennyire helyes? Csak nem!
-Engedj be!-Jött kintről az ismerős hang mire gyorsan felálltam és kinyitottam az ajtót.
-Csak poénkodtam, nem volt szándékos Jimin. -Mondta Suga mire egy nagy kő esett le a szívemről.
-Nem szeretem az ilyen pillanatokat.-Suttogtam magam elé mire ő állam alá tette a kezét és felemelte a fejem hogy rá tudjak csak nézni.
-Én se szeretem ha valaki aki tetszik nem lesz az enyém. -Mondta halál komolyan mire térdem megremegett. Néztem a szemeit ahogyan tanulmányozza az arcomat. Hosszú perceknek tűnt mindez pedig nyakamat rá nem volt 5 másodpernél több.
-Ezzel mit akarsz mondani?-Suttogtam de tudtam ,hogy hallani fogja hiszen 3 centi sincs köztünk.
-Azt ,hogy te kellesz nekem. -Suttogta ő is. Majd amennyire lassan csak tudott úgy jött közelebb, és még közelebb mire végre megcsókolt. Finom volt és kicsit se durva hanem lágy és óvatos. Nem hittem ,hogy pont vele élek át ilyet de ebben a pillanatban nagyon boldog vagyok. Csodásnak gondolom.
Lassan hagyta hogy az a 3 centi megint közénk furakodjon. És újra zavarba ejtően nézte szemeimet.
-Jimin, aludj velem. -Mondta rekedtes hangján.
Nyeltem egyet. Nem tudom mit kéne tennem, szeretném is meg nem is. Nem akarok egy éjszakás kaland lenni valakinek, mondjuk azt ki akarná?
Gondolom fel tűnt neki ,hogy vacilálok ezért meg is szólalt.
-Nem fogok semmit csinálni, csak legyél velem kicsit, oké?-Mosolygott mire nekem is felkűszott arcomra a mosoly. Helyesnek gondolom, ki ne gondolá ezt róla?
Bólintottam majd elindultunk a szobájába. Mikor bementem egy csoda szép helység fogadott. Elképesztő mennyire szép lehet egy szoba. Minden modern és olyan letisztult hangulata van az egész helységnek.
-Jimin, nem szeretném ha azt hinnéd elsiettem valamit.-Vakarta meg tarkóját.-Csak, magányos vagyok, és te vagy az első olyan ember aki megfogott valamivel. Aki érdekel. -Zavaromba körbe néztem. Jól esnek szavai, kicsit meg tisztelve is érzem magam ez miatt. Tetszik nekem Suga, nem tehetek róla.
-Tehát tetszem neked?-Kérdeztem vissza rögtön elég magabiztosan. Ügyes vagy Jimin, végre magabiztos vagy valakivel aki tetszik neked.
-Mondhatni. A külsőddel nincsen probéma. -Nevette el magát kicsit. Jaj Suga el fogok olvadni.Suga szemsz.
Nem hazudtam neki. Tényleg nem! Nagyon helyes és olyan ártatlan. Ilyennel még nem volt dolgom de örülök ,hogy most lesz. A vak is látja ,hogy tetszünk egymásnak. Ez tény volt már azóta amióta itt van velem. Sőt a kávézó óta. Persze a munkám. Azt később fogom neki elmondani, amikor úgy érzem meg fogja érteni és olyan lesz a kapcsolatunk. Várjunk mi a fasz? Kapcsolat Suga? Kapcsolat?!
-Ez most jól esett. Melyik oldalon aludjak én?-Kérdezte kicsit szégyenlősen. Persze ez engem egyáltalán nem zavar, sőt nagyon is tetszik nekem ,hogy ilyen könnyen zavarba tudom hozni.
-Aludj belűl. Vagy igazából ahol csak akarsz. -Mondtam majd egy hang zavart meg minket. Kopogás.
-Maradj itt, feküdj nyugodtan le mindjárt jövök. -Nyomtam egy puszit homlokára és elindultam a hang irányába.
Mikor kinyitottam nagyon meglepődtem.
-Hoseok te mit akarsz hajnali egykor?-Kérdeztem az egyik legfontosabb vevőmet, neki fegyver kell csak, nagyon ritkán fű vagy valami erősebb de ő nagyon kell nekem. Rengeteg pénzem belőle van. És nyílván hatalmas összegekről beszélek.
-Kéne egy kis segítség Suga. Az a helyzet kiengedték Jacksont. Fel kell készülnöm ,hogy újra a bandámat fogja basztatni. Tehát kéne olyan 5-6. -Mondta kicsit halkabban.
Jackson és Hoseok konkrétan örök ellenségek. Vagyis a bandáik is és ők is. Ők mindketten banda vezérek. Hoseok a "Cross" Jackson a "Lava". Csak Hoseoknak segítek ,Jacksont fejbe lőném. Sok vizet zavart már nálam is a Lava, volt olyan is ,hogy hatalmas összegektől ők fosztottak meg. Apámmal is eljátszotta ezt a régi banda vezérük és mondanom se kell ,a föld alatt végezte.
-Kövess tesó. -Veregettem meg vállát és be is jött a lakásba. Követett egészen a lezárt ajtóhoz.
-Nem egyedül vagy Suga? Sose eszel meg egy nagy pizzát.
-Tényleg nem. Van velem egy srác. -Vontam meg vállam majd be is léptem a kis helységbe ahol rengeteg fegyver volt elrejtve, és mindegyik gondosan felcimkézve. Hoseok körbe járta, ő már rengetegszer volt itt. Hamar meg is találta azokat amiket keresett.
Villámgyorsan fizette őket ki majd el is ment.
Visszamentem bezárni mind a 8 zárat és eltettem egy széfbe a pénzt. Megint még gazdagabb vagyok. Tudod aki azt mondja "a pénz nem boldogít" az nagyon szegény lehet. A pénz igenis boldogít ha cáfolod ha nem, minden ezek körül forog, csak papír lapok mégis minden embernek kell.
Ezeken a gondolatokban cammogtam fel a lépcsőn de mikor be nyitottam el kellett mosolyognom.
Jimin nyugodt szuszogását hallgattam a szobába állva. Lassan sétáltam az ágy szélére aminek belső oldalára fordulva Jimin aludt nyugodtan. Leültem és miután lekapcsoltam a kis villanyt én is lefeküdtem hozzá. Átkaroltam egyik kezemmel és hozzá bújtam.
-Vigyázni fogok rád.
YOU ARE READING
Vigyázni akartam rád /Yoonmin\
FanfictionYoonmim. -Van benne trágár beszéd -Van benne 18+ Olvasd el és ha érdekel várd a folytatást. Írás alatt áll még, de be fogom fejezni