~I~

115 4 4
                                    

Első személy szemsz.

Ha eddig azt hitted az élet csak csupa jó dolgokkal van tele akkor sajnálom ,hogy én világosítalak fel, de kurvára nem. Ha nem kellett még a szarból várat építened, akkor nem te tényleg nem tudtad ,hogy az élet szar. De ha szar az élet hogyan kéne belőle várat építeni?
Nos, nekem a specialitásom minden illegális tevékenység itt Koreában. Most biztos felmerül benned a kérdés, miről beszélek és hogyan keveredtem bele.
Az amiről beszélek tulajdonképpen egyszerű. Tehát drog, fegyverek, szerencse játék, tudod azok a dolgok amik miatt baromi sokat ülnék a börtönben ha nem lennék okos, és ha apám nem ezt csinálná mióta az eszét tudja.
Hát vagyis inkább amióta anya meghalt. Anya volt a világon a legcsodálatosabb nő, amikor 5 voltam akkor ment fel vigyázni rám, az ő egyetlen Yoongi babájára. Azóta majdnem húsz év telt el és sajnos ,vagy nem sajnos ,a világ minden pontján tudják ki az a Suga.
Suga is én vagyok ha nem értenéd, csak ez az áll nevem. Na és hogy hogyan keveredtem bele ez is elég egyszerű szerintem. Apám ,Min Doyun anyám halála után nem tudott mit kezdeni velem, alkoholista lett és szépen lassan az állását is elvesztette, majdnem bele halt anyu hiányába és senki nem volt mellette aki engem vagy őt tudta volna támogatni. Senki.
Szóval apámnak elege lett és elsőnek piti díler volt kisebb adagokat osztogatott az utcán és mindezt a főnökének aki egy nála 30 évvel idősebb faszi ,hatalmas összegeket akasztott le mindenkiről. Nyílván ezek mellett még ott volt neki a fegyver csempészet és a szerencse játék. Apámnak nem is kellett több és az ,hogy milyen gyorsan mennyi pénzhez jut ez az ember teljesen elvette az eszét. Nagyba kezdett játszani és megalapította a saját köreit akiket ma már csak DK-nak neveznek.
Apám lett az egyik legnagyobb drog kereskedő az országban és még külföldre is elér a keze, tehát ez most nagyon jól hangzik, hogy mennyi pénz meg mennyire "menő" ez a banda. Aztán mikor betöltöttem a 16. születésnapomat apa úgy gondolta el mondja ezeket nekem, és azóta segítek neki. Jöhettek azzal ,hogy akkor nem én vagyok a nagy hal, hanem az apám de ez nem igaz. Mindenki tudja ki az a Suga és ez nem is fog változni egyhamar, szeretem ezt az életet élni és őszintén ha úgy gondolod ,hogy a rendőrök bármit tudnak tenni akkor csak elmondom neked, a legtöbb rendőr is tartozik valamelyik körbe. Ez ennyire egyszerű, értesz mindent nem?

Reggel kómásan keltem ki az ágyból jobbra balra pillantva ,hogy tegnap este nem tettem tönkre esetleg valamit a lakásomba, de örülök neki ,hogy hajnalban nem voltam annyira részeg.
-Jiu, hol van már a reggeli kávém? Nincs sok időm mennem kell!-Ordítottam a takarítónőnek. Érdekel van e köztem és közte valami? Nincs, nem a lányokat baszogatom esténként maradjunk annyiban.
-Azonnal uram, csak tönkre ment ez is. -Nézte a padlót mintha az annyira érdekes lenne.
-Amióta itt vagy rengeteget fizetek neked is, és még egy csomó cuccom tönkre megy, ez kicsit érdekes. -Járkáltam a konyhába és közbe a tönkrement kávéfőzőre tettem az ujjam.
-Ki vagy rúgva. -Mondtam egy enyhe mosollyal és megigazítva a szemüvegem kisétáltam a kocsimhoz.
-Ne! Uram kérem, nem teheti! Az apám!-Ordibált utánam, mintha ez engem annyira érdekelne.
-Az apja meg fog halni ez van, menjen és keressen olyan munkát ahonnan haza is tud menni.-Dobtam neki egy puszit a kocsimból majd elhajtottam.
Igen lehet kicsit erősen fogalmaztam, de valljuk be, 98 éves az apja és menni se tud már, töltse vele az idejét ne az én gépeimet bassza szét egyfolytában. Miközben ezen agyaltam olyan hiány érzetem lett, ja majdnem elfelejtettem a kávémat.
Bekanyarodtam egy kisebb kávézóba az utca sarkán. Mindenki nézte az új kocsimat, nem tagadom nagyon baszó kocsi.

Elnézést a hibákért!

Vigyázni akartam rád /Yoonmin\Onde histórias criam vida. Descubra agora