Jimin szemsz.
-Akkor azt jelenti ke-eresel va-valakit aki takarít ne-neked? -Nyeltem egy nagyot és még véletlenül se néztem a rá.
-Nincs állásod? Csövesekkel nem foglalkozok, sajnálom. -Vonta meg vállát majd kinyitotta kocsija ajtaját és behajolt egy kis cetliért. Elengedtem a megjegyzését rám mert minek foglalkozzak vele. Önfejű és nagyon gazdagnak látszik, és ezek az emberek azt hiszik megtehetik ,hogy így beszéljenek másokkal.
-Tessék itt a lakcímem, holnap kezdhetsz ártatlan kölyök. -Mosolygott és átadta a fecnit és mintha ott se lett volna olyan gyorsan hajtott el.
Na de amúgy most ez komoly? Milyen kölyök? Nem vagyok már kölyök és aigo...
Megráztam a fejem majd visszamentem a másik kávéért.
-Oké akkor kettő karamellás macchiato.-Kettő? Ez a borzasztóan flegma nagyképű ki se fizette a sajátját? Nem akarok cirkuszt végülis nem a kávézó tehet arról milyen paraszt emberek járnak hozzájuk. Megvontam a vállam és letettem a pultra az összeget.
Elköszöntem majd kint a friss levegőn megittam nyugodtan a kávém.
Olyan szép kék az ég, végülis nyár közepe van,mindennek olyan boldognak kéne lennie, de én itt vagyok egyedül. Nagyon magányosnak érzem magam és ez az "álca mester" is kicsit lehangol. El kéne kezdenem komolyan munkát keresni mert nem lesz jó vége és legalább új embereket is megismerek. Ahogy ezen tűnődtem meg is ittam a reggeli koffein bombámat és el is indultam bevásárolni. Nem akarok sok mindent venni csak egy-két dolgot amit meg fogok enni este meg reggelit is kéne. El fogok menni holnap ahhoz a beképzelt baromhoz, kiváncsi vagyok hogy néz ki szemüveg nélkül. Lehet ,hogy helyes és ahjaj...Jimin baszki.
-Jónapot!-Köszöntem a dolgozóknak akik kedves mosollyal üdvözöltek. Láttam pár lányt akik nagyon mosolyogva nézték rám. Ez amúgy mindig nagyon jól esik, de sose tudnék lánnyal lenni. Vagyis barátként oke ,de kapcsolatot soha.Egy húsz perc múlva ki is fizettem amit vettem és elindultam haza felé. Vettem mindenféle finomságot még egy almás mochit is tettem a szatyorba. Ez a kedvencem olyan finom.
-Ahh szia Ben!-Ugrott nekem és simogatásért könyörögve nézett rám. Hogyan lehet ellen állni ennek a nézésnek? Kopogás zavarta meg a kis pillanatunkat kutyusommal.
Gyorsan kinéztem és egy fekete hajú srác állt az ajtóm előtt. Nem is vártam senkit. De a kíváncsiság nagy úr ezért egy kis habozás után kinyitottam az ajtót.
-Szia én Jungkook vagyok az alsó szomszédod, gondoltam bemutatkozok mert amúgy egy vonattal jöttünk ,és mikor megláttalak az ablakból gondoltam te is ide költöztél és ez tökjó. -Nevette el magát a végére mire nekem is mosolyognom kellett. Én is néztem őt tegnap de nem gondoltam volna hogy az élet ennyire ironikusan oldja meg a magány érzetem.
Egy bő pólót viselt és egy feszülő farmert, ne haragudjatok meg de annyira jó combja van hogy az valami hihetetlen. Lehetetlen így a szemébe nézni, bár azok is nagyon szépek.
-Áh, én Jimin vagyok gyere be!-Mondtam és kinyitottam az ajtót neki jobban, mire ő habozás nélkül bejött.
-Neked sokkal jobb a lakásod mint az enyém, nekem erkélyem sincs. -Mondta duzzogós hangon és körbe nézett majd megsimogatta Ben-t.Elég sokat beszélgettünk mikor arra lettem figyelmes ,hogy délután 7 óra.
-Oh baszki, nagyon jó volt beszélgetni veled Jungkook és nem is akarlak elküldeni de még vacsorát kell csinálnom és tudod ilyen esti dolgok.-A végére kicsit zavarba jöttem. Nem tudom de csak szerintem nem tudok rendesen fogalmazni az agyamba? Jimin megint sokat beszélsz a hanggal a fejedben.
-Jaj ne haragudj persze Jimin, örülök ,hogy megismertelek. Biztosan még összefutunk de legközelebb te gyere át. -Mondta mosolyogva majd kiment a lakásból. Nagyon rendes srác de full heteró, szerintem, ami természetesen nem baj nagyon jó barátnak bizonyul. 20 éves és nagyon jó lelkű srác.
Elfordítottam a fejem és Ben-re néztem.
-Leviszlek ne legyél ilyen szomorú. -Fogtam a pórázt és rátettem Ben nyakán lévő nyakörvre.
Mikor kimentem a levegőre olyan kellemes idő volt. Nagyon szép a város az esti fényekkel, de azért nem szeretnék valami sikátor felé menni mert jobb félni mint megijedni. Nem amúgy csak mondom neked, nem tartom magam gyengének szimplán nem akarok balhét.
Elmentem egy kisebb parkba aminek a legvégén szórakozó helyek is voltak, na arra nem megyünk. Leültem egy padra és leszedtem Ben-ről a pórázt majd egy bottal kezdtem vele játszani. Miután láttam mennyire elfáradt haza sétáltunk.
Fel érve nagyon fáradtnak éreztem magam és az óra is már este 22:32-őt mutatott.
Gyorsan megetettem a kutyámat és levetkőztem majd kiengedtem a tusolóba a vizet. Ahj annyira elment az idő ,hogy magamnak kaját se csináltam. Egész nap nem ettem semmit, megint.Fogtam magam és mikor már kellően meleg volt a víz beszálltam. Annyira jó érzés ahogy a vízcseppek folynak le az arcomon és itt csak te vagy a csend és senki más, kiváló érzés. Nyomtam a kezembe egy kis tusfürdőt majd megmostam magam jó alaposan. Kiszálltam , felvettem egy pizsamát és ahogy befeküdtem az ágyba már aludtam is.
ESTÁS LEYENDO
Vigyázni akartam rád /Yoonmin\
FanficYoonmim. -Van benne trágár beszéd -Van benne 18+ Olvasd el és ha érdekel várd a folytatást. Írás alatt áll még, de be fogom fejezni