1.Bölüm/Gümüş At"Qpuela"

20 6 5
                                    

Qpuela bundan binlerce yıl önce yaşayan,yeryüzünün gördüğü ve görebileceği en güçlüvarlıktı. Ateş,su,toprak,hava,muazzam kas gücü,zihin kontrolü ve geleceği görebilmek.Hiç bir canlının hayal bile edemiyeceği harika ötesi güçler.
Tabi o da bunları 7 parlak taş sayesinde onca gücü vardı.Ama insanoğlu bu güçlerin peşine düşer. Qpuela bunun olabilme itimalini bile düşünemiyordu.Eğer bu güçlerden sadece biri kötü niyetli insanların birinin eline geçerse bunun Dünya ya kıyameti yaşatabileceğini biliyordu.Uzun süre insanlardan kaçtı.Malesef sonunda kaçacak bir yeri olmadığını anlayınca,parlak taşları üzerinden çıkarıp önüne koyar.Daha sonra Tanrı'ya dua eder.

"Tanrım!Yalvarırım bu taşları kötü niyetli insanların eline bırakma."

Tam o sırada yanında bulunan bi tarafı dümdüz olan kayada bir hareketlenme olur ve karıncalar hızlı bi şekilden deliklerinden çıkar.
O sırada karıncalar kayanın üzrerine bi şeyler yazar Qpuela yazanları okumaya başlar.

Tanrı duanı kabul etti.Bundan tam 5bin yıl sanra Dünya'ya 7 insan yavrusu gelecek ve o insan yavruları bir gün nerde ve nasıl Tanrı bilir birbirleri ile tanışacaklar ve sonsuza kadar Tanrı'nın himayesinde olacaklar,onlar Tanrı'nın gözdesi olacaklar aynı senin gibi.

O sırada taşlar renkli birer ışığa dönüşür ve gökyüzüne doğru hareket ederler.Qpuela gökyüzüne doğru bakarken insanlar onu buldu ve ona karşı oklarını çektiler...

*********BÖLÜM SONU***********

EVVET İLK BÖLÜM SONU VE İLK CİDDİ KİTABIM UMARIM BEĞENİRSİNİZ
^_^<3
OY ATARSANIZ AYAĞINIZI ÖPERİM
Kİ BUNUN OLMİYACANI BİLİYORSUNUZ AMA SİZ YİNEDE OY ATIN VE HATALARIM VARSA BİLDİRİN (YAZIM HATASI FALAN İŞTE)ŞİMDİDEN SADECE OKUDUĞUNUZ İÇİN TŞK

BU ARADA BU BÖLÜMÜ KENDİME İTHAF EDİYORUM


KISA OLDUĞU İÇİN ÇOK SORRY

♡♡♡♡♡♡♡♡♡

^_^

GÜMÜŞ AT &quot;QPUELA&quot; VE YEDİ SİHİR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin