2.Bölüm/ATEŞİN ACIMASIZ YÜZÜ"Afra"

25 6 8
                                    

-Bediiş...Bediiiş
-Buyrun küçük hanım
-Ya şu kumaş pantolnum nerde?biliyormusun.Beyaz olan.
-Ah ben onu dün ütüledim. Hemen getiriyorum küçük hanım.
-Teşekkürler Bediş.

-YAZARDAN AFRA'NIN HAYATI-

~Afra~

●Afra 15 yaşında ve lise 2'ye gidiyor.
●Babası zengin bir iş adamı,annesinin ise kendi makyej markası vardır.
●Dış görünüş olarak;kızıl saçlı,mavi gözlü gözlerinde insanı kendine çeken bir şey vardı hem huzur hemde korku veren bir şey, buğday- dan daha beyaz teni ve boynu ile omzu arasında üç parmak eninde ve boyunda anlamını anlayamadığı bi doğum lekesi vardı.
●Kişilik olarak;en ufak şeye büyük tepkiler veren çok fazla olmasada,biraz bencil. Acımasızdır çok öfkelidir, hataya yer vermez. Hayatta  kötü davranmadığı sadece altı kişi vardır onlarda;Annesi, babası ,Hizmetçileri  Bedriye Hanım,Şöförü Ahmet abi,Acar ve Deniz.
●En sevdiği şey çilekli süt ve kakaolu dondurma.
                         -♡-
      Afra koşar adım bonyoya girerken telofonundan mesaj sesi geldi.Afra hemen makyej aynasın da duran telefona baktı mesaj aynı şu şekildeydi

Yoldayım önce Deniz'i sonra seni alcam.Ardından da okula gideriz.Ne dersin?

Acar

Allah derim😊

                                               Afra'm🐞

     Acar'la mesajlaştıktan hemen sonra saçlarını taradı ve doğal halinde açık bıraktı.Üstüne de göbeği açık mavi t-sortünü giydi. Altına ise beyaz kumaş pantolununu
giydi.'Vee şimdi makyej zamanı' dedi içinden tam o sırada Bedriye Hanım içeri girdi."Acar ile Deniz Bey geldi küçük hanım,şimdi salondalar".Afra"Ah ne kadar da çabuk. (Arkadaşlar Afra da benim gibi yarım saatte giyiniyor her halde:))Tamam.Şimdi iniyorum." dedikten sonra hemen bir maskara bi eyerimel ve dudağının tonuna yakın bir tane ruj sündükten sonra koşarak aşağı iniyoduki ayağına baktı.Boom ee.Ayakabısını giymemiş bizim fail.Içinden birkaç ton küfür savurduktan sonra odasına gidip kenarları mavi olan beyaz spor ayakkabısını giydi.Aşağıya  indiğin- de bide ne görsün ikitane armut ağacı şaka şaka sadece beklemek- ten kök salmak üzere olan Acar ve Denizi gördü.Acar onu görür görmez bi "Ooooo prensesin neden bu kadar geç kaldığı anlaşıldı sir(sir sör diye okunur arkadaşlar;))"dedi Deniz'e dönerek.Deniz'de hemen Acar'ın sululuğuna ayak uydurarak"Çok doğru söylediniz Şövalye. ".Afra da tabi bunların altında kalır mı?Hemen"Eğer çenenizi kapamaz- sanız ikinizinde kelle sini alırım.".İkiside aynı anda yere kadar eğildiler tam o sırada Afra'nın   babası bütün evi kaplayan bir kahkaha attı üçüde o yöne doğru baktı.Afra içinden 'eyvah eyvah'dedikten sonra olaya  el koyup"Neyse bizde tam çıkıyor- duk. Hadi çocuklar."İkiside Afra'nın arkasından başlarını sallayar gittiler.(Anlamayanlar için söyleyeyim arkadaşlar eğer Afra' nın babası kahkaha atarsa bu onun sinirlaendiği anlamına geliyormuş.)

-BÖLÜM SONU-

EVVET ARKADAŞLAR ÖNCE HİKAYEYİ KİTAPLIĞINA EKLEMEDİYSEN EKLİYORSUN SONRA İSE OY ATIP YORUM YAZIRORSU. UNUTMAYIN!

A BU ARADA ARKADAŞLAR LÜTFEN HAYALET KULLANICI  OLMAYALIM. HAYALET KULLANICI;BÖLÜMÜ OKUYAN ANCAK SEVSE BİLE OY ATMAYANDIR . LÜTFEN HAYALET KULLANICI OLMAYALIM 🙏🏻🙏🏻🙏🏻

^_^

HAYDİ OY ATMADIYSAN OY AT
ATTIYSANDA TŞK

Bu arada Afra ile ilgili yazdıklrım saçma geldiyse şöyle izah edeyim ben uzun zamandır wattpadi aktif olarak kullanıyorum ve birçok hikaye okudum ve birçoğunda önce iyi olanlar sonra kötü çıktı yani iki yüzlü karakterler vardı bende size şunu anlatmak istedim Afra'yı sevecekseniz böyle sevin.Herneyse görüşürüz canım arkadaşlarım ^_^
♡♡♡♡♡

Bu bölümü SenihaAzraAygun'e  ithaf ediyorum<3.

AFRA

AFRA

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.
GÜMÜŞ AT &quot;QPUELA&quot; VE YEDİ SİHİR Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin