Ahh.Evet yine o alarmın iğrenç sesi.(Cidden özellikle okullar açıkken her sabah 05.50'de uyanmaktan bıkmıştım ve hala tv de dahil alarm sesi duyunca içimde bir korku doluyor sanki alarm sasinden dolayı kalbim parçalancak gibi hissediyorum.)
Yavaşça gözlerini açarken yanındaki kızı farketti sonra etrafına bakındı.Burası onun odası değildi.Büyük ihtimalle yine sarhoş olmuştu.Yavaşça saate baktı "Olamaz bugün okokuvardı.Annem kesin beni öldürecek."diye mırıldandı.Yazardan Baha'nın Hayatı
Baha
●18 yaşında ve lise sona gidiyor.
●Aşırı çapkındır ve yakışıklı.
●Annesi özel bir okulun yönetim kurulu üyesidir babası ise onu hatırlamıyor dahi küçükken annesini bırakıp gitmiş ve tabi Baha'yı da bırakmıştır.
●Siyah saçlıdır ve göz kamaştıran lacivert gözleri vardır.
●Sevdikleri için hernekadar cana yakın ve sempatik dursada tanımadıkları içinde bi o kadar kaba ve iticidir.Tabi olay sarhoşken güzel kızlara karşı değişir.
●Kendisinden 4 yaş büyük bor abisi var .Onun adı ise 'Taha'(Uyumlu yapmaya çalıştım.)
●En sevdiği yemek...taştan yumuşak herşey.En sevdiği tatlı ise donut🍩😉.Hızlıca yataktan kalktı ve pantolununu giymeye çalışırken annesi aradı.Ne diyecektiki ona en iyisi cevap vermemekti ama o zaman da evde başını şişerecekti öff tam açacakken arama bitti oh tamam şimdi gitmeliydi.
Okulun önündeydi. Birinci ders başlamıştı bile tam arabadan inecekken çok pis koktuğunun farkına vardı. Hemen şu yan koltuğun önündeki yerden parfümünü aldı(O yerin adını unuttum SORRY).Ve biraz sıktı .Daha doğrusu üstüne boşalttı şaka şaka sadece biraz sıktı şu içki kokusunun etkisini azltacak kadar. Evet şimdi hazırdı...
♡BÖLÜM SONU♡
ARKADAŞLAR LÜTFEN VOTE ATIN. BİDE BÜYÜK IHTIMALLE BÖLÜMLER HAFTA SONLARI GELİR ÇÜNKÜ 8. SINIFA GEÇTİM VE YAZ KURSUNA GIDIYORUM YAZ KIRSUDA HAFTA İÇİ HER GÜN O YÜZDEN YANİ .BİRDE BİLİYORUM BU HİKAYENİ ADI NEDEN "GÜMÜŞ AT QPUELA VE YEDİ SİHİR" İNANIN YAKINDA ANLAYACAKSINIZ. SON OLARAK İSE CANINIZ SIKILMIŞ OLABİLİR "HADİ YA KONUYA GİR ARTIK" VE YA "BEN BU KİTAPTAN HİÇ BİR ŞEY ANLAMADIM" DİYOR OLABİLİRSİNİZ AMA ANNEM DER Kİ BİR HİKAYENİ 50 SAYFASINI OKUMADA NE O KİTABI ANLARSIN NE DE SEVERSİN DER O YÜZDEN SİZ OKUMAYA DEVAM EDİN.
VE ŞU YILDIZLARI PARLATIN LÜTFEN YANİ ORDA BOŞ YERİNE DURMUYOR YA ÖYLE DEĞİLMİ. İTHAF FALAN ISTERSENIZ YORUMLARA YAZIN ARKADAŞLAR HADİ ÖPTÜM BY BY.
^_^<3
BAHA
ŞİMDİ OKUDUĞUN
GÜMÜŞ AT "QPUELA" VE YEDİ SİHİR
Teen FictionKalbi taştan olan yedi çocuk ve onların güçleri.Gümüş bir at ve onun son arzusu. Ateş,Su,Toprak,Hava,Kas gücü,Akıl kontrol ve Geleceği görebilme.Tanrı bu güçleri kötü niyetli birilerne vermez umarım. Başlama tarihi 07/05/2020 Umarım beğ...