1♛

131 5 0
                                    

Arkadaşlar bu bölüm kısa oldu beğenilirse daha uzun yazmaya çalışıcam.Votelerinizi eksik etmeyin.

Yine 1 saat önce uyanmıştım.Sıkılmıştım artık onun yüzünden hergün 1 saat önce kalkmaktan.En önemlisi de platonik olmaktan .3 yıldır platoniktim.Onunilgisini birazcık olsun çekebilmek için yaptırdığım dövmem vardı.Tabi bir de dudağımdaki piercing.Yorulmuştum artık.Onu sevmekten değil sadece platonik olmaktan.Eğer açılırsam beni terslemesinden korkuyordum.Sırf onu okulda görebildiğim için okulu sevmeye başlamıştım.O yüzden yine erken kalkmıştım istemsizce.

Alarmın çalmasını beklemeden duşa girmek için odamdaki banyoya yöneldim.Birazcık olsun düşüncelerimden kurtulduğum yerdi burası.Duş oldum olası rahatlatmıştı beni.Bu yüzden daha fazla vakit kaybetmek istemedim ve üstümdeki pijamalarımdan kurtulup sıcak suyu açtım.Yaklaşık yarım saat sonra okula geç kalmamak için banyodan çıktım.Dün sinir krizi geçirip dağıttığım odayı yeni fark ediyordum.Sebebi üzey kardeşim Elis'ti.Ondan nefret ediyordum,aynı yaştaydık hatta aynı okula gidiyorduk.Benim Gediz'i sevdiğimi bile bile Gediz'in tayfasıyla takılmaya başlamıştı.Bende dayanamayıp okulda patlamıştım ve Elis'le kavga etmiştik hemde baya baya daha sonra Biyoloji öğretmenim bizi ayırmıştı.Tabi ben sakinleşemeyince beni eve göndermişlerdi.Bende odamı bu hale getirdikten sonra uyuya kalmışım.

Daha fazla bu olayı düşünmek istemediğim için formalarımı giymeye başladım.Formalarımı giyindikten sonra aynada kendime baktım fena değildim tabi gözlerim dışında.Makyaj malzemelerimi çıkarıp gözümdeki şişliği ne kadar gizliyebildiysem gizledim.Fön makinamı çıkarıyordum ki çalan alarm ile kafamı dolaba vurdum.Bir küfür mırıldanıp alarmı kapamak için yatağımın yanındaki komidine yürüdüm.Tanrı aşkına hangi salak alarm çalmadan 1 saat önce uyanırdı ki.Alarmı  kapadıktan sonra tekrar aynanın karşısına geçtim ve fön makinasının fişini taktım.Saçım kurumuştu resmen,çabuk kuruyan bir saça sahiptim.Makina ısnındıktan sonra saçımı yapmaya başladım.Yarım saat kadar bir süre sonra çantamı aldım ve aşağı indim.Neyseki Elis hanfendi daha aşağı inmemişti.Annem ise fırından poğaçaları çıkarıyordu.Elis ile karşılaşmamak için anneme "Ben çıkıyorum" dedim ve elime bir poğaça aldım.Annem kötü kötü baksada sadece "Görüşürüz,akşam çok gecikme" dedi ve yanağımdan öptü.

Evden çıktıktan sonra çantamın içindeki kulaklığı çıkardım.Müzik dinlemek ruhumu rahatlatıyordu.Hatta dün olanlardan sonra gerçekten odama kapanıp müzik dinlemeye ihtiyacım vardı.Servisle gidip gelmek yerine yürüyerek gitmeyi daha çok seviyordum.Hiç olmassa yoldaki birkaç kişi haricinde yalnız sayılırdım.O kadar sesi dinlemek için hiçbir zaman uygun olmamışımdır.

15 dakika kadar bir süre sonra okulun olduğu sokağa girince kulaklıklarımı çıkardım.Bazı kişiler bana baksada ben aldırış etmeden yürümeye devam ettim.Her ne kadar utangaç bir tip olsamda aynı zamanda güçlüyümdür de.Gedizin grubunu görünce gözüm Gedizi aramaya başladı.Onu görünce onun da bana baktığını gördüm ve kafamı önüme çevirdim.Güçlüyümdür demiştim ama bu Gedizi görünce değişebiliyo.Sonuçta hher zaman onunla göz göze gelmiyoruz.Bana da hak verin biraz yani."Mayaaaaa" korkudan okula girmeden önce elime aldığım telefonu yere düşürünce Gediz çok masum bir şekilde gülümsedi ve önüne döndü.O gülümseyince ister istemez bende gülümsedim ve beni cimcikleyen Arya'ya döndüm "Ahhhhh,çok acıtıyorsun." dedim ve telefonumu toplamak için yere eğildim."Acısın diye yaptım zaten seni salak."

Telefonumu topladıktan sonra ister istemez Gedize baktım.Onun bana gülümseyerek baktığını fark edince hemen önüme döndüm içimden sırıtıyordum.Bugün benim iyi günümdü herhalde.Arya'yı çekiştirerek banklara götürdüm ve oturtturdum."Arya okula girdiğimden beri Gediz bana bakıyo." Arya gülümsedi ve "Şimdi anlaşıldı neden bu kadar salak olduğun." dedi ve sırıtmaya başladı.

Kapıda Gedizin tayfasına doğru yürüyen Elisi görünce bütün neşem kaçtı Gediz benim baktığım tarafı doğru bakınca Elise ezik bakışını gönderdi ve arkadaşlarının yanından ayrıldı.Elis Gedizin gittiğini görünce yüzü düştü ve Gedizin peşinden yürümeye başladı.Gedizi durdurdu ardından gözü beni aradı beni bulunca sırıttı ve Gedizin dudaklarına yapıştı.Elisin ağzına sıçmak için kalkmıştım ki karanlık beni ele geçirdi ve yere yığıldım.

Sadece SenHikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin