2. Bölüm ( Heyecan dolu Anlar )

25 3 3
                                    

Ve Joseph arabayı hazırlamıştı. Hemen arabaya bindim . Joseph bazı türkçe kelimeleri anlıyo . Ben türkçe konuşuyorum. Çünkü fransızca bilmiyorum . Sadece babam biliyo çünkü parisde doğdu ve büyüdü . Josephe önce Lilyayı sonra Melisayı almasını söyledim ama beni anlamadı . Çünkü önce Melisaya gittik . Bi gülümseme geldi . Söylicektim ama hoşuma gitti. Önce Melisayı sonra Lilyayı aldık . Melisa gideceğimiz yeri fransızca Josephe anlattı . Gliba önce Mehmet amcaya gidecektik . Evet öyle oldu . Önce mehmet amcwyı ziyarete gittik . Melisa sarılmak istiyodu ama maalesef . Biraz oturduk . Sonra aşağıya indik . Joseph bizi bekliyordu . Hemen arwbaya atladık ve lunaparka gittik . Gerçekten kocamandı . Gerçekten ama gerçekten kocamandı . Hangi oyuncağa bineceğimiz hakkında kararsızdık .

Melisa- Amaaaan hepsine binelim işte !

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melisa- Amaaaan hepsine binelim işte !

Lilya -O kadar oyuncağa binecek kadar euron var mı?

Melisa - Biraz annemden biraz da babamdan aldım yeter merak etmeyin .

Lilya ve Ben vay canına bakışları attıktan sonra girmeye karar verdik .

Joseph( fransızca ) - Voulez-vous que je vienne

Melisa ( fransızca ) - Non , je vous ferai savoir quand c 'est nècessaire

Joseph  (fransızca ) - Si c'est ensemble , prévenez-moi immédiatement

Çevirileri

Joseph- Gelmemizi ister misiniz ?

Melisa - Yok gerek yok  birşey olursa haber veririm .

Joseph - Birşey olursa hemen haber verin

Hızlı adımlarla ve heyecanla içeriye girdik ve olacaklardan haberimiz yokdu .

Okuduğunuz için tesekkur ederim oylamayı ve  yorum yapmayı unutmayın diğer bölumde görüşmek üzere bb

3 MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin