Dönme dolabın en tepesine çıkmıştık . Melisa hanım fotoğraf çekinecekmiş. Lilya durur mu hemen o da atladı .
Ben - Yav yapmayın düşersiniz sümük gibi yapışırsınız nemelazım
Lilya - Yav nolcak sanki melisa şöyle çek kanka
Melisa - Nası
Lilya - Bak böyleéeeeeeeeeeğ
Allah kahretsin durmadı yerinde işte yemin ediyorum salak bu cocuk ya ne isin vardı ayaģa kalkmakla .... Dur durduğun yerde işte ... Ben melek teyzeye ne dicem yaaa uffff.. Tabi bunları bizi assagıya indirirlerken söylüyodum . Melisa'nın nutku tutulmuşdu. Ve ben ağlamaklıydım .
Ambulans sesi duyulmuştu . Koşarak lilyanın yanına geldik. Yanına almadılar bizi. Hemen Josephi aradık . Melisa ağlıyodu ben ise güçlü durmaya çalışıyordum ama çok mümkün deil ...HASTAHANEDEN ;
Lilyanın durumu ağır . Ben hâlâ Melek teyzeye ne dicem onu düşünüyorum . Melisa hâlâ ağlıyordu . Mehmet amcaya haber verdi ve bütün işlerini bırakıp geldi . Ben koptum . Bağirarak ağlamaya başladım . Mehmet amca geldiğinde melisayla birlikte mehmet amcaya koşarak sarıldık . Doktor geldi .Doktor - Lilya çok fena düşmüş . Durumu çok ağır hayati tehlikesi var . Elimizden geleni yapıyoruz . 3 doktor arkadaşımı da ameliyata aldım . Dedi .
Ve tabi bunlar fransızcaydı ve melisa bize çevirdi . Mehmet amca anlıyodu ama ben anlamıyodum tam .
BU BOLUM BURADA YARIM KALACAK YSRIN SABAH YAYINLAYACAGIM 5. BOLUMUN DEVAMJNI OY VERIP YORUM YAPMAYI UNUTMAYIN BB
Ben dayanamadan tekrar yazmaya başladım ...Neyse kitaba dönelim .
Aradan 1 hafta geçti ve Lilyanın durumu daha iyiye gidiyordu . Ama hepimize hastahaneye girmeden önce test yaptılar . Yine haklı çıktım . Oraya buraya elleyip durdulsr ve sinirlerim çok bozuk . Melek teyzeye söylerken içim öyle bi parçalandı ki size anlatamam . Kadın öğrendiği an öyle bir sarsılma geçirdi ki hastaneye kaldırdık . Hem Melisa hem Lilya hemde Melek teyze Allahım ben napıcam yaaaa . Lütfen yardım edin . Melisaya o kadar söyledim oralara buralara dokunma diye . Yemin ederim çok fena haldeyim şuan . Ne işin vardı da elledin anlamıyorum ki . Her derdimiz bitti bide corona olman geldi . Bide seni beklicem allahım sen yardım et . Hastahanede yatmakdan sırtlarım ağrıdı. Onları böylece bırakıp gidemiyorum da . Bu arada soracak olursanız Melisanın annesi 2 yıl önce vefat etti hâlâ etkisinde kızcağız. Her gece onu düşünüyo. Bende şuan onları düşünüyorum . Mehmet amca çok kötü babam parise nakil ettirecek bizimkileri . E oradan buraya gidip gelmek çok zor . Bazı geceler hiç uyumuyorum bile . Ben onları gerçekten çok seviyorum .
Sizce diģer bölümde ne olacak ?