1. Bölüm ( Tanışma)

34 3 1
                                    

Ben Masal YÜCEEL . Ve benim canım arkadaşlarım lilya ve melisa . Onlar benim 4. sınıftan beri arkadaşım . Ve onlar ben onları  dünyada hiçbir şeye değiştirmem . Bu corona döneminde onları çok özledim . Hergün facetime konuşsak da onları hiç özlemediğim kadar özledim . Pariste işler vahim . Corona hayatımızı mahvetti .  Arkadaşlarımdan ayrı kalmak beni çok üzüyor . Daha karantinanın başlarındayız ama şimdiden acayip derecede özledim onları .

-4 AY SONRA -

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

-4 AY SONRA -

Ve işte o an corona azaldı . Arkadaşlarımla buluşmak benim en büyük mutluluğum diyebilirim . Biz normalde Pariste yaşıyoruz ama melisa babasını hem ziyaret etmek için hemde parise yakınlarda çok büyük bir lunapark varmış orada eğlenmeye gidecekmişiz. Babamdan izin almak için aşağıya indim . Bu arada  babam şirkete gitmek için hazırlanıyordu . Artık şirketi açılmıştı.  Tabii bütün önlemler karşılığında ... Babama sormak için odalarının kapısını hafifce tıklattım .Babam annemle tanışmak için türkiye gelmiş . Ve annemle evlenmişler . Ben doğduktan 3 yıl babamın işi yüzünden parise geldik . 14 yıldır buradayız .Benim hazırlandığından haberim yoktu .Babama sordum ve bir şartla gitmeme izin verdi Joseph seni götürmesi şartıyla . " Bu devirde kimseye güvenemem " . Uflaya puflaya anca ikna oldum . Ama gitmem gerkekiyodu . Çünkü çok  özledim onlari ...

Arkadaşlar en heyecanlı yer diger bölümde olacak . Kısa kısa ama cok heyecanlı yerler yazacağım lütfen oy verip yorum yapar mısınız ... Görüşmek üzere

3 MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin