10. BÖLÜM OKULLAR BAŞLADIII

18 1 21
                                    

Şimdi siz diceksiniz ki daha ne zaman gecti de basladi . Bizim burda erken basladi okul . Cok mutluyum bundan dolayi . Artik okulumu görebiliceeem . Lilyaciim sabahin 8 inde aradigi icin esniyorum . Tabi 6 da uyuyup 13 de kalkmaya alışkınıp tabiki başka çare yok .

Lilya - Hadi uyan yaaa uykucu minnak sen bizi alican mi ben bizim arabayla aldiriyim mi sizi ?

Ben - ben aldiricam sizi dur durdugun yerde offf

Lilya - Kahveni ic allahin askina sabah sabah yaa hadi bb öptüm aşko

Ben - bb conem

Tam kapattim melisa aradi

Ben -ivit ni buyurumustunuz tatlim uykusuz masal sinirli masal ve mutlu masal hepsinden elimizde bol bol varr

Melisa - sakininden rica etcem

Ben - off hadi artik söyle ne diceksen

Melisa -uyan diye aradim da aradugima pisman ettin hadi çüz

Ben - ben aldırcam sizi hadi bb

Gruba hemen ne giysem diye attim

Gruba hemen ne giysem diye attim

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Melisa da lilya da 1. Yi sectiler . Hemen giyindim . Mehtap abla kahvalti hazirlamis kokusu geliyodu . Bu arada mehtap abla benim türkiyeden beri yanimda olan bakicim diyebiliriz cünki dogdugum gunden beri hatta annemin karnindayken anneme yardima geliyomus . Hergün beni göruyor . Ve hic bikmadan bana bakiyor minnosumm. Siz yine diceksiniz ki bu olaykarda niye yoktu . Ailesinin yanina gitti yani teyzesinin yanina gitti annesi ve babasi 2.5 yil once vefat etti ve bizde kaliyo . Bu Corona olaylarinda kucuk bir kacamak yapti .

Mehtap abla kapimin acildigini duydu .

Mehtap abla - Uyandin mi kuşum ???

Ben - Uyandim ablacim makyajimi yapiyorum hemen o tontis yanaklarini ıssırmaya geliyorum .

Annem sabah 7 de ise gider . Avukat olduğu için benle daha cok babam ilgilenir yani annem de görüyo canım tabi de ababmla daha iç içeyiz ..

Okulda makyaja bisey demiyolar da ondan da bisey olmaz canım alt tarafi kırmızı ruj sürdüm

Oops! Bu görüntü içerik kurallarımıza uymuyor. Yayımlamaya devam etmek için görüntüyü kaldırmayı ya da başka bir görüntü yüklemeyi deneyin.

Okulda makyaja bisey demiyolar da ondan da bisey olmaz canım alt tarafi kırmızı ruj sürdüm .. Aşaği indim mehtap abla benimle dalga gecti

Mehtap abla - kırmızı rujla beni ıssıramazsın ki dedi

Ben - offf yemekten sknra sürücektim yaaa yine ağızımı kooocaman acmam gerekiyo off

Mehtap abla o letimi tostumu ve kahvemi getirdi .

Ben - O tatlı ellerine saglik ablamm dedim .

Rujumu bozmamak icin yarim saatte yedigim tostumu ve omletimi bitirip hemen ciktim cunku kixlar beni bekliyolar Joseph beni bu sefer anladi . Melisayi aldik sonra lilyayi .

Okula vardik . Ve herkes birbi4ini cok özlemis . Sınifa yeni biri bile gelmis . Adı fatma i da benim gibi ayni . Turk ama babasinin isinden dolayi burda yasiyorlarmis . Hemen kaynastik gibi ama duruma gore bakicez .

Bugün 3 bolum yayinladim yarin 2 bolum daha gelecek sizi seviyorum

3 MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin