7. BÖLÜM

11 2 13
                                    

Günler öylece geçerken ikisininde durumu iyiye gidiyor . Ve ben onları iyi gördüğüm her an daha da mutlu oluyorum onlar benim canım arkadaşlarım . Ve biz bu karantina döneminde 2 arkadaş edindik 5 kisi olduk dusunsenize birisi elif birisi beril . Gerçekten cok nazik kızlar . Cok samimiler,içtenler. Yeni arkadaş edinmek güzel ama hic deişmeyecek dostların kalması apayrı birşey .

Lilya- Of sıkıldım ! Hadi bişey bulun .

Melisa -Ne bulalım lilya! Otur oturduğun yerde iste .

Lilya ve ben ne oldu sana böyle bakışları atarken melisa kahkaha atmaya başladı .

Melisa - hahhaahahahahhhahahahahahaha inandığınızı soylemeyin sakın .

Lilya - yani biraz korktum noluyo diyerekten ...

Ben - yani ben korkmadım da tırstım . Napıyo diye

Melisa -Ayy ne alıngansınız canıım . Hadi ne yapıyoruz.

Lilya - Bisiklet sürelim miii??!! Lütfen lütfen

Ben - yavas olucaksın ama !!!

Lilya - (üfleye püfleye )tamaaaaam ..

Melisa - hadi o zaman .

Hep birlikte yihuuuu

Aşağıya indiğimizde elif ve berili de mi çağirsak diye düşündüm hatta söyledim ..

Ben -Elifle berili de cağıralım mı? Hep birlikte güzel olur . Onlarda sıkılmıstır.

Melisa - Oluuurr.

Lilya - valla bana da uyar .

Ben - eliiiiif , beriiiiiiiiiil hadi gelin bisiklet süreceğiz .

Beril ve elif hemen cama çıktılar. 

Beril ve elif -tamaaam hemeen geliyoruuz bekleyin bizii.

Bu arada onlar gelene kadar bahsedeyim beril ve elif ikizler . Cok guzel bosey deil mi ikizinizin olması ... Gerçi benim 2 tanem var . Biz de üçüzüz . 😍😍😍😍😍😍😂😂😂. Ama öyle ☺.

Lilya -Nereye gitsek aceba ?

Melisa - şoyle mahalleyi turlayalım olmaz mı ?

Ben -oluurr ..

Evet arkadaşlar ,uzun zamandır yokdjm maalesef . Hemen yeni bolumu yayınlayacağim . Benden sonra ALTIN KIZLAR kitabını okumayı unutmayin oylarsaniz sevinirim görüsürüz

3 MELEK Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin