Ağlamak istiyodum yemin ederim . Içimi dinleyemeden hüngür hüngür ağladım . Merak edilen şey lilya öldü mü ? Hayır lilyanın durumu iyi babam parise nakilini dün aldırdı. Düzenli olarak kontrole gidip gelecek . Mehmet amca şirkete gidip gelmeye ara vermek istese de biz yani ben cunku melisa hala hastahanede . Ben ona bakarım dedim birazcık aklı burda kalsa da izin verdi . Kesinlikle aklı burdaydı ve saat başı arıyodu .
Lilya- Baba ben iyiyim merak etme .
Sesi kapatıp " üf yemin ederim babam olmasaydı engellicektim ya "
Ben -(sesi açıp ) - merak etme mehmet amca iyiyiz hadi selametleee .
Ben - Kanka yanlış anlama ama yemjn ederim bütün sarjımı yiyo baban .
Lilya - kanka bi süre telefonu kapat istersen .
Ben - evet evet kesinlikle sonra nolur devamını sen getir
Lilya - tamam kanka sakin ol
Ben - Sakinim de melisa'dan haber gelmedi hâla
Lilya -Evet yaa bende merak ettim şimdi
Tam dedikden sonra doktor aradı ( şuan yanında halası makbuleteyze var ama uyuya kalmış )
Doktor - Melisa' nın durumu daha da ağırlaşıyo . Yoğun bakıma almak zorundayız . Üzülerek söylüyorum ki :((( Melisanın hayati tehlikesi var . Iyi günler .
Diyip telefonu kapattı .Lilya -Nolmuş kanka iyimiymiş.
Ben - ( çaktırmamaya çalışıyorum ) iyimiş kanka sorun yok dedi .
Lilya - Iyi tamam ben çok sıkıldım yürüyüşe gidelim mi ?
Ben - Mehmet amcayı aramamız gerek ;)(
Bu arada mehmet amca melisanın babasi deil mi diceksiniz ama melek teyze bu arada türkiyeye gitmek zorunda kaldı ve yurtdışı hattımız olmadığı için benden konuşamıyoruz . Mehmet amca kendi kızı gibi sever bizi . Lilyanın babası melisanın annesinin ölümünden 2 ay sonra vefat etti . 2 cenaze bizi çok zorladı . Cok uzun zaman üstünden kalkamadık üstünden . Neyse bu kötü konuları konuşmanın zamanı deil ...
Diğer bölümde acaba ne olucak ? Okumada kalın ... Görüşmek üzere :)))) :))))