Co si myslím o Avengers: Endgame a Infinity War

80 5 0
                                    

Tato kapitola obsahuje spoilery. (Pro jistotu.)





















Na začátek bych chtěla napsat, že jsem se nikdy nerozbrečela u filmu, takže jsem byla docela zvědavá, jestli se Endgame podaří to překonat. (Takové to, jak se vám zamlží výhled, třeba kvůli kombinaci příchodu hrdiny a hudby, se nepočítá.)

Nepodařilo.

Vlastně ve mě Endgame nevzbudila skoro žádné emoce, až jsem se začala obávat, že je se mnou něco špatně. Pouze jsem se několikrát usmála (usmála, ne zasmála) nad vtipy a měla chuť rozbít obrazovku, když se objevil Thor, protože jeho scéna s vysvětlováním Aetheru fakt nebyla vtipná a příchod Rocketa s profesorem Hulkem do nového Ásgardu taky ne.

Jinak jsem vůbec nepochopila cestování časem a jakž takž mi došlo až poté, co jsem viděla několik videí, v nichž to vysvětlovali. Připadá mi, že cestování časem má často u filmů za následek tohle:

a) vnese do událostí trochu chaosu a některé činy se pak nedají zcela pochopit, protože existuje množství možností, jak výlet do minulosti zpracovat

b) mnoho lidí začne říkat, že se mohly postavy vrátit časem a Natashu s Tonym nebo kohokoli jiného zachránit

Víc se mi líbila Infinity War, ačkoli mi tedy nejprve nedošlo, že ti, kteří se rozplynuli v prach, zemřeli, protože mě to prostě nenapadlo vzhledem k tomu, že měli mít další filmy (Black Panther, Doctor Strange...). Ale aspoň to byl jiný konec než klasické poražení záporáka bez ztrát na životech.

Moje oblíbená scéna z Infinity War je Spidermanovo rozplynutí v prach, protože ve mě vyvolala nějaké emoce. V Endgame jsou to portály, z nichž poté vycházejí hrdinové s armádami, ale musela jsem si celý film pustit znovu, aby se to povedlo a ze tváře mi zmizela kamenná maska. 

Jeden z důvodů, proč nemám tolik ráda Endgame, je, že jsem neměla po jejím shlédnutí pocit, že jsem viděla zakončení Infinity ságy a několika filmů. Neustále jsem o tom nepřemýšlela, nepotřebovala jsem to ani vidět znovu, abych si připomněla skvělé scény, a prostě nic. (Naproti tomu se mi tohle všechno stalo u Infinity War.) Mohlo být způsobeno přehnanými očekáváními a hypem, který se ke mně dostal v průběhu sledování předchozích filmů, znalostí veškerých spoilerů, takže mě nemělo co překvapit, nebo zkrátka tím, že to nebyl tak dobrý film. 

Neplecha prozatím ukončena

Ups! Tento obrázek porušuje naše pokyny k obsahu. Před publikováním ho, prosím, buď odstraň, nebo nahraď jiným.

Neplecha prozatím ukončena.

Aes 

Fandom StuffKde žijí příběhy. Začni objevovat