"Hyung, bana ev ödevimde yardım edebilir misin?"
"Tabii!"
Soobin'e Huening'in ondan hoşlandığını söylediğimden beri çıkıyor gibi bir şeydi bu ikili, e çakma sevgili oldukları için de Soobin sürekli bizim yanımızdaydı. Fırsattan yararlanmak istenen Yeonjun şerefsizi de bizimleydi ayrıca.
5'imiz kütüptane- ay yani kümpüthane, of işte şu kitap olan yer var ya, orda oturuyorduk. Ben elime fantasik bir kurgu aldım ve dalıp gitmiştim fakat Soobin ve Kai'nin bağıra çağıra flörtleşmelerinden rahatsız olmuştum.
"Of az sessiz flörtleşseniz burası kütüptane." Kai kütpütane demeye dilim sürtüşmediği için benimle dalga geçecekti ki herhalde kastettiğim şeyi anladı ve sustu. Ama Soobin şerrosu sessiz olmak yerine daha çok bağırınca, elimdeki kitapla arkalarındaki masaya gittim ve rafın önüne, yere oturdum. Burası canım popom için çok daha rahat ve kulak, akıl ve sinir sağlığım için çok daha iyiydi.
Rahat rahat kitabımı okuyacakken yanıma ondan önce gelen şampuan kokusuyla rahatım bozuldu. Yeonjun yanıma (direk götüme girdi resmen piç) oturdu ve o da elindeki şeyi okumaya devam etti. Hiç konuşmadığı için ve ben de konuşmak istemediğim için önüme dönüp kitaba devam etim.
Bir süre sonra hafiften uykum gelmeye başlamıştı. Esnedim ve kafamı çok da istemeyerek Yeonjun'un omzuna koydum. Gözlerim yavaş yavaş kapanırken kafamda bir ağırlık hissettim.
~
"Hızlı ol Beomgyu, vaktimiz dar." Gözlerimi yine açmak istemedim.
"Seninle güçlerin hakkında konuşmalıyız.
"N-Ne hakkında?-"
"Güçlerin, Beomgyu. Şimdi çeneni kapatıp beni iyi dinlemen gerekiyor."
Yutkundum, tüylerim tenimin üzerindeki varlığını hatırlatıp diken diken olurken tırstığımı hissetmiştim.
"Sana güçlerinin ne olduğunu tam olarak anlatamam, belirli bir şey değil çünkü bu. Ama unutmaman gereken tek şey, sinirlendiğinde veya herhangi bir durumda ne dilediğine ve ne düşündüğüne dikkat etmen. Güçlerini kullanmakta özgürsün Beomgyu, bu güçleri kötüye kullanmadıkça. Belki de rüya gördüğünü bildiğin için bana inanmayacaksın, ancak içinde benim olduğum rüyaları çok nadir görebilirsin."
Sözlerinin sonuna doğru kırılıp çatlamaya başlamıştı sesi.
"Ah. Vaktimiz doldu Beomgyu. Rüyaların boş bir anlamı yok."
Ve uyanmıştım.
~
Hyukai kişisi 'BILEK OR VAYT PİK E KALOOOR' adlı grubu kurdu.
Hyukai kişisi, Yeonjun, Dev Hyung ve diğer 1 kişiyi ekledi.
Hyukai kişisi sizi ekledi.
Dev Hyung : Ohöm
Sağol Ningning
Hyukai : ehe...
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i think i'm in love with you, yeongyu
Fanfictionher aptal gencin yaptığı hatalardan yapan ve anormal duyuları olan choi beomgyu, okulun serserisi choi yeonjun'a âşık oldu. eski kitap kardes