eight

1.1K 87 166
                                    

Okula girerken Yeonjun'un eski sevgilisini gördük. Herkes ayrılmalarının neden olduğunu biliyordu çünkü bütün dedikoduyu tüm okul biliyordu.

"Şunu bir saniye tutar mısın?" Yeonjun hyung sinirli gözlerini bana çevirip sormuştu.

"T-Tutarım da bu senin elin?"

"Aynen öyle."

Daha sonra elimi elinin arasına almıştı. Sertçe tutuyordu fakat buna dayanabilirdim.

Kalbim şuan şöyle bakın ; BANG BANG BULLET BULLET BULLET

Tamam komik değildi sadece aklıma geldi sakin olun amk

Yeonjun eski sevgilisinin yanından geçerken ona bakmamaya çalışıyordu ama ben öküz gibi bakıyordum. ;d


°
'

Okulda garip veya önemli hiçbir şey olmadı. Öylece çıktık eve dönüyoruz işte. Ilk defa bugün bir şeyler olmamasına şaşırıyorum çünkü her günümüzü acun gibi yaşıyoruz amk, her gün başka bir ekşın. Anormalden anormaliz biz.

"Hyung lahmacun yemeye gidelim mi?" Huening Kai sorduğunda hepimiz ona garip bir bakış attık. "Salak mısın Busan'da ne lahmacunu?"

"Sahile gidelim!" Yeni dönen Taehyun'um başka bir şey önerdiğinde ona benim katılmamla herkes katıldı.

Sahile gideyruk.

~

Akşama kadar sahildeydik, tek başımıza yüz yüz sıkılmışken bir baktık bizim crack head'ler de gelmiş.

Kimden mi bahsediyorum?

"SEUNGMIN IN THE BUILDING SALAKLAR" Bu mal dandy boy. Tanıyın artık.

"HIIIIGIGIIGIGIAAAAAAAAĞ" Jisung her zamanki gibi şaşırtmadı.

"WEEEEEEEEEEEEEEEEE" Felix'i de anlamıyorum, o kadar kalın sesin varken SESINI NASIL INCELTEBILIYORSUN?!?!?

"Açın yolu, bi yakışıklı geliyo." Hyunjin saçlarını düzeltirken model pozu veriyordu. 🤦‍♀️

"Hayır cidden, açın yolu, bir dweakki geliyo OINK" Changbin hyung, Hyunjin'e dönüp salak salak aegyo yaptı ve bize döndü, sonra koşa koşa Yeonjun hyung'a sarıldı.

"Bakmayın bana." Jeongin eliyle gözünü kapatıp bizden saklana saklana geliyordu. "Tanımıyorum sizi." Seungmin'in onu rahatsız edeceğini bildiğimizden onu rahat bıraktık :d

"Yalnız, Chan hyung'u gören oldu mu?" Herkes birden sessizleşmisti Minho hyung'un sorusuyla.

"Sizinle gelmedi mi?" dedim ve tek tek herkesin yüzüne baktım.

Uzaklardan birkaç çığlık duyduk sanki...

"WAAAAAAHHHH LAN GELSENIZE SU ÇOK GÜZEL VALLAHA"

🤦‍♀️

"Yüzmeye mi gitmiş amk?"

Evet tüm günümüz böyle saçma salak geçti ama çok eğlenceliydi :d


°
'
"Hyung hadi gidiyoruuz!" Sürekli dibimde olan Huening Kai bana seslendi ve yürümeye devam etti. Ayağa kalkıp ona yetişecektim fakat Yeonjun'un beni tutmasıyla olduğum yerde kaldım. Dönüp ona değişik bir bakış attım. "Biz size yetişiriz çocuklar."

Anaskm

Noluyo

Pardon bana sordun mu istiyor muyum amk?

Bırak beni gidicem

Sal

"Tamamm" HUENING GITME KURBAN OLAYIM

i think i'm in love with you, yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin