1,5M görüntüleme, subinsubin ve 798.854 kişi beğendi.
yeonjunnie : sıkılıyoruz? sıkılıyoruz.------------
Gözlerimi kocaman açmış, elimde sıktığım telefondan şu lanet yakışıklı çocuğa bakıyordum. Daha da devam ederdim de-"BBEEEOOOOMMMGGGYUUUU!"
"BİSMİLLAHİRAHMANIRAHİM"
Aptal Taehyun, aptal Kai'yi de yanında getirip okul koridorunda beni yakalamıştı. Evet, bu aptallar benim tontişlerim olurlar.
Eh tabi tüm okul Kai'nin sesiyle bize döndüğünden direkt oradan uzaklaştık. Hiçbirimiz normal değiliz sanırım. Sınıfa doğru yürürken Taehyun, Hyuka'ya yeni kart koleksiyonu ve magic showlar falanlardan bahsediyordu. Benim aklım ise şu instadaki çocuktaydı açıkçası.
Ona çocuk dersek biraz az olur, çok övmek gibi olmasın ama buraların en havalı, en yakışıklı, en çekici ve- ya aman anladınız ondan işte. Ben de sevmiyorum böyle anlatmayı ama dedikleri kadar var harbiden. Ara sıra göz göze geliyoruz, herkese attığı o soğuk bakışları bana da atıp kafasını çeviriyor. Tabii, kafasını cidden çeviriyor mu bilemiyorum, ben utancımdan yerle bir olup başımı eğiyorum hemen çünkü.
Neyse işte ben bunları düşünürken sınıfa vardık, ve ne göreyim? Şu bizim Soobin sıramda oturuyor. Güzel kıçımı her daim acıtan tahta oturağa çantamı koydum ve ona baktım. Hiçbir şey anlamamış olacak ki, gülümseyip havalı bir şekilde kapıyı işaret etti ve dudaklarıyla "Bekliyorum" der gibi oldu. Önümüzde sınav falan yoktu ki, hayırlısı bari.
Dersin eşyalarını çıkardım ve sağ koluma taktığım saatime bir bakış attım, derse daha 5-10 dakika falan vardı, merak falan etmiyordum da şu yakışıklı ve uzun Soobin'in ne istediğini bir öğrenip gelebilirdim en azından. Kapıya doğru ilerlerken Hyukai'ye 1 lira fırlattım, aç köpek havada yakaladı tabii. Hyukai bizden küçük olduğundan alt kattaydı onun sınıf. Süt parası verdim çocuğuma, sonra ağlıyor bize neden fakiriz diye salak evladım.
Sınıftan çıktım ve erkekler tuvaletine doğru yol aldım, fakat ben içeri girmek üzereyken, Soobin olduğunu düşündüğüm bir el beni bileğimden çekti. Zayıf ve kısa olduğum için her daim bol giyinenlerdenimdir ben, e tabii Soobin de beni tam parmağımdan çekti gerizekalı kayboldum okul kazağının içinde.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i think i'm in love with you, yeongyu
Fiksi Penggemarher aptal gencin yaptığı hatalardan yapan ve anormal duyuları olan choi beomgyu, okulun serserisi choi yeonjun'a âşık oldu. eski kitap kardes