fourteen

658 53 124
                                    

Yeonjun : Beom..

Sevgilim var

Bu kullanıcıyı engellediniz.

Bu da ne demek şimdi?! Şerefsizin teki geçen gelmiş ona yazdığım için mutlu oluyor, şimdi de sevgilisi olduğunu mu söylüyor? Hislerimi hiçe saymasından bahsetmiyorum bile, bu ne hadsizlik? Orospuya bak, kendimi aşık ettireyim sonra da sevgili yapayım. Sinirden başım dönerken Taehyun'u aradım.

"Taehyu-"

"Oyundayım amk arama!"

Yüzüme kapattıktan sonra bu serefsize de kızdım. Sonra zar zor chan hyung'u arayacaktım ki.. neden onları aradığımı sordum kendime. Aşk acımı birine anlatmak zorunda mıydım? Ya da birinin yardımına ihtiyacım var mıydı? Bu sefer de kendime sinirlenip gecenin bir yarısı birisinin fark edip etmemesini umursamadım ve kendimi dışarı attım.

Salak. Salak Yeonjun. Salak Taehyun. Salak Beomgyu!

Başıma gelen her şey benim suçumdu. Yazmasaydım böyle olmazdı. Bilmeliydim, böyle bir orospunun beni ve hislerimi o iğrenç sikine takmayacağını bilmeliydim. Ona aşık olacağımı bildiğim halde ona yakınlaştım, ona acıdım, bilmeliydim.

Pişmanlık ve diğer tüm saçma salak duyguların hepsi kafamda toplanırken tek yapabildiğim ellerim ve dizlerimin üstünde ağlamaktı. Birisi görse kim bilir benim hakkımda ne düşünürdü? Zavallıyım.

~

Yeonjun's pov :

"Açsana amına koyayım aç artık şu telefonu.."

"Yeonjun sakin ol bir istersen çocuk açarsa sinirden ona da söveceksin."

"Soverim amina koyayım amsalak bir insanım çünkü!"

"Tamam bu komikti ama ben demiştim."

Telefonu kulağımdan indirip gerizekali Soobin'e baktım. "Ne demiştin acaba çok merak ettim yine ne dedin de ben dinlemedim?"

"Olum Beomgyu'ya aşık olduğunu söyleyen sensin, ama gidip eski sevgilinle yiyişip yeni sevgili yapan da sensin ben sana ne diyeyim ki?"

Bir dakika düşününce.. gerçekten haklıydı.

"Bak işte böyle kalırsın, neden? Çünkü Choi Soobin yine haklı yine haklı bir kere de şaşırt be Soobin of ne kadar zekiyim."

"Bi dur amk!"

Kim bilir benim birkaç lafım yüzünden şu an ne hallerde, belki de şu an başına bir şey gelmiştir? Belki de bu sefer gerçekten benden nefret ediyordur?? Belki de bu sefer gerçekten ve gerçekten yüzüme bakmayacak??? Iyi bok yedin Yeonjun sıva şimdi.

"Şu an nerededir?"

"Ne?"

"Evde duramaz o nereye gidebilir söylesene!"

"Bilmem okula gitmez, çok sevdiği bir tane göl var oraya da almıyorlar bu saatte, belki babasına gitmiştir ama hiç sanmıyorum, belki de Chan hyung'a gitmiştir ama olabilir onu da bilmiyorum, bir de manzaranın çok iyi gözüktüğü bi yer var belki de ordadır da ben nerden bileyim amk kâhin miyim ben oç?"

"Ne anlatiyon Soobin? Chan'ı ara."

"Yoo kendin arasana?"

"Gerizekalı dediğimi yapican mı Kai'yi mı arayayım?"

"Kai'mi sokma araya, arıyorum be üf.."

Birkaç çalmadan sonra Chan nihayet telefonu açmıştı.

i think i'm in love with you, yeongyu Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin