DİKKAT!
oruçsanız okumanızı tavsiye etmem ;3
Ne..?
"Hey, neden seninle uyuyayım? Ben Taehyun ile uyumaya gideceğim."
Yüzüme üzgünce baktı ve "Peki, dilediğin yere git." dedi. Acımam mı gerekiyordu? Hah!
"Zaten!" Yeonjun bana tripliymiş gibi başını çevirdi ve yorgan serili koltuğa uzandı.
Yaprağımın başı.
Yastığımı aldım ve Taehyun'un odasına gittim.
Taehyun beni kabul etmemekte ısrar etse de zorla onu ikna edebildim eheheh.
•
°
'
Taehyun'la uyurken birden uyandım. Sanki yanardağ üstünde yatıyoruz amk bir terlemişim var ya üf. Saate baktığımda gecenin 2'si olduğunu farketmem ve aç olduğumu hissetmem uzun sürmedi. Nasılsa bromun evi diyerek kalktım ve mutfağa ilerledim.Mutfak yolunda ilerlerken içimden gelen hisler bana içeri bakmamı söyledi sanki siz de duydunuz mu? Bence duydunuz çünkü kalkıp da Yeonjun'un yanına gitmezsem hikayem güzel olmaz amk.
Kesinlikle Yeonjun demedim o çöl tilkisi umrumda bile değil ben Soobin ve Kai'ye bakcam-
Hasiktir lan ordan.
Soobin piçi Huening'imin beline kollarını dolamış, Huening de uyanık ayrıca.
NE SIKIM LAN BU SIZ NE ARA SEVGILI OLDUNUZ KARA BAHTIMI SIKEYIM BEN ÇÖPÇATAN OLACAKTIM TÜM HAYALLERIMI YEONJUN'A (çöp kutusu) ATTINIZ PIÇ KURULARI LAN BEN SIZI KARDEŞ BILDIM YAPTIGINIZ ADAMLIK MI AMINAKOYAYIM
Tamam sakinim.
Hyuka'ya fısıldadım ve yanıma çağırdım ama bana gelemem dedi ve Soobin'in ellerini gösterdi.
Ben sapım amk niye yüzüme vuruyorsun orospusu çocuğu? (Orospusu benim lafım çalanı fena sindiririm)
Neyse sakinim.
Senin ağzına sıçayım bakışı atıp mutfağa gittim. Işığı açınca ne göreyim?
Yeonjun masaya oturmuş shot bardağıyla süt içiyor amk.
"N'apıyosun pardon amk?"
Bana baktı ve "Dertleniyorum salak." dedi. Ben mi salağım yarramın başı.
Neyse vallaha çok küfür ettim ramazan ramazan ayıb.
"Derdime ortak olmak ister misin?"
Meh
Sıkılmıştım
Olur dedim
Napim
"Ee.. peki çok ısrar ettin."
Yanındaki sandalyeye oturmadan önce ışığı söndürmemi istedi. Mum yakmış lan noluyoruz şeytan çağırıyordu herhalde.
Yanına oturdum ve dizlerimi kendime çektim. Masada duran başka shot bardaklarından birine de bana süt doldurdu ve önüme koydu. "Napcam ben bunu?"
"İçeceksin Beomgyu kafandan aşağı tutacak değilsin ya." Doğru diyordu reyiz.
Dur bir dakika lan.
Benim kafam iyi şimdi
Malca bir şey yapsam
O hatırlar
Ama ben hatırlamam
Hoseoktir hyungnim.
"Derdin ne?"
ŞİMDİ OKUDUĞUN
i think i'm in love with you, yeongyu
Fanficher aptal gencin yaptığı hatalardan yapan ve anormal duyuları olan choi beomgyu, okulun serserisi choi yeonjun'a âşık oldu. eski kitap kardes