Voorwoord

79 14 13
                                    

Wat leuk dat jullie allemaal dit nieuwe boek hebben aangeklikt :) Ontzettend bedankt dat jullie het een kans willen geven <3

Maar, voordat jullie beginnen met lezen zijn er enkele dingen die ik nog mee moet delen:

Allereerst, moet ik even wat credits gaan uitdelen, want zonder de hulp van deze twee meiden was het me niet gelukt om dit te publiceren. Deze prachtige cover is namelijk gemaakt door violetsintherain. Wil je ook een cover hebben, dan kan je deze aanvragen in haar covershop :) Daarnaast wilde ik voor dit verhaal ook graag een banner gebruiken en de dag nadat ik dit idee had gekregen, opende TheRealCinderpelt een bannershop (I believe it's faith). Dus als jullie ook een banner willen, kunnen jullie deze bij haar aanvragen :) Ik heb de prachtige banner die zij gemaakt heeft hier onderaan deze pagina geplaatst, zodat ook jullie hem alvast kunnen bewonderen ^^ Echt ontzettend bedankt allebei! <3 Ik kan jullie niet genoeg bedanken, haha

Ten tweede, dit deel is voor mij eigenlijk een soort zij-projectje nu 'Feniks in de As' (bijna) tot zijn einde is gekomen (dit is mijn andere boek, dus als je interesse hebt kan je even een kijkje nemen). 'Feniks in de As' was voor enkele maanden een erg intensief project voor mij, waar ik dagelijks mee bezig ben geweest. Nu heb ik hier eigenlijk even een 'break' van nodig, dus om deze reden ben ik dit verhaal gaan schrijven. Omdat het dus een zij-projectje is en ik mijn hoofd weer een beetje op orde moet krijgen, zit het verhaal niet zo ingewikkeld in elkaar als 'Feniks in de As' (of in ieder geval nog niet, maar mij kennende kan dat altijd nog veranderen xD). Met dit boek kon ik ook geregeld updaten, maar hier weet ik dus ook nog niet hoe vaak ik iets online kan zetten. Maar opnieuw: mij kennende zal ik wel geregeld proberen te updaten (denk aan twee à drie keer in de week).

Voor nu komt alleen de proloog online als een soort preview. Pas wanneer 'Feniks in de As' volledig op Wattpad staat kan ik mij meer op dit verhaal focussen en beginnen de updates van dit boek dus pas.

Oh en ook wel belangrijk: dit boek bevat aardig wat gewelddadige scènes, dus als dit niets voor jou is, dan zou ik dit verhaal niet gaan lezen.

En als laatste: het verhaal en de personages heb ik zelf bedacht, dus neem niets over.

Oh nee, toch nog eentje: heel erg veel plezier met lezen. Ik ben benieuwd wat jullie ervan vinden, dus deel gerust jullie meningen (goed of slecht). Al de feedback kan mij helpen dit verhaal en mijn schrijfstijl te verbeteren.

Liefs,

Alicia

Alicia

Deze afbeelding leeft onze inhoudsrichtlijnen niet na. Verwijder de afbeelding of upload een andere om verder te gaan met publiceren.
De SchaduwordeWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu