Beybi

439 15 6
                                    

   -Suho-
Hızlı adımlarla okula ilerliyordum. Başımı önüme eğmiş kimsenin beni görmesini istemiyordum. Bu çirkin yüzle kimseyi rahatsız etmeye hakkım yoktu sonuçta öyle değil mi? Tabi kafamı yerden kaldırmıyor oluşumun tek sebebi bu değildi. Yav hangi insan okulun ilk günü utangaç olmaz ki. Bana hak ver-
-Ahh. Önüne baksana yaa.. Dedi karşımdaki çocuk göğsünü tutarak. Kafamı kaldırmadan özür diledim. Okulun ilk günü rezillikle başlamıştı bile. Kim bilir neler gelirdi başıma. İçimden 'Allahım lütfen bu çocuk okulun belalı çetesinden olmasın ve nolur bana aşık olmasın' diye geçirirken çocuğun karşısında daha fazla dikilemeyeceğimi farkederek okula yöneldim. Sınıfımı biliyordum, hızlıca içeri geçip kimseye bakmadan cam kenarına yürüdüm. İnek gibi ön sıraya oturamazdım her ne kadar inek olsam da. Cool gibi en arkaya da oturamazdım. En iyisi en arkanın iki önüne oturmak diye düşünüp çantamı sıraya attım. Seçtiğim sıranın kalorifer yanı oluşundan olsa gerek mayışmaya başlamıştım. Kolumu sıraya uzattım ve üzerine uzandım(hepimiz yapıyoruz ya hani anladınız inş). Gözlerim uykuya yenik düşerken burnumun sıkılmasıyla nefessiz kaldım. Korkuyla gözlerimi kocaman açtığımda karşımda bir çocuk sırıtıyordu.
-Selam beybi.

*ilk bölüm ya ondan kısa yaptım. Umarım beğenirsiniz. Bu arada kitaptaki yaşlara vs. takılmayın lütfen onları nasıl görüyorsam öyle yazacağım. Lütfen çokça okuyun. Beğenin , yorum yapın. Yaşasın HunHo. İyi geceler~

Beyaz Işık (Hunho)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin