*Dikkat hassas içerik! Midesi bulanacaklar, iğrenecekler, okuduktan sonra ben ne yaşadım diyerek sövecekler... Okumayın lan o zaman.*
7 yıl Sonra (22 yaşındalar)
-Suho-
-Baekkkk! Hangisini giymeliyim? Siyah takım mı beyaz takım mı?
-Ben sana kırmızı giy desem giycen mi? Dediğinde yüzümü buruşturdum.
-Tamam be çirkinleşme. Siyahı giy tenin beyaz olduğu için daha güzel duruyor. İçine de nude bir gömlek giyersin mis gibi olursun işte. Sanki ilk defa randevuya çıkıyorsunuz he. Mekan bile aynı yaptığın telaşa bak. Dediğinde gözlerimi devirdim.
-Sen anlamazsın canım aşk bu aşk. 1 sene de geçse 7sene de geçse tutku aynı. Sen ne bilcen.
-He benim sevgilim yok sanki. Te Allam yaa. Git giyin hade. Dediğinde gülerek odama çıktım. Daha doğrusu odamıza. Üniversiteyi kazanınca Sehun, Baek, Yoda, Xing, Soo ve ben aynı evde kalma kararı almıştık ve Sehun'un ailesi çiftlikteki evlerinde kalmamıza izin vermişlerdi. Şimdi o çok sevdiğim kahve ve yeşil tonlarının hakim olduğu odamıza girdim. Saat 17.45'ti ve biz 20.00'da her zamanki yerimizde buluşma kararı almıştık. Dolabımdan siyah takımımı ve nude gömleğimi alıp giyinmeye başladım. Aksesur olarak saat ve yüzük takmıştım çünkü gömleğin düğmeleri zaten iri iriydi ve kolyeye gerek kalmıyordu. Hazır olduğumda aynaya bakıp saçlarımı yapmaya başladım. Kapıdan bana Gülen Baek'e gözlerimi çevirdim. Ayaklarını süre süre yanıma gelip bana sarıldığında kafamı kafasına yasladım.
-Ne ara 7sene bitti. Ne hızlı büyüyorsunuz yaa. Diye mızmızlandığında kafasına hafiften vurdum.
-Sen sanki hiç büyümedin. Dediğimde kıkırdadı. Ellerini saçlarıma götürdüğünde:
-Böyle olmamış tam ortadan ayırmayalım. dedi, kendimi onun sihirli parmaklarına bıraktım. İşi bittiğinde ayna da kendime baktım. Eh tabiki de yakışıklıyım bugün de:))
Ayaklarım beni arabaya sürüklerken arkadan Baek'in burnunu çektiğini duymuştum. Arabaya bindiğimde saat 19.20 idi. Hemen gaza basıp yola çıktım. Hep geldiğimiz restaurantı görünce gülümsedim, arabamı park edip aşağıya indim. İçeri girdiğimde siyah gömleği, siyah pantolonu ve beyaz ceketiyle tüm karizmasıyla Sehun saatine bakıyordu. Yanına ilerlediğimde beni görünce ağzı hafif açılmış, çapkın gülüşünü bana sunmuştu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Beyaz Işık (Hunho)
Teen Fictionİlk defa böyle bir şey yazacağım. Umarım hojdur. Keyif alın. Almayanı dövüyorum cmxmcmcmcmmc