2.BÖLÜM: Kavga

257 32 16
                                    

2.BÖLÜM

*Her gördüğüme insan deseydim  Lügat da hayvan diye bir kelime olmazdı.*

Cafe'ye girdiğimde derin bir nefes aldım. Bakışlarımı cafe de gezdirip Bade'yi aradım fakat cam kenarında oturan kişilere takıldı bakışlarım. 

Az önce kavga ettiğim kız ve çocuk vardı fakat yanlarında iki tane daha çocuk vardı. Yuvarlak masanın etrafını kaplamış hareketli bir şeyler konuşuyorlardı. Kızıl saçlı kız ile göz göze gelince gözlerimi kısıp kaşlarımı çattım. Kız yanındakilere bir şeyler söyleyince hepsi bana döndü. Onlara başımı ' Ne var ' der gibi salladım. 

'' Azra. '' Bade'nin sesini duyunca hemen yan masalarında oturan Badeye bakıp güldüm. Nasıl fark edemedim kızı bir de hemen yan masalarında oturuyor. Hızlı adımlar ile yanına gidip sıkıca sarıldım ve yanaklarına sulu öpücükler kondurdum. Arka cebimdeki telefonu çıkarıp masanın üzerine koydum ve Bade'nin karşısındaki sandalyeyi çekip oturdum.

'' Çok özledim kanka seni. '' gülüp cevap verdim.

'' Kanka daha iki gün önce buluştuk. '' Gözlerini devirip kaşlarını çattı.

'' Olsun. O değilde Mert dünden beridir beni arayıp seni soruyor. Bir de ' Azrayı ara beni aramasını söyle ' dedi. ''

'' Hala hangi yüzle konuşmak ister ki benimle. '' Bade masanın üzerindeki elimi tutup güven verircesine sıktı. 

'' Sen şimdi iki gün sonra artık yanımda olmayacak mısın? '' Alt dudağını sarkıtıp melül melül baktı.

'' Sadece aynı okulda olmayacağız ama yine de görüşe bileceğiz. '' Tam bir şey söyleyecekken bu cafede garson olarak çalışan umut yanımıza gelip siparişlerimizi aldı. Bade bir dilim çikolatalı pasta ve kola, Ben ise bu dünyada hiçbir şeye değişemiyeceğim Donut ve kola sipariş verdik.

Yan taraftan kulakları tırmalayan bir ses yankılanınca kahkaha atan salak kızıl şeytana döndüm. Evet onun adını Kızıl Şeytan koydum. Göz göze gelince iğrenerek ona baktım. 

'' Ne var kızım ilk kez mi bu kadar mükemmel gülen bir insan görüyorsun? '' Kızıl şeytana dönüp alayla sırıttım.

'' İnsan mı? Her gördüğüme insan deseydim Lügat da hayvan diye bir kelime olmazdı. '' Bade ve Kızıl şeytanın masasındaki iki çocuk dahil kahkaha atıp 'ooo' larken Kızıl şeytan  yanındaki arkadaşlarını bir bakışı ile susturup ayağa kalktı.

'' Ha bu arada mükemmel falan gülmüyorsun, sürtükler gibi gülüyorsun. '' Masalarında ki esmer çocuk kahkaha atınca Kızıl şeytan ona döndü. 

'' ANIL!!! '' deyip uyardı. Anıl ağzına hayali bir zincir çekip sustu. Tabi bana göz kırpmayı da ihmal etmedi. Ona tebessüm edip tekrar Kızıl şeytana döndüm.

Kızıl şeytan tekrar bana dönünce Mert'i döven çocuk sabırsız bir şekilde konuştu.

'' Çisel boş ver şunu gel otur şuraya. ''

Kızıl şeytanımızın adı Çiselmiş. Hıh benim adım daha güzel bana ne.

'' Ama Bartu görmüyor musun şu küçük fahişe bana sürtük dedi. '' Hızla ayağa kalkıp karşısın dikildim. Cafede olduğumuzu falan takmadan saçlarını elime dolayıp kafasını kendime doğru çektim. 

" Bana bak Sürtük bir daha sakın bana laf atmaya kalkışma seni mahvederim. " Çisel ise hiç beni takmayıp saçlarını doladığım elimden çıkarmaya çalışıyordu.

Kafede çalışan Umut yanıma gelip beni uyardı fakat dinlemeyeceğimi bildiği için ayırmaya çalıştı.

'' AHH. KIZIM BIRAKSANA SAÇIMI. AHHH. '' Bade de benim gibi kalkıp suratına tokat attı.

'' Sen nasıl benim kankama fahişe dersin? '' deyip tekrar vurdu. Bartu, Anıl ve daha adını öğrenemediğim çocuk bizi ayırıp Çiseli yanlarına çekti.

'' Bana hakaret etmeden önce iki defa düşüneceksin kızım. '' Baş parmağını tehditkar bir şekilde salladı.

'' GÖRÜRSÜN KIZIM SEN SENİ DOĞDUĞUNA PİŞMAN EDECEĞİ. ''

'' He He e- ''

'' YETER!!! İKİNİZDE SUSUN VE OTURUN. '' Bartu bir anda bağırınca korkmadım desem yalan olur. Çisel tekrar yerine otururken ben hala ayaktaydım.

'' Otursana kızım. '' Bartu'ya gözlerimi devirip masama doğru ilerledim.

Bade ile yerimize oturup birbirimize baktık ve aynı anda kahkaha attık. Siz şimdi diyorsunuz ki sizi neden cafe den kovmadılar. Çünkü cafe dekiler bile kavgalarımıza alıştılar.

'' Ay kanka ne zamandır kavga etmiyorduk çok iyi oldu rahatladım. Hep bir yanım eksikdi. '' Bade'nin dediği şey üzerine gülüp kafamla onayladım. 

'' Aynen kanka. Okullar kapandığından beri kavga etmiyorduk. '' Bu sefer Bade beni kafası ile onayladı. 

Tekrar Çisele döndüm o da bana bakıyordu. Kafasını 'Sen dur' der gibi salladı ben de karşılık olarak 'Yaw he he' der gibi salladım. 

Sabah yatakta  sürekli sağa sola döndüğüm için yataktan düşmüştüm fakat bana hiç etki etmediği için oradada uyumaya devam etmiştim ta ki Annem beni terlikle kaldırana kadar.

Okul formamı giyip mutfakta kahvaltı hazırlayan Annemin yanına gidip yanağına sulu bir öpücük kondurdum.

Babamda gelince oturup bir şeyler yedik. Ağzıma salatalık atıp babama döndüm.

" Babacım beni sen bıraksana bugün. Hem okulun ilk günü otobüslerde mi sürüneyim. " Gözlerimi kısıp babama otuz iki diş sırıttım.

" Bırakırım kızım. Ben senin otobüslerde süründürür müyüm? "

Babama öpücük atıp kahvaltıma geri döndüm.

" Deli kız. " Babam bana gülüp tekrar kahvaltısını yapmaya devam etti.

Kahvaltımız bitince babam ile birlikte evden çıkıp arabaya bindik.

Okulun önüne gelince babamın Yanaklarını sıkıp öptüm ve arabadan indim.

" Azra. " babamın seslenmesi ile ona dönüp baktım.

" Efendim babişko. "

Elini cebine atıp yüz TL çıkardı ve bana uzattı.

" Alt sende kalsın. Lazım olur. " babamı  uzattığı parayı alıp parmak uçlarıma öpücük kondurup ona doğru üfledim. Her zaman yaptığım için alışmıştı artık. O da karşılık olarak gülümseyip arabayı çalıştırıp gözden kayboldu.

Okula doğru dönüp biraz inceledim. Duvarları Beyaz, Gri ve Kırmızı renklerinden oluşuyordu bir Kolejden farksız dı adeta. 

Bahçedeki öğrencileri süzdüğümde hepsi birbirine sarılıp hasret gideriyordu. Gözlerimi devirip okulun içine girdim.

Duvarları rengarenk boyanan bir gök kuşağından farksız olan koridorda ilerleyip müdürün odasını buldum.

Kapıyı üç defa tıkladığımda içeriden gür bir ses gel diye bağırınca sakince kapıyı açıp içeriye girdim.

Keltoş, kısa boylu, göbekli müdür bey amca masanın önünde ayakta durmuş ellerini arkasında kenetlemiş karşıya bakıyordu.

Baktığı yere kafamı çevirdiğimde beş çift meraklı göz ile karşı karşıya geldim. 

🎵🎵🎵

2.bölümün sonuna gelmiş olduk.

Düşüncelerinizi buraya YAZABİLİRMİSİNİZ?

İnstagram : _wq.helin

İlham Perilerim sizi seviyorum. 😙

ARAMIZA HOŞ GELDİN [ ARA VERİLDİ ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin