6.BÖLÜM: Suçlama

179 20 10
                                    

6.BÖLÜM

" O çaldı gördüm. " Parmağı ile beni işaret ettiğinde hocalar dahil herkes bana dönüp onaylamaz mırıltılar çıkardı.

" Emin misin Çisel? " Ben hala ne olduğunu anlamadan onları izliyordum.

Çisel kafasını sallayıp onayladı hocayı.

" Eminim hocam zaten geçen Zil sınıfa geldiğimde o tek vardı sınıfta ve ben girdiğim gibi telaşlanıp bir anda sınıftan çıktı. " Ben bu olanların ne zaman yaşandığını düşünüyordum. Fakat geçen tenefüste sınıfta bile değildim.

Ömer'in yanına gidip ne olduğunu soracaktım hocanın çağırması ile olduğum yerde durdum.

" Azra buraya gelir misin kızım. "

Hocanın yanına gidip sorarcasına baktım.

" Bakın şimdi, Çisel onun telefonunu çaldığını iddia ediyor. " dediğinde ağzım açık kalmıştı.

'' NE? Telefonunu mu çalmışım? Ben? '' işaret parmağım ile kendimi gösterip sorarcasına Çisel'e baktım. 

" Bakma bana öyle. Sen çaldın gördüm boşuna inkar etmeye bile kalkışma. "

Ellerini göğsünün üzerinde bağlayıp sırıttı.

" Ben bir şey çalmadım hocam. Yalan söylüyor. "  Hocaya dönüp konuştuğumda hoca ifadesizce ikimize de baktı sırayla.

" O çaldı diyorum. Neden çantasına falan bakmıyoruz? Çantasını kontrol edelim hocam, o aldı biliyorum. " 

Hoca kafasını onaylarcasına sallayıp sırama doğru ilerledi. Çantamı masamın üzerine koyup içimdeki eşyalarımı boşaltmaya başladı ard arda.

İçinde bir şey bulamayınca Çisele döndü.

" Burada bir şey yok, o almamış işte. "

Çisel kafasını onaysızca sallayıp sınıfın en arka köşesinde olan dolapları gösterdi.

" Dolabına bakalım. Çantasında değilse bile kesin dolabındadır. "

" Azra dolabını açar mısın. " Hocanın dediği şey üzerine kafamı onaylarcasına sallayıp gömleğin göğsümün üzerinde olan cebinden dolap anahtarımı çıkarıp dolabımın yanına gittim.

Dolabımı açtım ve geri çekilip hocanın içini aramasını bekledim.

Kitaplarımı tek tek çıkarıp masalardan birinin üzerine koydu en son bana bir bakış atıp dolaptan Çisel'in telefonunu çıkardı. NE ÇİSEL'İN TELEFONU MU BENİM DOLABIMDA NE İŞİ VAR.

" Gördünüz mü hocam demiştim size O çaldı diye. " Hoca bana dönünce kafamı onaysızca salladım.

" Ben çalmadım. Oradada ben koymadım. Yemin ederim ki ben koymadım. " Hoca kafasını sallayıp kapıyı işaret etti.

" Müdür bey'e anlatırsın bunları. DERHAL MÜDÜR BEY'İN ODASINA!!! " Hocanın sonlara doğru bağırması ile gözümden akan yaş yanağımdan ağzıma doğru süzüldü.

" Hocam b- "

" Müdürün odasına dedim sana Azra. " Arkasını dönüp benden önce sınıftan çıktı.

Kafam yere eğik bir şekilde hocanın arkasından Müdürün odasına girdim.

Hoca müdür Bey'e sınıfta olanları anlatınca müdür ilk inanmamıştım fakat hoca dolabımdan çıktığını söyleyince benim gibi bir kızın onun okulunda kalmasını istemediğini söylemişti.

ARAMIZA HOŞ GELDİN [ ARA VERİLDİ ]Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin