Wybranki i Dziedzice zostali usadzeni po dwóch różnych stronach studia na przeciw siebie. Kenji fotografował przybyłych jeszcze zanim wszyscy zdążyli się pojawić. Nie minęła chwila i dołączyła do nich leigh, tym razem w długiej sukni z beżowych strusich piór. Przygotowania zajęły jeszcze kilka minut, wokół zgromadzonych krzątali się styliści, makijażyści, technicy. Aż wreszcie zabrzmiał dzwonek. Nowy wynalazek, który miał ich zdyscyplinować.— Witaj świecie! — wyćwierkała do kamery leigh i pomachała do widzów. — Matulu to był długi tydzień, ale dzięki nim w ogóle nie było nudno! Powitajmy naszych milusińskich aplauzem! — obecni w studio zaczęli klaskać. — Może dowiedzmy się, jak oni widzą rzeczy do tej pory. Lavernie, pozwól, że wezmę cię na pierwszy ogień. Czy pierwszy tydzień cię czymś zaskoczył? Czym konkretnie?
— Och, cudownie. Przejdźmy teraz do naszych uroczych wybranek. Promienieją! claire, powiedz mi, co najbardziej podobało ci się w eliminacjach dotychczas?
— No właśnie, nie możemy zapomnieć o tym, co miało miejsce, zanim wszystko oficjalnie się rozpoczęło. Impreza dziedziców... — przeszła na drugi koniec studia, kiedy wyświetlało się nagranie z tamtego incydentu i podsunęła mikrofon Cillianowi. — Paniczu, był panicz jedynym ubranym w tych osobliwych okolicznościach. Czy gra nie była wystarczająco wciągająca? A może miał Pan coś do ukrycia?
— W każdym razie... wybranki w tym czasie miały małe spięcie którego byłam świadkiem, przynajmniej w jednym z przedziałów. Doszło nawet do wyzywania się numerkami! Ivette, moja droga, możesz wytłumaczyć nam, dlaczego właściwie sprawy zaszły aż tak daleko? Czy jałówki twoim zdaniem powinny używać imion, czy raczej przedstawiać się numerami? Umieramy z ciekawości, co o tym myślisz...
— Dziękujemy za opinię. Kolejną aktywnością były stylizacje, które sama prowadziłam w tym nauka chodzenia na obcasach. livanno, powiedz mi, czy to właściwie było aż takie straszne?
— Daj dziewczynie dobre szpilki a zdobędzie świat, mawiają. Szpilki szpilkami, a sukienki? azario, czy urzekły cię te stylizacje?
— A po stylizacjach nastąpiły randki w ciemno. Na szczęście wszyscy wyszli z nich cało, niektórzy nawet z usmiechami na twarzach! Najpierw poznamy zdanie Dziedziców w kwestii jak to wspominają! — znów przeszła się po sali. — Manuelu, streść nam po krótce rozmowę, którą najlepiej wspominasz.
— Dla kontrastu, teraz zapytam Wybrankę. diane, z ty kolei opowiedz nam proszę o swojej najgorszej rozmowie.
— To coś, o czym będziemy długo pamiętać. Po rozmowach jak wszyscy wiemy nastąpił bal. Ilanie, można wiedzieć, która panienka zrobiła na tobie największe wrażenie? Konkretnie prosimy!
— Auroro, to było na dobrą sprawę pierwsze wasze wystąpienie przed kamerami w oficjalny sposób. Miałaś wtedy tremę?
— Bal nie był jednak jedyną okazją, która zdarzyła się tego wieczoru. Jeden z Dziedziców zorganizował imprezę nad basenem! Na razie nie powiemy wam o kogo chodzi, ale zapytamy jedną z uczestniczek, czy dobrze się bawiła. minervo?
— Plotki głoszą, że ktoś padł ofiarą krwiożerczego jeża. mirello, nasi widzowie umierają by wiedzieć czy to prawda. Zdradzisz coś dla nas?
— Imprezy, imprezy... a kolejnego dnia nasze wybranki miały przyjemność wziąć udział w nietuzinkowym teście w laboratorium EKKi, za uprzejmością szanownego Rowana Davidsona! Brawa! — krzyknęła nieprzekonana.
— Test nie był łatwy a phyllida otrzymała bardzo wysoki wynik! Kochana, zdradzisz nam proszę, jak to zrobiłaś? Czego potrzeba, by być prawie idealną?
— Natomiast z tego co mi wiadomo ty, annabelle nie zdałaś, prawda? Jak myślisz, jakie popełniłaś błędy i co można jeszcze poprawić?
— Zmieniając temat, wczoraj miały miejsce dwa ważne eventy - sesja zdjęciowa z zaskoczenia i nieoficjalne spotkanie po latach. Juliette Carlyle, powiedz nam proszę jak bawiłaś się na tym zjeździe?
— Natomiast plotki głoszą, że miała wtedy miejsce dość poważna kłótnia. Wasza wysokość. — zwróciła się do Diego. — Czy może pan uchylić rąbka tajemnicy w tym temacie?
— Więc kiedy już mamy wszystkie potrzebne informacje, wróćmy do sesji. Priamie, jak ci się podoba to zrobione wczoraj zdjęcie? Dobrze dogadywałeś się z partnerką do zadania? To chyba nie było wasze pierwsze spotkanie...
— A ty, Cashmere? Jak odbierasz to doświadczenie ze swojej perspektywy?
— Pragnę jeszcze ogłosić z przyjemnością, że najbardziej uwielbianą potencjalną parą są Beatrice i Samuel, gratulujemy! Chcecie nam coś powiedzieć, kochani?
— Zdjęcia wyszły prześlicznie ale to was nie uratuje. A może uratuje? Zanim jednak przejdziemy do procedury eliminacyjnej poprosimy czekają nas pytania od widzów! Szybkie strzały, pięć sekund na odpowiedź tak, lub nie, albo inną odpowiedź, która składa się z jednego słowa. Powodzenia!
— Rowanie, czy nadal masz to krzywo?
— Owenie, czy regularnie czytasz pudelka i pomponika?
— Danielle, czy popadasz w alkoholizm?
— Juliette, czy zostawisz Philipa?
— Gdzie się podział Aaron, Arabella?
— Rafael, czy ty się podkochujesz w minervie?
— Na kogo lecisz, Sunny?
— mathilde, czy wrócisz do Diego?
— Vesper, którą ze swoich sióstr wolisz? I nie ma że obie!
— Beatrice, gustujesz w starszych facetach?
— Czy ten jeż nawet blachę falistą przegryzie?
— Skoro już wszyscy są pewni co do powyższych odpowiedzi, obawiam się, że to czas, kiedy pożegnamy którąś z Wybranek. Najpierw przeczytam dla was listę absolutnie bezpiecznych osób. — w studiu przyciemniły się światła i zaczęła grać niepokojąca muzyka.
— Ulubienicami tygodnia naszych widzów są: Ivette, claire, chickie, mirella oraz Beatrice! To one trendowały w social mediach i najczęściej się o nich mówiło, brawa! Dziewczyny, jakiś komentarz?
— Niestety, jestem zmuszona zepsuć wam nastrój. Oto finałowa trójka z której jedna z dziewcząt przestanie brać udział w eliminacjach, jednak dzięki uprzejmości państwa Vesper będzie mogła pozostać w pałacu tak długo, aż nie zakończy się całe przedsięwzięcie, jako gość. Ostatecznie głosowanie, które zostanie wrzucone on-line i w którym będzie mógł wziąć udział każdy na świecie, rozstrzygnie o losie tych panienek. Pożegnać się z nami zatem może dzisiaj:
— livanna!
— gwyneth!
— lub azaria!
[KAŻDY uczestnik tego roleplay tj. każda postać która jest w pałacu, od dziedziców przez wybranki po służbę, oddaje głos [eliminowane osoby również]. piszecie mi wiadomości prywatne które wyglądają następująco:
renai głosuje na rowana
rafael głosuje na rowana[nie, nie można głosować na Rowana, j e s z c z e ]
— Ich los leży w państwa rękach, dokładnie za godzinkę wyświetlimy wyniki głosowania na stronie programu. To jest szansa dla tych dziewczyn! A tymczasem bez odbioru świecie! — wykrzyknęła i pomachała do kamery.
Po czym znów zabrakło prądu.
O 20:00 widzimy się na kminieniu, czy jeż znowu ujebał kabel, obiecuję, że nie będzie nudno( ͡° ͜ʖ ͡°)
CZYTASZ
𝐟𝐨𝐫𝐞𝐯𝐞𝐫 𝐛𝐨𝐲 | 𝐬𝐞𝐥𝐞𝐜𝐭𝐢𝐨𝐧 𝐫𝐨𝐥𝐞𝐩𝐥𝐚𝐲
Teen Fiction𝐩𝐚𝐜𝐢𝐟𝐲 𝐡𝐞𝐫 𝐬𝐞𝐪𝐮𝐞𝐥 𝘩𝘦𝘳𝘦'𝘴 𝘵𝘩𝘦 𝘵𝘩𝘪𝘯𝘨 𝘺𝘰𝘶'𝘳𝘦 𝘪𝘯 𝘭𝘰𝘷𝘦 𝘸𝘪𝘵𝘩 𝘢 𝘷𝘦𝘳𝘴𝘪𝘰𝘯 𝘰𝘧 𝘢 𝘱𝘦𝘳𝘴𝘰𝘯 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶'𝘷𝘦 𝘤𝘳𝘦𝘢𝘵𝘦𝘥 𝘪𝘯 𝘺𝘰𝘶𝘳 𝘩𝘦𝘢𝘥 𝘵𝘩𝘢𝘵 𝘺𝘰𝘶 𝘢𝘳𝘦 𝘵𝘳𝘺𝘪𝘯𝘨 𝘵𝘰 𝘣𝘶𝘵...