Somn ușor my Hime!

307 14 1
                                    

Pov: Yuu

Dupã ce am mâncat, am mers la piscina interioarã. Deoarece nu era multã lume ne-am putut relaxa, în hotel. Cei care erau cazați aici, ori erau la piscina exterioarã, ori în camere, ori la plajã. Pentru cã era dimineața, când este mai rãcoare, mulți erau pe plajã. Totuși nu mulți își permit în acest hotel, aici putând sã se caseze doar oamenii importanții, din lume, dar avem și hoteluri mai ieftine, etc....eu stãteam pe marginea piscinei, mã uitam la Alan care concura cu Leon...Alan a câștigat deoarece, Leon a fost aproape de final distras de Lavi care vorbea cu un bãiat...A fost amuzant. Acesta s-a apropiat a ieșit frumos din piscinã și s-a dus și la speriat pe bietul bãiat. Apoi la aruncat pe Lavi în piscinã, toți începând sã râdem. Taru împreunã cu Hiro stãteau pe șezlong, savurând din sucurile delicioase aduse mai înainte de prietena noastrã care avea timp pentru a ne servi...Bãiatul care a fost speriat de Leon, se îndreaptã spre mine zâmbind, era drãguț...

Bãiatul: Hey!!

Eu: Hey!!! acesta îmi întinde un pahar cu suc...Nu am comandat nimic....spun eu neînțelegând de ce mi-l oferã.

Bãiatul: Din partea mea! îl iau fãrã sã mai comentez, sorbind din el...era bun....acesta se așezã lângã mine....Numele meu este Flavius Fuji....acesta îmi ia mâna și mi-o pupã, eu roșesc...puteți sã-mi spuneți numele acestei minunate persoane din fața mea....eu roșesc mai tare.

Eu: Num...numele meu este Yuu....Yuu Kanda....spun eu, uitându-mã în ochii sãi albaștri, și la zâmbetul sãu...

Flavius: Încât de cunoștințã Yuu! spune zâmbind foarte tare...

Eu: La fel și eu Flavius! spun zâmbind înapoi. Fuji...hm....gata știu domul Fuji....mama lucreazã cu domnul Fuji....cred cã acesta este fiul sãu, nimeni altul decât reperul faimos Flavius Fuji....ooo....interesant, iar eu am crezut cã este un nou angajat de care nu știu.....Ești reperul faimos, nu?

Flavius: Într-adevãr, cum era de așteptat de la unul dintre cei mai mari genii ai lumii artei, Yuu Kanda!

Eu: Wow...mergem afarã la o masã....nu mã așteptam sã mã cunoști....

Flavius: Cum sã nu!? Orice muzician, dansator, pictor sau oricine care are legãturã cu arta cunosc faimoasã familie Kanda...Și cei mai buni, îl cunosc pe unul din puștii din duoul care au cucerit din prima publicul cu talentele sale, doar la vârsta de patru ani....sunt un mare fan...

Eu: Chiar nu mã așteptam sã mã cunoascã așa lumea. Eu mi-am luat în serios cariera dupã....fac o pauzã pentru a nu dezvãlui adevãrul despre tata. Nu mulți știu despre accident, ei știu doar cã a murit, fãrã sã spunã cum, deoarece noi nu am vrut sã dezvãlui detalii...mã rog....îți place la acest hotel?!

Flavius: Foarte mult! Cred cã am sã vin și cu prietenii, deoarece acum sunt cu familia...Yuu!

Eu: Da!?

Flavius: Am înțeles cã acesta este hotelul familiei Kanda, este adevãrat?! spune acesta uitându-se la fața mea, cred, ca sã vadã dacã m-a deranjat întrebarea...

Eu: Într-un fel....fac o micã pauzã...știi, de fapt acesta este al meu...

Flavius: Serios?! Nu mã așteptam! spune uimit de faptul cã eu conduc acest hotel.

Eu: Nu este chiar atât de uimitor...nu prea îmi place sã mã laud cu aceste lucruri. Tata mi-a lãsat moștenire acest hotel....

Flavius: Ooo....Yuu, este adevãrat cã tatãl tãu a fost ucis? mã blochez, când aud aceastã întrebare. Știam cã mulți s-au gândit la aceastã teorie, dar mie nu prea mi-au spus aceastã întrebare, așa cã nu știu, de fapt nu vreau...nu vreau sã-mi amintesc....

Fratele Meu Vitreg Unde poveștirile trăiesc. Descoperă acum