Pov: Lavi
Mă trezesc roșu la față....am visat că am făcut sex cu Leon...mă uit pe pat și eram singur...când să mă ridic cad jos și scâncesc...Au...stai...mă doare fundul doar....doar n-am făcut....îmi amintesc că am băut și am adormit dar ăla...a fost un vis...te rog Doamne!!spune-mi că a fost un vis....
Mă ridic cu greu și durere...cred că mă doare pentru că am căzut...dar chiar așa de rău....mă sprijin ca să ajung la baie și mă spăl pe față....apoi intru în duș...nu știu cum am ajuns, sunt tare obosit...de abia văd...Când dau drumul să curgă apa simt două mâini ce mă prind de talie pe la spate....mâi...mâini...ce mă prind?!...mă întorc și-l văd pe....
Pov: Leon
Mă trezesc și-mi văd pisicuța dormind ca un îngeraș...mă apropi și-l sărut pe buze,iau camera și îi șoptesc...
Eu:Ce bun ai fost aseară....parcă aș mai vrea...
Îl văd cum se întoarce cu ochi închiși și spune și el ,,Și eu".... vai dacă ai ști tu dar lasă vei vedea după...mă ridic și mă duc spre baie și mă pregătesc de duș când aud ușa cum se deschide...îl văd pe Lavi cum se spăla pe față dar tot somnoros arăta... deschide ușa de la duș și intră deschizând apa...îl iau pe la spate în brațe,se întoarce și roșește...
Lavi: Le...leon...
Eu: Măi...Măi...ce avem noi aici....o pisicuță!!
Lavi: S...scu..ze...voi ieși acum...Îl țin mai bine în brațe...
Eu: Nup...facem baie împreună!
Lavi: D...dar...
Eu: Niciun dar!!
După ce acceptă facem un duș împreună și terminăm îl iau în stil mireasă și caut niște haine ca să ne schimbăm...
Lavi: Deci....n-a fost un vis....nu??
Eu: Ce anume?!
Lavi: Aseară!
Eu: Nu....mă apropii de el și îi șoptesc...ai fost fantastic aseară...
Se face roșu....Lavi:Nu spune asta!!
Eu: Mr...mai vrei odată?!
Se ridică în fund și aruncă cu perna în mine...
Lavi: Nu crezi că vrei cam multe?!
Eu: Nu!
Lavi:......hai să ne schimbăm!
Eu: Bine...spun dezamăgit
Lavi: Vino încoa....mă duc lângă pat și mă ia în brațe sărutându-mă...ți-a plăcut?!
Îl sărut înapoi... Eu: Desigur!
Ne îmbrăcăm și coborâm jos...Îl pun pe masă și fac câte două sandwich pentru toți patru și după ce pregătesc micul dejun îl iau în brațe pe Lavi și începem să mâncăm....Cobor și Yuu în brațele lui Alan...
Eu: Ce faceți, îndrăgostiților?
Alan: Foarte Bine!!
Yuu: Nu suntem împreună!!
Alan: Ce????începe să se prefacă supărat...Yuu îl sărută...
Yuu: Ba da suntem....
Alan:Yey!!! Dar voi porumbeilor!!!
Eu:Extra bine!!
Pov:Lavi
Ce mă bucur că nu doar eu mi-am pierdut virginitatea....după cum am înțeles și Leon era virgin...până aseară....Alan se pune cu Yuu la masă...când se așează mai bine în poala lui Alan...Yuu scâncește...
Yuu: Nu trebuia de două ori!!
Alan: Nu m-am putut abține!!
Eu: De...de două ori?!
Leon: Oho....bravo Alan!!!
Alan: Mersi...mersi....Yuu îi dă o palmă peste cap...de ce ai făcut asta...
Yuu: Din dragoste!!
Leon: Ooo...ce rekt ți-a dat!!
După ce mâncăm,ne ducem pe canapea și ne uităm la un film și lenevim toată ziua....Oare îl iubesc pe Leon....Leon poate te iubesc??
CITEȘTI
Fratele Meu Vitreg
TienerfictieBună!!! SPER SĂ VĂ PLACĂ ACEASTĂ POVESTE!!!!😙😙 ATENȚIE!!!! POVESTE YAOI