Pov: Yuu
Eu: Ah...ce bine este să avem o pauză, nu-i așa?!....spun eu vesel, mergând încet pe strada luminată de becurile slabe, sub cerul înstelat. Acum o lună m-am simțit rău, și a fost adus un doctor pentru a mă consulta...De vină a fost stresul și oboseala. Alan s-a învinovățit o perioadă, și a trebuit o săptămână să-l calmez, și să nu se mai îngrijoreze atât de mult. Acum o săptămână am avut sceneta, unde am avut mulți participanți. La sfârșit toți ne-au felicitat, și mi s-a adresat multe complimente pentru munca pe care am depus-o. Mama, a spus că nu trebuie să mă obosesc cu orice, și să mă port mai mult ca un adolescent de vârsta mea. De fapt am stat inconștient două zile atunci, dar mie nu mi s-a părut atât de mult. Alex, împreună cu mama s-au decis să mergem într-o excursie, doar noi patru. Așa că acum sunt la o plimbare prin vecinătate, doar eu și Alan, pentru că este ultima zi aici. Cu băieți am vorbit mai mereu, prin mesaje, sau să ne sunăm. Hiro, s-a dus la părinți lui Taru, Lavi s-a dus la părinți lui Leon, și au spus că s-au distrat și că îmi va spune detaliile când ne vom întâlni.... Cerul este frumos în seara asta.....spun uitându-mã sper cerul plin de stele...
Alan: La fel ca tine....spune acesta atrãgându-mi atenția. Mã uit spre acesta care zâmbea. Îmi întorc repede privirea, pentru cã simțeam cã sunt tot fierbinte. Acesta începe sã chicoteascã, continuând sã ne ținem de mânã, și sã mergem....Ești drãguț când roșești, știai!?
Eu: Eh?!.....mã întorc spre acesta, și îl vãd uitându-se la mine. Roșesc și mai tare, și vreau sã-mi feresc din nou privirea, dar acesta mã prinde de fațã, pentru a nu mã ascunde, și se uitã în ochii mei, cu acei ochi pe care îi iubesc....M-a prins cu garda jos....acesta mã sãrutã, prinzându-mi talia cu mâinile sale, blând.
Alan: Nu mai ai cum sã scapi....spune acesta zâmbind...Vreau sã-ți vãd toate reacțiile pe care le poți avea....Vreau sã știu tot despre tine....spune și depune un sãrut pe buzele mele....Așa, cã nu fugi, de mine...Nu-ți voi mai da drumul niciodatã...zâmbește acesta, uitându-se la mine, drãgãstos.
Eu: Tch.....Cine te crezi?....acesta se uitã surprins la mine....Cum adicã, nu-mi vei da drumul?....Mã uit în ochii sãi...Ce? Crezi cã voi mai pleca de lângã tine, dupã ce mi-am amintit?....râd spre acesta, arãtându-i un zâmbet mare....acesta rãmâne câteva clipe fãrã cuvinte....acesta vrea sã întrebe, dar i-o iau înainte....Într-adevãr, îmi amintesc, despre momentele când eram mic....
Alan: Cum....
Eu: Atunci, când am stat în comã, douã zile, mi-am adus aminte. Am visat, tot ce s-a întâmplat, înainte de accident, mai ales numele și înfãțișarea celui, mai bun prieten al meu...
Alan: Deci, îți amintești promisiunea....acesta avea lacrimi în ochii. Zâmbesc, și îi mângâi obrazul.
Eu: Da. Nu voi mai uita niciodatã!....acesta mã îmbrãțișeazã, și mã învârte prin aer....Râdea, era fericit. Dar și eu eram la fel. Eram prea fericit, cã încã este lângã mine, dupã tot ce s-a întâmplat...când se oprește mã pune jos, și mã sãrutã...mã întristez puțin.
Alan: Ești bine?....întreabã acesta îngrijorat.
Eu: Da, numai cã....am uitat, și nu mi-am amintit de tine....Îmi pare rãu...
Alan: Nu ai de ce sã-ți parã rãu....nici eu nu te-am recunoscut, iar apoi am avut câteva bãnuieli. Dacã nu era acel bãiat, ca sã spunã, despre asta, nu-mi dãdeam seama cã erai chiar tu. Bine recunosc, cã nu mi-am amintit de partenerul meu, dar de prietenul meu da.
Eu: Îmi amintesc. Ai rãcit atunci, când mã cãutai, și ai uitat, acei doi ani....acesta se uitã mirat la mine...Deci, tot vina mea este....Îmi pare r....
Alan: Nu conteazã! Nu cred cã este vina ta....Oricum acum sunt fericit cã suntem împreunã....chicotesc, și îl prind de tricou, sãrutându-l. Acesta roșește puțin, zâmbind când observ. Trimit un mesaj lung, dar repede, apoi îl i-au de mânã, și-l trag dupã mine.....Unde mergem?....întreabã acesta confuz.
Eu: Doar urmeazã....acesta mã urmeazã în tãcere, pânã ajungem la un hotel....intrãm, înãuntru și mã îndrept spre recepție....Bunã ziua!
Recepționerul: Bunã ziua! Cu ce vã pot ajuta?...spune acesta politicos. Îi arãt un mesaj, iar acesta îmi oferã, o cheie. Zâmbesc, și mã îndrept spre lift. Alan, încã era confuz, dar mã urmeazã în liniște. Și îi mulțumesc cã face asta....Ieșim din lift, la etajul trei, apoi mã îndrept spre camera, corespunzãtoare chei. Deschid ușa, apoi intrãm înãuntru.
Alan: Yuu, de ce suntem.....nu-l las sã termine cã îl împing în ușã. Încui ușa apoi, mã uit spre acesta....Yuu?....îl sãrut, începând cu unul erotic...când rãmânem fãrã aer ne despãrțim.
Eu: Surprizã....spun, trãgându-mi sufletul...acesta nu spune nimic, câteva clipe, eu reușind sã-mi reiau respirația normalã. Când îmi revin de tot, simt cum sunt luat pe sus...Alan?....acesta deschide, direct ușa dormitorului. De unde a știut.
Alan: Instinctul, baby....acesta mã trântește de perete, eu încolãcindu-mi picioarele în jurul taliei sale. Acesta mã mușcã de gât, forțându-mã sã scot un gemãt puternic. Începe sã-mi lingã gâtul, și sã mã muște, iar eu gemeam și mã frecam de el, fãrã oprire. Dupã câteva minute, acesta începe un sãrut, un dans erotic, și un rãzboi între limbile noastre. Ne-am despãrțit când am rãmas fãrã, un pic de aer, un fir de salivã unind, gurile noastre. Acesta se uitã în ochii, mei plin de dorințã, ca un vânãtor ce își vede prada, care în sfârșit a cãzut în plasa sa. Își scoate mâinile, care mai înainte se plimbau nestingherite, pe abdomenul meu, și le așezã, pe talia mea. Dupã, se îndreaptã spre pat...ne dãm hainele jos, iar dupã, acesta, mã întoarce pe burtã, lãsând semne pe spate. Își introduce degetul mijlociu în mine, fãcând mișcãri, care mã fãceau sã tremure. Acesta introduce câte unul, ,mușcându-mi porțiuni din spate, și de la gât, excitându-mã mai tare.
Eu: Al....Alan....n...nu mai pot....mn....te rog-ah....pune în....mn....ngh...AH.....gem eu, puternic. Mã întoarce cu fața la el, și îi observ zâmbetul sãu, care mã enerva de obicei...apoi, vãd, cã mi-am dat drumul, și doar din cauza degetelor, sale...roșesc puternic, și încerc sã-i evit privirea sa care mã ardea.
Alan: O! Ți-ai dat drumul doar de la asta?!....acesta îmi prinde bãrbia, și mã sãrutã....Stai sã vezi, acum!....acesta mã penetreazã repede, nelãsându-mã sã mã pregãtesc, emoțional, ca înainte, și mã ia prin surprindere.
Eu: HIIAAHH!!! Ala....Alan....Ha....mn....se mișcã repede, fãcându-mã sã mã simt ca în al nouãlea cer...Ngh...mn....ah....n...nu....mai în...cet....mn...ejaculez... Ah....g...gata...ah
Alan: Nu pot....mn...Yuu....îmi șoptește acesta la ureche, fãcându-mã și mai excitat....Îți place, nu? mã ridicã în poala sa, mișcându-se mai adânc.
Eu: HA.....Ah....n...nu....ah....da....ah....mn....începem un sãrut, atât de excitant, încât îmi dau din nou drumul....Hiah....mn....nu mai...pot....Alan....dupã ceva timp, acesta își dã drumul, în mine, fãcându-mã sã mai ejaculez încã odatã. Ne prãbușim pe pat, acesta învelindu-ne pe amândoi...mã întorc spre acesta, și mã uit în ochii sãi...Alan?
Alan: Da?....spune acesta și mã sãrutã pe buze.
Eu: S....sper....roșesc....cã ți-a plãcut, surpriza?!....spun, eu mai mult ca o întrebare. Acesta rãmâne ceva timp în tãcere, apoi mã sãrutã pe frunte.
Alan: A fost minunat, my love!....spune, acesta, și adormim îmbrãțișați, cu gândul la seara asta minunatã.
CITEȘTI
Fratele Meu Vitreg
Fiksi RemajaBună!!! SPER SĂ VĂ PLACĂ ACEASTĂ POVESTE!!!!😙😙 ATENȚIE!!!! POVESTE YAOI