Pov: Lavi
Mã iau dupã acesta, neînțelegând de ce s-ar grãbi așa. Dacã trebuie sã se întâlneascã neapãrat cu cineva, nu trebuie sã mã ia și pe mine. Tot dacã i-am spus cã nu-mi prea place sã se întâlneascã cu fete, tot dacã sunt prietene, doar gelozia vorbea. I-am explicat cã și eu am prietene, deci înțeleg. Dar acesta nu a spus nimic, doar a dat din cap, fãrã sã schițeze vreun gest, acesta continuã sã mã ținã de mânã, trãgându-mã dupã acesta, pânã ce ajungem la hotel. Acesta se oprește și se uitã în telefon, trimițând un mesaj: Am ajuns.....mã uitam confuz. Aici trebuia sã se întâlneascã?....Nu m-aș supãra, dacã la asta se gândește, cã poate m-aș supãra cã mã lasã singur de ziua mea. Ar trebui sã-i spun cã orice ar face, mi-ar fi greu sã mã supãr pe acesta....Mã întorc spre acesta, dar acesta dispãruse. Ce? Când?....cred cã atunci când mã gândeam....Oftez, și mã îndrept spre lift, când primesc un mesaj. Mã uit, și observ cã cel care mi l-a trimis, era Yuu....
Yuu: Hey! Poți sã vi pânã la piscina de afarã? Te rog!
19:55
Eu: Ok...
19:55
Mã îndrept spre restaurant, observând cã nu prea observ oamenii, doar câțiva pe la restaurant. Când ies din hotel, observ cã este destul de întuneric, când mai fac câțiva pașii, tresar când se deschid luminile dintr-o datã și aud:
Toți: LA MULȚI ANI!!!!!!!!!!.....sunt surprins de îmbrãțișarea lor.
Hiro: La mulți ani, prietene!.....acesta spune luându-mã în brațe.
Taru: La mulți ani!....spune, luându-l în brațe pe Hiro. Observ cã Alan și Yuu au dispãrut.
Eu: Mers......mã întrerupe o voce foarte cunoscutã, care începe sã cânte....
Yuu: Mulți ani trãiascã, mulți ani trãiascã.....
Toți: LA MULȚI ANI!.....au început sã-l acompanieze și ceilalți. Acesta avea un tort alb.....Stai, tort.....Preferatul meu....Alan îl ajuta sã-l ținã. Aceștia au cântat pânã s-au apropiat. Eu am suflat în lumânãri....toți aclamându-mã, și țipând din nou....LA MULȚI ANI!!!!!
Yuu: Bine, tortul îl vom mânca la urmã....Sã mâncãm!....Observ, o masã plinã de bunãtãți, și când mã apropii, observ toate mâncãrurile mele preferate. Zâmbesc știind cã prieteni mei cei mai buni, au planificat aceste lucruri uimitoare. Ne ducem la o masã dupã ce am ales, și mâncãm. Apoi ne distrãm în piscinã, cu muzica tare.
Leon: La mulți ani, iubire!....spune acesta apropiindu-se de margine, unde stãteam eu, așezat, cu picioarele în apã. Acesta mã sãrutã, blând, cerând permisiune, pentru a-și face de cap cu limba în gura mea, care și ea aștepta cu nerãbdare. Îi dau permisiunea, începând un sãrut erotic. Acesta luându-mã de pe margine, luându-mã în piscinã. Eu când simt cã am intrat, îmi încolãcesc picioarele în jurul taliei sale, nerupând sãrutul. Observând o luminã, ca un bliț. Mã uit spre sursã, observându-l pe Hiro cu camera, iar Yuu lângã el, râzând. Ne despãrțim de sãrut, și observ cã mai mulți se uitau la noi. Roșim, eu ascunzându-mi fața.
Sunt în fața tortului, pe care l-am așteptam atâta timp, și la cum aratã, sigur este fãcut de Yuu, el e singurul care știe rețeta mamei, o bucãtãreasã, foarte cunoscutã, pe plan mondial. Leon se apropie de mine, pentru a tãia tortul, și pentru a mã ajuta sã pun feliile pe farfurii. Am spus sã le de-a și angajaților, pentru cã era destul de mare, și începem sã mâncãm. Am fost tot mânjit de tort pe fațã, eu începând sã-i fugãresc. Am râs, și ne-am distrat, trimițând poze pãrinților, chiar m-au și sunat. Ei sunt foarte ocupați, dar m-au sunat și mi-au urat numai bine, și mi-au spus cã ar trebui, sã mai vin cu Leon. Ei știu de relația mea. Atunci când au fost pãrinții, lui Alan, și Yuu, Leon a fost la mine, și am fost prinși, sãrutându-ne. Mama, nu a fost prima datã de accord, dar tata a convins-o ca este bine pentru fericirea mea, așa cã a acceptat. Chiar îl plac prea mult pe Leon, spunându-i Leo, și cocoloșindu-l....HA....Dupã ce am vorbit cu ei, i-am dat telefonul lui Leon, care a vorbit mai mult decât mine....Pf....Yuu și Alan, au cântat melodiile mele preferate, apoi am fãcut și karaoke, și am jucat toate jocurile posibile și imposibile. Am deschis cadourile care erau superbe, și le-am mulțumit prietenilor mei dragi. Aceștia au început sã râdã. Pe la ora patru am încheiat, ducându-ne în camerele noastre.
Leon: Hai sã ne facem baie împreunã....roșesc, dar dau din cap, pozitiv. Intru în baie, fiind uimit, cã cada era deja plinã, mirosea așa de bine. Acesta zâmbea, fiind deja în cadã, îmi face semn sã vin, așa cã îmi dau hainele jos. Mã pun încet, acesta fiind în spatele meu. Acesta, mã spalã pe pãr, apoi pe spate, ajungând în fațã, masându-mi pieptul.
Eu: Mn.....apoi ajunge la partea de jos, eu strângându-mi picioarele.
Leon: Baby, dã-mi voie....tee....rog....spune acesta la urechea mea, dupã ce o mușcã. Îmi mușc buza, și îmi despart picioarele. Acesta începe sã se joace cu penisul meu, care deja era erect, dar dupã ceva timp, simt o umflãturã, pe care eram așezat, așa cã zâmbesc, mișcându-mã.....Dacã mai te miști mult, nu voi mai avea timp sã te pregãtesc....nu-l ascult și mã mișc în continuare. Acesta mârâie, spunând.... Așa vrei....acesta mã penetreazã, fãcându-mã sã gem puternic.
Eu: HIIIIAAAAHHH....mn......gem eu, fãcându-l sã zâmbeascã.
Leon: Mn.....baby....Întoarce-te!.....ascult de acesta întorcându-mã și mișcându-mã pe lungimea sa....Așa....ah....acesta începe sã-mi sugã mugurașii și sã se miște mai repede....Ha....deja ai ejaculat.... hm....eu încã nu am terminat....acesta se mișcã și mai repede.
Eu: Nyah.....îmi pun mâna la gurã....acesta se uitã surprins, dar apoi își înlocuiește fața miratã cu una de vreau sã te rãvãșesc. Îmi pun palmele pe fața sa, plasându-i un sãrut, apoi îmi încolãcesc mâinile în jurul gâtului sãu, acesta începând iar sã se miște....Ha....Nmh....Acesta îmi face semne pe gât, mușcând și apoi ameliorând durerea cu limba. Îi fac și eu semne pentru ca fetele sã vadã cã este al meu. Zâmbesc gândindu-mã cã am aflat de ce era el stresat, toatã ziua. A fãcut toate acestea pentru mine, și eu i-am oferit deloc....am spus-o fãrã sã vreau.
Leon: Cum adicã? Tu ești cel mai bun cadou, pe care l-a primit, în viața, și singura mea iubire acum....
Eu: Acum?!.....adicã se va despãrții de mine.
Leon: Da!....Ea sau el......ea sau el.....sau ei....Ei!!!.....serios, mai mulți, sigur, cã s-ar putea sã sature, dar....
Eu: Ei???...acesta zâmbește, eu fiind tare confuz.
Leon: HA!.....ce era atât de amuzant....ești drãguț când ești îngrijorat....îl prind de nas...Au...au....acesta continuã, luând iar privirea serioasã....și care îmi vor spune tati, și ție mami....roșesc, puțin, acesta sãrutându-mã...
Eu: Într-adevãr.....nmn....și eu sper sã se îndeplineascã....
CITEȘTI
Fratele Meu Vitreg
Teen FictionBună!!! SPER SĂ VĂ PLACĂ ACEASTĂ POVESTE!!!!😙😙 ATENȚIE!!!! POVESTE YAOI