*Anna szemszöge*Szeptember 1.
Ma van a suli első napja nagyon várom 6:30 kor keltem fel hogy időben be érjek.Elvégeztem a szokásos reggeli rutinomat arc és fog mosás majd ki választottam a mai outfittemet is.Ami egy fekete szoknyából, fehér blúzból és egy fekete T pántos magassarkú.Be pakoltam egy kis váll táskába bele raktam a telefonom zsepit a pénztárcámat és ennyi.Szoltam Viktoriának hogy vigyen el suliba.7:40-re be értem és meg kerestem a termem.Már bent voltak egy páran de nem túl sokan.Oda jött hozzám egy Bonnie nevű lány nagyon rendes és már most jóban vagyunk.Aztán jött Keroline(ejtsd:Kerolájn) majd vele is beszélgettünk mire észbe kaptunk már 7:55 volt le ültünk hárman egymás mögé és jött is az ofő.Monta hogy 10 perc múlva kezdődik az évnyitó így le vonultunk az udvarra.
Fura de észre sem vettem hogy van egy nagyon aranyos srác az osztályban ha jól tudom a neve Stefan.
-Szia!-köszönt Stefan
-Szia!-köszöntem neki vissza
-Hogy hívnak?-kérdezi
-Anna, Anna Pricz!És téged?-kérdezek vissza
-Stefan Salvatore!-mondja
Istenem milyen aranyos név ez!!!
-Szép neved van cuki!-kicsit bele pirultam a mondatomba de na
-Köszönöm de most mennem kell.Szia!-köszönt el
-Szia!-és én is el köszöntem
Olyan kár hogy el ment ja és meg adta a telefon számát.Villám gyorsan el tűnt mire fel néztem már se híre se hamva.Fura.Utána még volt 2 osztályfőnökink azután mehettünk haza.Eggyütt mentünk haza a csajokkal.Haza értem Viktória a konyhába volt és kaját csinált.Elég finom illatok jöttek a konyhából.
-Hello meg jöttem! - köszöntem jó hangosan
-Szia Anna!-ordibált vissza a keresztanyám
-Mi jót főzől?-kiváncsiskodtam
-Meglepi!Viazont én majd egy 1-2 hét múlva el utazom New Yorkba és ott leszek 2-3 hétig.-közölte velem
-Rendben viszont én megyek tanulni puszi😘-köszöntem el tőle.Először is bocsi hogy ilyen rövid lett az első rész.🙁Köszönöm hogy el olvastátok ha tetszett kérlek jelezzétek.Kommentbe.És ha esetleg szeretnétek hogy a ti otleteteteket is bele rakjam irjatok csak nyugodtan.
Puszi bebykek😘❤️
VOUS LISEZ
Vámpírnaplók
VampireVámpírnaplók.Más mint a sori de vannak benne hasonlóságok is pl a nevek helyszínek és még más dolgok is.Remélem hogy tetszeni fog.Ez is izgalmas vagyis számomra.A véleményed írd majd le légyszi jöhet hideg-meleg!!!Ha van valami remek ötleted ne tart...