❤️2.Rész❤️

289 5 0
                                    

A suli kezdete óta el telt már 1-2 hét nem nagyon volt semmi izgi amit el kellene mesélnem.De ma történt valami fura velem.Éppen aludtam amikor meg jelent egy srác álmomban istenem nagyon jól nézett ki.Elég valóságos volt de csak egy fura álomnak nyilvánítottam.Majd vissza feküdtem és szokásosan 6:30 kor keltem.Amúgy ma péntek van ugyhogy utcso nap a hétből.Meg csináltam a szokásos reggeli rutinomat.Fel vettem egy fekete szagatott farmert és egy vérvörös felsőt.A hajamat csak ki vasaltam es hagytam had lógjon le a vállamra.Egyedűl vagyok ithon ugyanis Viktoria el utazott 2-3 hétre New Yorkba de 2 naponta utal nekem pénzt ugyhogy meg van ami csak kell.Le mentem meg reggeliztem fel vettem a fekete vans cipőmet és el indultam a suliba.Menet közbe taliztam Bonnival és Adammel.Így hát velük mentem suliba.Közbe Keroline hivott hogy ő ma nem jön suliba hurrá.Kivel fogok majd pletyizni? Tudom tudom ott van Bonni de ő nem olyan locsi fecsis.Szóval be értünk a suliba és össze futottam Stefannal.Mostanában elég sokat beszélünk és ma lesz náluk egy buli.Meg hívott és szerintem el megyek rá.Szóval össze futottam Stefannal.
-Hé szia Anna!-olyan édes
-Szia Stefan!-köszöntem vissza neki
-Ma 7 re érted megyek ha az jó neked!?-nem is tudom kérdezte vagy inkább mondta
-Persze nekem tökéletes ha akkora jösz bár lehet hogy inkább fél 8 ra kéne jönnöd ha nem baj?
-Okés akkor fél 8 kor a házatok elött leszek.Szia!-köszönt el
-Szia Stefan!
Nagyon izgulok már a buli miatt nem is tudom mit vegyek fel.Majd át hivom Kerolinet hogy segítsen.Első órám Kémia volt a nap hátra levő része unalmas volt nagyon!!!
14:35 kor elindultam haza közbe fel hívtam a barátnőmet.Szerencsére át jön és hoz pár cuccot magával.Mivel elég korán haza értem.Ezért még meg néztem egy részt a sorimbol.És 4 re jött Keroline.Végűl egy fekete mély vágású fölső mellett döntöttünk és egy aranyszínű flitteres rövid szoknya mellett.

Végűl egy fekete mély vágású fölső mellett döntöttünk és egy aranyszínű flitteres rövid szoknya mellett

¡Ay! Esta imagen no sigue nuestras pautas de contenido. Para continuar la publicación, intente quitarla o subir otra.

-Nagyon jól nézel ki.Kár hogy én nem mehetek😕.-mondta szomorúan
-Köszönöm.Hidd el legközelebb te is jösz.-mondtam neki nyugodtan.

7:25 Stefan mingyart itt van Keroline el indult haza én fel vettem a magassarkum(képen) és el indultam ki. Be zártam az ajtót és Stefan már meg is jött.Majd ki nyitotta nekem a kocsi ajtót és be száltam.Elindultunk.Kb 20 perc múlva ott is voltunk és Stefan előre ment azt mondta várjak a kocsiba.Ő be ment én pedig vártam.Majd amit láttam nem akartam hinni a szememnek.....

Szerintetek kit látott Anna?Köszönöm hogy el olvastátok elég rövid lett de ígérem hogy a 3.rész hosszú lesz.....Az ötleteket várom még mindig kommentbe❤️

Puszi bebykek❤️😘

Vámpírnaplók Donde viven las historias. Descúbrelo ahora