Más nap nem mentem suliba mert rosszul voltam reggel.....
Damon a finom csókjaival keltett.És ekkor valami közbe szolt.A hányás.Rohantam a fürdőszobába a wc-é fölé hajolva és jött aminek jönnie kell.Damon utánam szaladt és meg fogta a hajamat hogy ne legyen tiszta hányás.Utána el mentünk fürdeni most ketten elvégre a barátom.Aztán fel öltöztünk le battyogtam a konyhába már napra készen de kómásan.Lent találkoztam Elenával és Stefannal.
-Jó reggelt nektek!-köszöntem hangosan
-Oh öm bocsi észre sem vettünk azt hidtük már rég suliba vagy.De egyépként jó reggelt!-mondta Elena
-Ja nem rosszúl vagyok.Ja és hánytam is és most megyünk Damonnel az orvoshoz.-mondtam erre kicsit meg lepödtek
-Oké azt tudjuk hogy te és Damon le feküdtetek de eggyütt is vagytok?-kérdezte Stefan
-Hát igazából igen egy pár vagyunk.-jelentette ki Damon hejettem is
-Aha oké az tök jó.-örvendtek a Elenáék
-Viszont nekünk mennünk kell mert oda akarok érni időben és nem sokat várni.Sziasztok!-ezzel én és Damon is el viharoztunk
-Hali!-halottuk a távolbólAz orvoshoz oda érve a barátom el ment mosdóba.Én pedig helyet foglaltam egy üres széken.Damon vissza jött és le ült mellém.Majd az orvos be hívott engem.
-Anna Pricz kérem fáradjon be-hívott az orvos.Ekkor meg indultunk Damonnel.
-O öm a barátjának kint meg kell várnija ha nm gond.-mondta az orvosHurrá Damon vissza ült a helyére és ott várt én be mentem.Le ültem és el kezdtek kérdezgetni....
Damon szemszöge:
Reggel Anna idegesítő ébresztője keltett fel.Nyomtam egy lágy csókót az ajkaira.De ezt megszakította az hogy a barátnőm el szaladt a fűrdőbe.Rögtön utána szaladtam.Hányt.Meg fogtam a haját hogy ne legyen tiszta cumó.Utána el mentünk fürdeni.Majd el mentünk fel öltözni.Anna le battyogott kómás fejjel.Utána mentem és is utána.De egy igen érdekes beszélgetésre értem le.
-Oké azt tudjuk hogy te és Damon le feküdtetek de eggyütt is vagytok?-kérdezte Stefan
-Hát igazából igen egy pár vagyunk.-jelentettem ki
-Aha oké az tök jó.-örvendtek a Elenáék
-Viszont nekünk mennünk kell mert oda akarok érni időben és nem sokat várni.Sziasztok!-ezzel Anna után sietve el mentünk
-Hali!-halottuk a távolbólOda értünk az orvoshoz és el mentem mosdóba.Végeztem majd vissza siettem a barátnőmhöz.Ekkor őt pont be hívták.Be ment majd halgatózni kezdtem.Furcsa mintha Kalust hallanám.Az ajtó elé siettem majd be rúgtam hatalmas erővel.De a baratnőmnek hűlt helyét sem láttam.Ki mentem majd meg kérdeztem mindenkit nm e látták Annat de senki semmit.Ezt nm hiszem el csak az orvoshoz ment be de máris el tűnik.Tudtam hogy be kell mennem vele...
Gyorsan haza mentem közbe hívtam Stefant de nm veszi fel.Fura Bonnie sem veszi fel Elena sem.Már csak a szöszi az eggyetlen reményem.Ki csöng ezaz.
-Szia szöszi!-kissé idegesen köszöntem
-Szia Damon baj van?-ha tudná mekkora
-Igazából igen legyél nalunk 5-10 perc múlva apropó szolj Stefanéknak is mert nekem nem veszik fel a telefont-parancsoltam neki
-Rendben mingyárt ott vagyok a többieket meg fel hívom.Szia Damon-köszönni sem volt időm rám csapta a telefontRemélem semmi baja nem lesz Annanak mert akkor megölöm azt a Hibridet.Közben haza értem Caroline kocsija már itt volt.Be rontottam a házba és egy szöke barbiet lattam meg.
-Szóval Damon mi a baj?-agódott
-Anna....Annat el rabolták pontosabban Kalus és a nyomorult testvérei.-mondtam fájó szívvel
-Istenem szegény Bonnie nem sokára itt van és egy kereső bűbájjal meg találjuk.Stefán és Elena is úton vannak-hihetetlen ez a Caroline
-Rendben-majd meg fogtam a Whiskeys poharam és bele töltöttem a bele való alkoholt.És meg húztam.Ezt a műveletet meg ismételtem még kb 2-3szor mire meg jöttek az öcsikémék.
Nem akartam hinni a szememnek Anna is velük volt.Én még nem sírtam soha de most most pár könnycsepp szökött a szemembe.Majd oda mentem hozzá és szorosan át öleltem.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Vámpírnaplók
VampirVámpírnaplók.Más mint a sori de vannak benne hasonlóságok is pl a nevek helyszínek és még más dolgok is.Remélem hogy tetszeni fog.Ez is izgalmas vagyis számomra.A véleményed írd majd le légyszi jöhet hideg-meleg!!!Ha van valami remek ötleted ne tart...