🔞5.rész🔞

187 1 0
                                    


Majd el ment én pedig folytattam utamat a konyhába.........

Be léptem a konyhába meg csináltam a kávémat.Majd ki batyogtam a nappaliba le ültem a kanapéra.El szürcsölgettem a koffein tartalmú italomat és felhívtam Elenát.
-Szia Elena.-köszöntem kissé kómásan
-Szia Anna.Miért nem jöttél suliba?-érdeklődött
-Elaludtam 10 óra körül keltem fel.-meséltem neki
-És hogy sikerült elaludni hmmm?-kiváncsiskodott
-Hát tegnap Danonnel iszogattunk és be rugtunk egy kicsit és el felejtettem ébresztőt állítani és elaludtam.-montam amit kell
-Értem viszont én most megyek mert be csengettek.Szia Anna!-köszönt finoman
-Szia Elena!-majd le tette a telefont

Damont nem láttam sehol a házban még a kertbe is ki mentem hátha de ott se volt.Fel hívtam de nem vette fel. Fura.Aztán olyan dél körűl haza esett.
Olyan szexy huh.A gondolataimból az szakított ki hogy Damon meg csókólt.
Ajkaink vad táncot jártak egymással.
Damon nyelve bejutást kért amit meg is adtam neki.Majd fel kapott az ölébe és fel vitt a már jól meg szokott szobánkba.Le dobott az ágyra és  úgy folytattuk a csókólózást.Majd szépen lassan el kezdtem ki gombolni az ingjét.Ő is le tépte rólam a pólót.Majd le vette rólam a gatyámat is.Nekem sem kellett több a fiún már nem volt nadrág.Én már csak fehérneműben feküdtem Damon pedig egy alsógatybában.Le pillantottam dudorodó férfiasságára.Amikor hirtelen éreztem hogy semmi ruha darab sincs rajtam.Majd le szedtem róla is az utolsó darabot is.Majd le fektetett felém tornyosúlt és így szolt.
-Anna biztosan akarod?-kicsit féltem de tudtam hogy Damon lesz az a fiú akinek odadom az ártatlanságomat
-Igen Damon akarom-mondtam vágyakozóan majd óvatosan belém hatolt.Nagyon fájt.Esküszöm de aztán a kinzó fájdalom elillant.És jóleső nyögésekké alakúlt át.Nem kellett sok és el értem a csúcsot.A mennyekbe éreztem magam.Damon utánam nem sokkal el élvezett.Reszketett az egész teste.Majd ki fulladva egymás mellé feküdtünk.
-Ugye nem bántad meg Anna?-kérdezte kicsit félve
-Nem Damon és sohasem fogom meg bánni hogy neked adtam az ártatlanságomat-jelenettem ki
-Akkor jó-rám kacsintott
-Damon mondanom kell neked valamit-és igen el mondom neki hogy szeretem
-Igen halgatlak-majd ki mondtam
-Szeretlek Damon Salvatore-kissé halkan de halhatóan mondtam ki
-Én is szeretlek Anna Pritcz.-mikor ezt ki monta majd ki csattantam a boldogságtól.És meg csókóltam ő viszonozta ezt.Utána el mentünk fürdeni persze külön külön.Végeztünk és le mentünk kajálni.Nem sokkal rá meg jöttek a többiek.Elég zaklatottnak tűntek és egy levelet dobtak elém.Amire az volt rá írva hogy Klaustól Annanak.Megilyedtem.Fel bontottam és el olvastam.

Kedves Anna!

Tudod a mi nap ott jártam a Salvatore házba és csak te voltál ott eléggé csúnyán bántam veled.Így szeretnélek meg hívni egy vacsorára vagy egy ebédre.Hozd magaddal a partnered vagy egy kedves barátnőd.Este 6-ra értetek küldök valakit.Addig is szép napot.
      
                                   Üdvözlettel:Klaus

Remek tuti Damont viszem hiszem ő a partnerem és mellette biztonságban érzem magam.A többiek csak bámúlnak rám hogy mi van a levélbe.

-Klaus vacsorára hívott engem és Damont hozzájuk vagyis engem és a partnerenet de én Damonnel szeretnék menni.Este 6-ra itt van értünk.-hadartam el a mondatomat
-Rendben Anna el megyek veled nyugi.-nyugatott a fiú
-Ez remek vajon mit akarhat tőled Anna.Mivel sem hasonmás nem vagy se vámpír se semmi természetfeletti lény akkor mi a jó büdös fészkes fenét akarhat???-aggodalmaskodott Caroline
-Azt nem tudhatjuk viszont öm 4 óra és Kalusnál a 6 óra az kb fél 6.-mondta Stefan
-Rendben viszont mi el megyünk át öltözni mert Anna nem fog az én pólómba jönni Kalusékhoz.Az biztos-majd fel kapott és fel vitt az emeletre.Át öltöztünk sem elegánsak sem hétköznapiak nem voltunk.És 5 órát ütött az óra.Már lent voltunk és beszélgettünk a többiek fel készítettek engem hogy Kalus milyen is valójában.Kicsit tartottam tőle.De tudtam hogy velem lesz Damon is.A gondolataimbol Damon rángatott ki.
-Héj Anna gyere itt van Kalus-szólított meg
-Oké rendben induljunk-szoltam halkan
Ki mentünk be száltunk az autóba és elisindultunk pillanatok alatt ott voltunk.Damon ki segített az autóból.Majd el indultunk be a házba.Csengettünk és Kalus ajtót nyitott tipikusan az a rosszfius stílusa van.Nem néz ki rosszúl.Be invitált mindket és neki láttunk a vacsorának. Nagyon finom és laktató is volt.Aztán el kezdtünk beszélgetni.
-Kalus miért hívtál ide minket?-kérdezte Damon
-Nos csak bocsánatot akartam kérni Annatol amiért olyan durva voltam hozzá.-jelentette ki
-Hát akkor mire vársz még hmmm?-kérdezte a fiú
-Igazából semmire.Tündérem ugye meg bocsátasz nekem?-mondta vagyis kérdezte Kalus
-Persze Klaus megbocsátok de mi most szerintem megyünk mert hulla fáradt vagyok és holnap suli van.-jelentettem ki
-Rendben tündérem.Szisztok.-köszönt el
-Szia Klaus-köszöntünk el szinkronba Damonel

Elindultunk haza persze gyalog mivel haza már nem vitt el Kalus embere.Az út csendesen telt viszonylag.Aztán meg törtem a csendet.
-Damon mi van most köztünk?-érdeklődtem
-Anna én nagyon szeretlek téged de tudnom kell nem e zavar hogy mi vagyok és hogy ez nem e álna a kapcsolatunk útjába?-mondta komolyan
-Damon ha azt mondom szeretlek akkor azt is mondom hogy nem érdekel mi vagy te és hogy ez sohasem álna közénk-komolykodtam én is
-Szeretlek Anna Pricz-majd meg csókólt
-Én is szeretlek Damon Salvatore-majd most én csókóltam meg

Haza felé már nem beszélgettünk tovább.Tehát én és Damon mostmár hivatalosak vagyunk eggyütt.Végre br vallom először Stefan volt akit ki néztem magamnak és már majdnem bele is szerettem.De hála istennek el mentem a Salvatore házba az othonomba és találkoztam vele Damon Salvatoréval.És most ő az én barátom.Nem sokára othon vagyunk kb 3 perc séta még.Az utat úgy tettük meg hogy kézenfogva sétáltunk.És végre haza értünk istenem sosem hittem hogy eljön ez a perc.Be léptünk a házba hangosan köszöntem.Majd el mentem aludni.Damon is így tett.Engem követve át öltözünk és lefeküdtünk aludni.......

Reggel az idegesítő ébresztőmre keltünk.Végre nem alszom el.Kipatantam az ágyból és a fürdő felé vettem az irányt.Damon pedig követett és elmentünk fürdeni.Gyors le zuhanyoztunk utána pedig fel öltöztünk.Megcdináltam a reggeli rutinomat.Majd késznek nyílvánítottam magam.És le mentem reggelizni.Stefan várt a konyhába csinált palacsintát és kaptam kávét is.Majd meg jelent az én kedves barátom.Kajáltunk utána Stefannal elindultunk Elenáért és Carolinért.Aztán nyomás a suli.A mai napom unalmas volt de legalább bent voltak a többiek is.Semmi izgi nem történt ma.Vége lett ennek a napnak is végre.A többiek kicsit később jönnek haza ugyhogy értem jön Damon.Most megyek ki a kapu elé és lám lám Damon már itt van.Annyira szeretem.Be száltam a kocsiba majd meg csókólt ha nem szólók közbe akkor menten le vetköztet a kocsiba.
-Damon a suli elött vagyunk menjünk haza.-mondtam vágyakozóan
-Rendben de mivel a többiek csak késöbb érnek haza így ezt be fejezzük-kacdintott eggyet
-Rendben-és elindultunk
Pillanatok alatt othon voltunk.Ki száltunk a kocsiból be mentünk a házba majd Damon fel kapott az ölébe  és fel mentünk az emeletre.Majd le téptük egymásról a ruhákat.Damon le dobott az ágyra és belém hatolt.Jól eső nyögésekkel jutalmaztam nagyobbnál nagyobb lökéseit.-Oh igen Damon ah-közel vagyok a csúcshoz és ezt Damon is látta rajtam nem kellett sok elérkezett a csúcspont.A barátommal egyszerre élveztünk el.Bele remegett az egész teste.Majd lihegve le feküdtünk egymás mellé.A nap hátra levő részében nem csináltunk semmit Stefan olyan 5-6 körül ért haza. Vacsoráztunk majd mindenki el ment aludni bár én és Damon még le nyomtunk egy menetet és csak utána aludtunk.

Más nap nem mentem suliba mert rosszul voltam reggel.....

Igen el érkeztünk a következő részhez is.Próbálok hosszabb részeket hozni nektek.De most szerdán nem lesz rész mivel temetésre kell mennem.Kedden még ki rakok egy rövidke részt.És utána már csak hétfőn rakok ki részt.Szóval puszi nektek bebykek❤️😘

Vámpírnaplók Donde viven las historias. Descúbrelo ahora