És indultunk.......
Már az autóban ülünk nekem izzad a kezem.És gyomor görcsöm is van.Stefan csak nyugtatgat.Annaék hátul mit sem sejtenek és csak vihorásznak.Olyan édes azok a kis gödröcskék a barátnőmnek.Ide értünk le parkoltam az autómmal és ki száltunk.Majd én Annaval Stefan pedig Elenával kéz a kézben sétáltunk be az étterembe.A pincér oda vezetett bennünket az asztalunkhoz és fel vette a rendelésünket.
-Jó estét kivánok Mr. Salvatore mit hozhatok önöknek?-jött oda hozzánk az úr
-Jó estét még választunk viszont szeretnék kérni a legjobb borukból 1 üveggel.-jelentettem ki
-Rendben uram hozom is-és el ment
-Nos ti mit kértek-kérdeztem
-Én szeretnék kérni egy adag sűlt krumplit és hozzá rántott sajtot.-mondta a barátnőm
-Oh Anna a számból vetted ki a szót én is ezt kérem.-jelentette ki Elena
-Én viszont egy grillezett Steaket kérek hozzá egy kis krumpli pürével-mondta az öcsém
-Remek szerintem én is azt kérek csak én sűlt oldalassal-mondtamEközben vissza jött a pincér fel vette a rendelésünket.Mi pedig csak várakoztunk.Közben Bonnie irt hogy mingyárt itt van.Így el kellett mennem és kérenem egy plusz széket és egy plusz terítéket.A többiek nem értették a dolgot de mondtam hogy meglepetés.Bonnie irt egy sms-t hogy itt van az étterem elött.Ki mentem elé.
A csokrot el tetettem hogy majd később hozzák ki ha jelzek.És hogy vegyék fel Bonnie rendelését.Amikor Elena és Anna meg látták a lányt.Hárman egymás nyakába ugrottak.Nagyon boldogok voltak.Jó volt őket így látni.Stefannal egymásra néztünk és boldogság töltött el minket.Hamarosan ki hozták az ételeket.Tehát Bonbon le ült és meg kajáltunk.Igazán jól esett!Még beszélgettünk majd jelezve a pincérnek hozott pezsgőt és a csokrot is hozta.Majd letérdeltem és fél tettem a kérdést.
-Anna Pricz hozzám jössz feleségűl?-rohadtul izgultam
-Igen-majd a feláltam és az ujjára húztam a gyűrűt!Ő pedig megcsókolt és szorosan ölelt.Az éttermet tapsok és ujjongások zaja töltötte be!Beszélgettünk majd el indultunk haza.
Bonnie nálunk alszik és holnap megy haza Enzóhoz.Hiányozni fog!Be értünk a házba a lányok le rúgták a cipőjüket és felmentek átöltözni.Én és Stefan is így tettünk!Le érve a lányok nasiztak az asztalnál.Setfan és én csatlakoztunk hozzájuk.Nagyon-nagyon sokat beszélgettünk meg borozgattunk.Aztán olyan 11 éjfél körül fel ment mindenki aludni.Anna a karjaimban aludt el és ennél többre nem is vágytam!....Ez most ilyen rövid rész sajnálom!Bármi ötletek van írjátok meg nyugodtan!Vagy ha változtatnátok akkor is!Rengeteg erőt gyüjtöttem azóta de nem eleget! Valószínűleg sok rész lesz mert ebbe menekülök.
Puszi nektek bbykek❤️
VOUS LISEZ
Vámpírnaplók
VampireVámpírnaplók.Más mint a sori de vannak benne hasonlóságok is pl a nevek helyszínek és még más dolgok is.Remélem hogy tetszeni fog.Ez is izgalmas vagyis számomra.A véleményed írd majd le légyszi jöhet hideg-meleg!!!Ha van valami remek ötleted ne tart...