information

946 51 3
                                    

Luka Couffaine
Özel Lahiffe Koleji'nde okuyor. Dünyaca ünlü şarkıcı çift Jagged Stone ve Anarka Couffaine'nin ilk çocuğu.
Yaş: 18
Boy: 185 cm
Kilo: 76 kg
Hobi: Okul basketbol takımında oynamayı, beste yapmayı, söz yazmayı hobisi olarak görüyor.

Nino Lahiffe
Özel Lahiffe Koleji'nde okuyor. Özel Lahiffe Kolejleri'nin sahibinin ilk çocuğu.
Yaş: 18
Boy: 184 cm
Kilo: 78 kg
Hobi: Okul voleybol takımında oynamayı, yemek yemeyi hobi olarak görüyor.

Adrien Agreste
•Özel Lahiffe Koleji'nde okuyor. Dünyaca ünlü "Gabriel's" markasının şirketlerinin sahibi Gabriel Agreste'nin tek çocuğu.
Yaş: 18
Boy: 184 cm
Kilo: 75 kg
Hobi: Okul basketbol takımında oynamayı, modellik yapmayı hobisi olarak görüyor.

Marinette Dupain-Cheng
•Eski okulundan atıldığı için Özel Lahiffe Koleji'ne başlayacak. "Dupain" tatlı markasının şirketlerinin sahibi Tom Dupain ve Sabine Cheng'in tek çocuğu.
Yaş: 17
Boy: 164 cm
Kilo: 54 kg
Hobi: Yeni okulunun sanat klubünde olacağını düşünerek sanat klubüne gitmeyi, tasarım yapmayı hobi olarak görüyor.

Chloé Bourgeois
•Eski okulundan atıldığı için Özel Lahiffe Koleji'ne başlayacak. Belediye başkanı André Bourgeois ve Audrey Bourgeois'in tek çocuğu.
Yaş: 17
Boy: 166 cm
Kilo: 48 kg
Hobi: Yeni okulunun tenis klubünde kaydolacak. Tenis oynamayı, çikolata yemeyi seviyor.

Alya Césaire
•Diğerleriyle aynı sebeple okuldan atıldığı için Özel Lahiffe Koleji'ne başlayacak. Ünlü şef Marlena Césaire'nin ikinci çocuğu.
Yaş: 18
Boy: 169 cm
Kilo: 56 kg
Hobi: Yeni okununda voleybol klubüne yazılacak. Voleybol oynamayı, kanalına vlog çekmeyi  hobisi olarak görüyor.

💜💙💚💛💜💙💚💛💜💙💚💛

Lise Sapıklığı ෴ 〳Adrienette〵-askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin