Milyonlarca kez tekrar ettiğim soruyu tekrar sordum."Burada ne aradığımızı söylemeyecek misin?"
Elindeki kupayı adaya bıraktı ve geri yanıma geldi. Derin bir nefes verdi ardından konuşmaya başladı.
"Bak, Marinette! Sana sormam gereken sorular var."Hah, ağzımı arayacak sonra da Adrien'a yetiştirecek!
"Cevaplarını Adrien'a taşıyacağın sorular yani."
Dalga geçercesine baktı.
"Alya hakkında."Alya mı? Yani Alya'yı mı merak ediyor? Niye buraya getirdi o zaman?
"Ne soracaksan bunu şehirde de sorabilirdin. Dağa gelmemize gerek yoktu."
Umursamadan devam etti.
"Alya biraz garip davranıyor, Marinette. Son zamanlarda bir şey mi oldu?"Niye böyle düşünüyor ki?
"Hayır, olmadı. Sen, neden garip davrandığını düşünüyorsun?"Kaşlarını çattı ve konuştu:
"Sanki benimle oyun oynuyor gibi bir tavrı var."
Hassiktir, Nino uyanıyor!
"Yani sizin gibiler tek gece yatıp sabaha parasını alıp ortadan kaybolurlar."
Dediğine güldüm."Yani Alya'yı farklı buluyorsun ve bu sana garip geliyor."
"Sanırım öyle."
Onun dikkatini dağıtmalıydım. Oyun oynadığımızı anlarsa bizi tek kelimesiyle okuldan attırabilirdi.
Zaten kızlara da haber vermiştim. Birazdan burada olurlardı.
"Sence..."
Lafını yarıda kesen şey bacağına değen parmaklarımdı.Kaşlarını kaldırarak bana baktı. Ben de en baştan çıkarıcı bakışımı attım.
Parmaklarımı yavaşça hareket ettirmeye başladım."Beni baştan çıkarıyorsun, Nino."
Tabiki kandırmak için söylemiştim.Gözleri koyulaşıp sırıtmaya başlayınca kucağına oturdum.
Ellerimi saçlarına attım ve dudaklarımı dudaklarına sürttüm.
Ellerini belime sardı ve kendine bastırdı.Bu onu kızlar gelene kadar oyalar herhalde. Şu an hiç modumda değilim ve daha fazlasını yapamam.
Çok geçmeden kapı tak diye açıldı. Kafamı kaldırıp baktığımda Chloé ve Alya kapının önündeydiler. Şaşkınca bakıyorlardı. Hemen ayağa kalktım. Gözüm Nino'ya kaydığında, Nino'nun noluyor amk ifadesini gördüm.
Kızlara emin bir şekilde göz kırptım. Bu 'sonra anlatacağım' demek.
Şu an Alya üzülmüş gibi yapsa, Nino şüphelerinde haksız olduğunu anlar.
Bunu Alya'ya bir şekilde anlatmam lazım.Alya'nın yanına koştum. Kolunu sıkıp gözlerimi açtım.
"Şey... Alya... Iı..."
Alya da hemen anladı. Benim zeki arkadaşım.
Kural: Zeki arkadaşlar edinin.Kaşlarını çattı.
"Ne, Marinette! Ne?
Nino'nun yanına gitti."Nino, cidden mi?"
Ne güzel blöf yapıyor, canım arkadaşım!Alya, Nino'ya kızarken ben de Chloé'nin kulağına olanları anlattım.
"Oyunumuzu çakıyordu, oyalamalıydım. Şimdi Alya da halletsin gidelim buradan.""Aklıma bir şey geldi, bekle aşkım."
Dedikten sonra Alya'nın yanına gitti."Alya, gel." diyip Alya'yı kolundan tutup dışarı çekiştirdi.
Onlar çıkınca ben de kafamı eğip bekledim. Nino'dan da ses çıkmıyordu.
Alya bir hışımla içeri girdi ve Nino'nun kucağına oturdu. Chloé de bana işaret yapınca dışarı çıkıp kapıyı kapattım.
Arabadan çantamı aldım ve Alya'nın arabasının arka koltuğuna oturduk.
"Mariaşkım, Alya'ya anlattım.""Tamam. Ay, ne güzel durumu yönettik öyle! Eğer Alya anlamasaydı batırmıştık."
"Hahaha, aynen! Peki bu Nino seni niye buraya getirdi?"
Güldüm.
"İşte Alya garip davranıyor, sizin gibiler sabah paralarını alıp yok olurlar, Alya böyle değil falan dedi.""Saçmalık, biz para için yapmıyoruz ki. Nino bey kendi fahişeleriyle karıştırmış."
...
"İşte ona değer verdiğimi falan söyledim, onu önemsediğimi. Sizi öyle görünce kıskandığımı vesaire, vesaire."
"Ay, ucuz yırttık!"
Kızlarla arabadaydık. Şehre dönüyorduk. Evime on beş dakika kalmıştı. Kızlarla bir ödülü haketmiştik. Bu akşam ortamlara akacaktık.
Magazin ekipleri benim umrumda değildi. Beni yakalarlarsa sarhoş taklidi yapacaktım ya da yapmazdım bilemiyorum.
Derken evime gelmiştik. Kızlarla vedalaştım. Odamın önüne gelmiştim ki koridorun sonundan seslerin geldiğini duydum. Ailemin odasından geliyordu. Yavaşça yaklaştım.
Babamın sesini tanıdım ama diğer ses anneme ait değildi. Biraz daha dinleyince buna emin oldum. Yüzümü buruşturup geldiğim gibi odama geri döndüm.
Ne yapabilirdim ki? Belliydi zaten babamın annemi sevmediği.Üzerimi değiştirip televizyonumu açtım. Yatağın içine girip telefonumu ve atıştırmalıklarımı aldım. Akşama kadar zaman doldurdum.
💜💙💛💚💜💙💛💚💜💙💛💚
Hello! Dün Kırmızı Oda izleyip ağladım. Sonra niye ağlıyorum diyip gülmeye başladım.
Hayır yani ikizler burcuyuz diye de bu kadar şey etmeyin yani
Neyse WĞÜXÇLĞTZCPÇASX
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Sapıklığı ෴ 〳Adrienette〵-askıda-
Fanfiction*Bir süreliğine askıda* " İşimiz çok zor olacak, söylemedi demeyin." "Bu bizim için sorun olmaz öyle değil mi? Biz her şeyi yapabiliriz. Adrien bende!"