Erkeklerin gelmesinin üzerinden üç gün geçmişti. Tabiki erkekler bize yakınlaşmaya çalışmıştı ama onlara izin vermemiştik.
Lahiffe Koleji'nde; dört gün ders, bir gün kulüpler ve iki gün de tatil vardı. Bugün okulda sadece seçtiğimiz sosyal kulüplerde ders görecektik. Ben sanat kulübünün dikiş bölümünü seçmiştim. Kulübüm 10.00'da başlayıp 12.00'de bitecekti.
Alya eski okulumuzdaki voleybol takımının kaptanıydı. Ve bu kolejin de voleybol takımına katılmıştı. Takımın mavi forması Alya'nın üzerinde çok güzel durmuştu. Kadın voleybol kulübü 09.30'da başlayıp 12.00'de bitiyordu. Erkek voleybol kulübü ise 06.30'da başlayıp 09.00'da bitiyordu.
Chloé ise tenis ile ilgileniyordu. Tenis kulübünün zamanı çok kötüydü. 07.00'de başlıyor 08.45'te bitiyordu. Chloé, tenis kulübünde Adrien'ın yanında oturan şıllığın da olduğunu söyledi. Kızın adı Lila' ymış. Okuldaki dedikodulara göre, Adrien onu sadece cinsel ihtiyacını karşılamak için kullanıyormuş. Şu an yerinde olmak istemediğim tek kişi Lila herhalde.
Ben tabiki Adrien'ın basketbol kulübünün zamanını da öğrendim. 09.00'da başlayıp 11.00'de bitiyordu. Yani onunla vakit geçirmem için ya erken gelecektim ya da ben çıkana kadar okulda kalması gerekiyordu. Yani kulüp vakitlerinde onu göremeyecektim.
Sabah dokuzda okula gittim. Chloé beni bekliyordu. Biraz konuştuk. Chloé bana Lila'nın iyi bir kız gibi göründüğünü, ondan bir zarar gelmeyeceğini söyledi.
"Ama, Adrien'a kendini kullandırtıyorsa nasıl iyi bir kız olabilir ki?"
"Bilmiyorum, Marinette. Ay, bak sana ne anlatacağım! Bu Lila bana şeyi sordu... Senin nasıl biri olduğunu. Yani seni biliyormuş zaten. Instagram hesabına falan da bakmış ama işte kişiliğini falan."
"Eee... Sen ne dedin peki? Neden merak etmiş beni?"
"Ben zaten anladım Adrien hakkında olduğunu. Herhâlde Adrien senin hakkında konuştu, o da duydu. 'İstediğini elde edebilen çok cesur ve çekici biri. Çoğu erkek onunla birlikte olmak istiyor.' falan dedim. O ne dedi biliyor musun? Bak burası bomba yer. Hazır mısın?"
Ne demiş ki?"Hazırım." dediğim anda konuştu.
" 'Adrien da onu istiyor.' dedi. Ben de içimden çıldırdım."
Yani Adrien beni o kadar düşünüyor ki birilerine anlatıyor. Bunu sevdim.Kulüp çıkışı sahile gitmeyi düşündük. Bugün hava çok sıcaktı. Alya ile de konuştuktan sonra kararımız kesinleşti.
----------------------------------------
Kulübümüz bitmişti ve mayolarımızı giymiştik. Saat bire geliyordu.
"Yani seni başkalarına anlatıyor ha?" Alya'ya da sabahki konuşmamızı anlatmıştık.
"Ah, onu boşverin. Biz eğlenmeye bakalım. Şuradaki siyah saçlıyı gördünüz mü? Turuncu şortlu olan."
Gözüme çarpan o yakışıklıyı işaret ettim."Tam senlik Chloé." dedi Alya. Ben de Chloé'ye baktım. Gülümsedi.
"Peki o zaman. Zaten bir haftadır yapmıyordum." dedi ve çocuğun yanına gitti. Biz de onu izlemeye başladık. Bir süre konuştular sonra Chloé ile birlikte tuvaletlerin oraya gittiler.
"Onlar bir süre gelmezler. Biz ne yapalım?" diye sordu Alya.
"Bilmem ki gel senin fotoğrafını çekeyim. Sonra denize gireriz."
Onaylandı ve birkaç fotoğraf çekip paylaştık. Sonra biraz yüzdük. O sırada Chloé geldi. Biraz daha yüzdük. Telefonumu elime aldığımda saat üç buçuğa geliyordu.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Lise Sapıklığı ෴ 〳Adrienette〵-askıda-
Fanfic*Bir süreliğine askıda* " İşimiz çok zor olacak, söylemedi demeyin." "Bu bizim için sorun olmaz öyle değil mi? Biz her şeyi yapabiliriz. Adrien bende!"