|partie trois|

799 44 8
                                    


Chloé ile birlikte Alya'nın yalısına gidiyordum. Chloé'nin babasının arabasıyla... Anneme, Alya'nın yalısında kalacağımı ve kıyafet almak için eve uğrayacağımı mesaj atmıştım. Okuldan sonra direkt oraya gidemezdik.

Aklıma gelen şeyle Chloé'ye döndüm.

"Ya ani bir karar ile kalmak isterlerse... Onları kıyafetleriyle mı yatıracağız? Bence mağazaya gidip eşofman, t-shirt, hırka alalım. Sorarlarsa 'tek gelen siz değilsiniz' deriz. Bu bizi çekici yapar. Yani, sanırım..."

"Mantıklı geldi. O zaman alalım bebeğim!"
Dedi ve şoföre bir mağazanın önünde durmasını söyledi.

"Mari, ben alır gelirim sen bekle."

"Tamam" dedim ve telefonumu çıkardım. Alya'ya da dahice fikrimi yazdım. "Kıyafet fikrin iyi ama çekici olma fikrin berbat. Ben de içki ve biraz da tatlı bir şeyler aldım." yazdı.

"Chloé çok gergin." yazdım. Gülesim geldi ayol!

"Luka yüzünden mi? Luka, bugün ondan intikamını alacak. Ahağüe6so6ğxv" 'random'ına bayıldım.

"Onun adına üzüldüm. Luka onu zorlayacak." dalga geçiyordum tabiki. Chloé bir günde altı kere sevişmiş biri. Ona bir şey olmaz. Derken Chloé geldi.

"Aşkım iki gri -biri sade diğeri kırmızı desenli kırmızılıya bayıldım- bir tane de siyah eşofman aldım. Çok fazla t-shirt vardı. Ben de kombin yapayım dedim. Bir kırmızı iki beyaz aldım."

"Hırka aldın mı? Yalı serin olur, biliyorsun."

"Bunları aldım." diyerek elindeki paketi açtı. İnce iki gri bir siyah hırka almış.

"Beğendim. Chloé, Luka'dan çekiniyor musun? Senden intikamını alacaktır eminim."

"Çekinmiyorum. Yine olsa, yine yaparım. Pişman değilim."
İşte benim kızım.

"Ben de Adrien'ı nasıl düşürürüm diye düşünüyorum. Acaba 'doğruluk/cesaretlik' mi oynasak?"

"Fazla klişe tatlım. Eğer kirli oynarsak klişe olmaz."
Aman Chloé, neler diyorsun böyle?

Yalının önünde durduk. Alya bizi kapıda karşıladı.

"Kızlar; odaları temizlettim, içkileri aldım ve ortamı hazırladım. Bu akşam bu işi hallediyoruz. Onlara gücümüzü gösterelim."

"Aynen. Kızlar, ben size aldığım iç çamaşırı takımımı göstereyim. Bu akşam Adrien için çok iyi fikirlerim var." dedim sırıtarak.

Onlar da güldüler. Salona geçtik ve onlar hakkında biraz daha araştırma yaptık.

Yaklaşık kırk beş dakika sonra çocuklar geldi. Luka simsiyah bir dar kot ve siyah bir gömlek giymişti. Gömleğinin düğmelerinin yarısını açmıştı resmen. Siyah spor ayakkabı giymişti ve siyah düz bir spor şapka takmıştı. Çok havalı görünüyordu.

Nino daha renkli giyinmişti. Üzerinde özel tasarım bir gömlek şort takımı vardı. Gömleğinin sağ yarısı leopar sol yarısı zebra desenliydi. Şortunun da sağ yarısı zebra sol yarısı lepoar desenliydi. Beyaz ayakkabısıyla çok çekici görünüyordu.

Adrien'ın üzerinde ise babasının markasına ait lacivert bir spor takımı duruyordu. Saçlarını kıvırcıklaştırmıştı. Çok tahrik edici görünüyordu. Ama kendimi bırakmayacaktım.

"Davetini kabul ettiğiniz için teşekkür ederim." diye girdi söze Alya. Hepsine samimi bir bakış attım. Beni tanımasalar masum bir kız zannederler.

Lise Sapıklığı ෴ 〳Adrienette〵-askıda-Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin