bölüm 3

27 9 43
                                    

"Sabah saat 6:30 "

Alarmın sesiyle yataktan kalkarken keşke  dün  gece daha erken yatsaydın  Ennur diye kendime kızıyordum .
Ama erken uyumak elimde değildi 
Bir kere girmişti  aklıma..
Kalbime
Çıkaramıyordum
Elimi yüzümü  yıkamak için  lavaboya gittiğimde  aynadaki görüntümden bir an korktum.
Gözlerim...Çok kötü  olmuştu 

Bunu ilk kez yaşıyordum,  ilk kez biri için  bu kadar ağlıyordum, ilk kez biri için  bu hallere geliyordum

Annemin deyimiyle TİPİM KAYMIŞTI .
Elimi yüzümü yıkayıp hemen ufak bir fondoten  aldım  elime ve gözlerimin altına ince bir tabaka halinde sürdüm.
Kahretsin makyajdan nefret eden kızı ne hale getirdin vicdansızın oğlu !

Nefret ettiğim  ve haftanın 5 günü  giymek zorunda olduğum  o iğrenç  gri okul formamı  giydim ve
Saçımın sol  kenarından bir tutam saç alıp ördüm  ve o örgüyüde saçımı  at kuyruğu  yapıp  arasına aldım.
Hazırdım !
Okula gitmek için  evden çıkıp  otobüs  yolunu tuttum ki yolda berke'yi görmem le ufak bir şok  geçirdim 
Bana haber vermeden neden gelmişti  durağa
Yanına yürüyüp sakin bir tavırla  konuştum

"günaydın"

"bana gün aydı ama sana pek aymamış  gibi"

"derken"

"Tipin kaymış  solgunsun fondoten sürmeyi beceremiyorsun "

"Aa ne alaka la ben öylesine değişiklik  olsun diye sürdüm  :))) "

" he kuzum he abin star"

Otobüsün  gelmesiyle berke'yi daha fazla dinlemeden hemen otobüse  bindim arkamdan oda gelince kartı iki kere ekrana vurdu ve  cam kenarına  geçip  oturdu .
Haksızlık  ama ben önce  bindim ve cam kenarı  benim hakkımdı.
Bana tip tip baktı  ve "Öyle  bakma bugün  cam kenarı  benim otur yanıma" dedi
Eh abin star bebeğim sözünü dinlemek zorundasın.
Yanına  oturdum ve kafamı berkenin omzuna bıraktım. Okul yolumuz 45 dakika ve bu zamanı onun omzunda uyuyarak değerlendirebilirdim ;))).
Gözümü  kapattım ve berkenin o GÜZEL VE HAFİF   parfüm  kokusunu içime  çekerek  uyumaya çalıştım .

Okula vardığımız zaman biraz kendimi kötü  hissetmiştim .
Çünkü  bugün  merve ve ilyasın arasında ne var  öğrenmek için  biraz bilgi almaya çalışacaktım . Ve bunun sonucunda canım  yanabilirdi.
O yaşasın  da ben mutsuz olayım  gibi klişe laflar söyleyip kendimi avutamazdım ben!
Öyle biri değildim ama savaşacak kadar gücüm olur muydu onu bilemiyordum ....

 Buz Kırağı (texting)🗝Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin